8 ting jeg vil gjøre i april


1. Bestille flybilletter til Atlanta. Herlighet som tiden flyr. Tenk, Daniel reiser om halvannen måned allerede! 16 mai stikker han avgårde til Atlanta med jobb for to og en halv måned, og jeg gleder meg som en unge til å besøke ham der nede 1 juli. Han må riktig nok jobbe mens vi er der borte, men livet ved bassengkanten, på café eller shopping hver formiddag blir mildt sagt ikke feil det heller!

2. Få venninnebesøk en hel helg! Førstkommende fredag kommer Iselin på besøk fra Stavanger, og gjett om vi skal kose oss! Gleder meg til å vise henne den fine, lille leiligheta mi, ta henne med på bylivet i sør og ikke minst introdusere henne for noen av de diggeste spisestedene vi har her. Krysser fingre og tær for knallvær for jeg vil spise lunsj ute på café, titte på folk og drikke champagne før klokken 12.00 om formiddagen. Hihi!


3. Handle skiutstyr på salg. Er det ikke mot slutten av april de begynner å slenge ut skiutstyr til halv pris da? Jeg tror det er seks år siden jeg hadde mine egne ski, så nå føler jeg det er på tide å gjøre noen kupp på den fronten også. Neste vinter har jeg nemlig bestemt meg for å bli en skigåer jeg også. Kanskje gjør det at jeg blir hakket mer begeistret for vinterhalvår og hvit natur. 

4. Finne frem allergitablettene. Åja, jeg er optimistisk! April er en vårmåned, og nå er jeg så klar for de varmegradene at jeg faktisk ser frem til pollenbølgen med oppsvulmede øyne.. Jeg vil ha grønt gress og vårblomster NÅ!

5. Fullføre psykiatripraksis og nyte hver dag her med fantastiske folk og lærerike erfaringer, for jeg kommer til å savne denne praksisen sånn når den er over. Tenk at det bare er en måned igjen av dette semesteret? Hjelp, jeg er snart ferdig med 2/3 av studiet!  


6. Reise til Stavanger og besøke familien igjen! Iselin og jeg drar like godt sammen tilbake til Stavanger førstkommende søndag og der blir jeg i et par dager for å tilbringe litt kvalitetstid med mine kjære og nære, slappe av, og bare spise god mat <3

7. Gjøre ferdig stuen ved å omsider få opp spisebord, spisestoler og pynt! Ante ikke at det var så lang ventetid på spisegrupper også. *Snork*. Jeg kjøpte det jo for en evighet siden, gjorde jeg ikke? Tålmodighet er definitivt ikke min sterkeste side..

8. Flytte hagemøblene mine fra svigers kjeller til min digge veranda! Nå ligger det bare 20 cm med snø igjen der oppe, så noen få uker til med sol her nå så bør jeg kunne få rigget møblene på plass at my place! Gleder meg til å lage et ordentlig sommerpalass ut av den solrike uteplassen min. Skal knipse en hau av idylliske bilder her sommeren 2018. 


Hei, og velkommen april <3

10 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg har lest bloggen din i flere år nå, og må si meg riktig imponert av innsatsen din, og ikke minst utførelsen av bloggen! Men jeg må si, til tross for mange inspirerende matposter og middagslister, samt glimt av studiehverdagen din, så savner jeg Marthes antrekksposter, og inspirasjon til hvordan du setter sammen antrekkene dine. Til tross for en hektisk studiehverdag, så håper jeg det er noe vi kommer til å se mer av nå når solen og dagslyset kommer tilbake!
      Stå på videre!

    2. Hei! Hva jobber Daniel med? Evt utdannet som? Mulig du har nevnt det, har i så fall ikke fått det med meg.
      Høres spennende ut med Atlanta! 😀

    3. Da er du nok litt sent ute for salg av ski! Det har vært en god stund! Jeg kjøpte for 1 mnd siden og da begynte de å bli tomme!

    4. åå jeg må bare si at jeg virkelig elsker bloggen din, det er et friskt pust i bloggnorge <3
      krysser alt som kan krysser for at du ombestemmer deg og blogger 1-50 år etter du er ferdig med studiene.. hehe.. elsker å følge med i hverdagen din

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg