– Min påskeaften –


Kanskje ikke den mest spenstige lørdagskvelden? Siden sist jeg pratet med dere har det egentlig bare gått i 1. Jobb på helsesenteret 2. Skriving av skoleoppgave og 3. Trening. Jeg kom akkurat hjem fra sistnevnte og må faktisk gi meg selv en klapp på skuldra for å ha kommet meg igjennom fem harde økter denne uken. Det har bare vært så innmari digg å trene akkurat nå i påsken, som resten av befolkningen i Kristiansand har reist til fjells! Jeg har jo hatt hele studioet for meg selv der borte! Nei, nå er jeg blitt så motivert her at jeg har bestemt meg for å lage meg en løpeplan.


​Jeg tok en 3 kilometers løpetest på mølla i ettermiddag, og etter x antall intervalløkter og langkjøringer i én måned fremover, skal jeg klare å løpe de på fire minutter mindre. Det er ihvertfall målet, så får vi se hvordan det går.


Nå skal jeg synke ned i sofaen, tygge på litt taco og gå løs på siste del av en skoleoppgave om brukermedvirkning. Jeg holdt på å si “snork”, men jeg startet på den allerede i går kveld og fem timer senere var jeg jo nesten ferdig! Det var så mye mer spennende enn hva jeg først hadde trodd. Den skal ikke leveres før neste fredag, men jeg har så mye sosialt og gøy på agendaen neste uke at jeg bare må se å få skrevet de 2500 ordene nå mens jeg faktisk har tid <3 


– Påskeaften med pensumbøker og treningsplan – 


Håper dere koser dere glugg i kveld og spiser så dere triller på påskeeggene deres! Snille bestemor ringte meg for et par dager siden og fortalte at hun hadde tenkt til å sende meg et påskeegg i posten i år. -Men så leste hun på bloggen at jeg skulle slutte å spise snoperier og heller hive innpå med grønnsaker og dipp, og bestemte seg for å la være. Haha, skjønne gode gamlemor. Følger med og tenker på alt <3 Gleder meg til å klemme henne flat igjen neste søndag.

8 kommentarer
    1. Flink du er! Har du prøvd å vaske det teppet ditt? Mitt er blitt så stygt, men jeg tør ikke vaske det etter at mor mi sitt falt helt fra hverandre.
      God Påske!

    2. Så fine klær du hadde på deg😍 hvor er buksa og t-skjorta fra?
      Blir alltid så glad hver gang jeg ser du er ute med nytt innlegg. Ha en fin påske videre❤️

    3. T.: <3 Nei, det er kjempestort så jeg kan ikke bare hive det i maskinen, men jeg har vasket av noen flekker med diverste vaskemidler på sprayflaske og det har gått veldig fint! 😀

      God påske til deg og!

    4. Vet du hva som har vært så deilig med din blogg? Å slippe å lese om trening og at vedkommende skal starte et sunt liv (igjen for x gang). Jeg forstår de fleste kvinner bekymrer seg over bikinisesongen, og at man ønsker å være i form, men det fokuset er så slitsomt. Du virker som en meget oppegående og søt jente, og din blogg er så behagelig å lese. Hvordan du kombinerer studier/blogg er f.eks veldig imponerende. Liker også at du lager mat og bakverk som du koser deg med, uten at du må løpe på mølla fire timer senere. Dine positive innlegg og jordnærhet settes også pris på. Jeg er veldig opptatt av trening og sunt kosthold selv, men det popper jo opp på instagram 24/7. Også har vi flere bloggere som skriver om sitt «sunne kosthold og cardio trening» noen måneder før bikinisesong som blir litt for dumt. Helårs kropp/trening/sunt kosthold er mulig, og da er det ikke noe problem å spise usunt ved påske/jul/bursdag. Holder at jeg selv tenker på det en gang om dagen hvis du skjønner hva jeg mener 🙂 Ikke ment som kritikk, men din blogg er noe av det bedre i bloggverden fordi den er så chill.

    5. Tips ang brukermedvirkning; les om recovery. Min erfaring som fagperson er at det mye mer inspirerende, mye mer interessant og mye gøyere når brukermedvirkning og brukerstemmen er i fokus. Det å slippe kontrollen som fagperson og i stedet samarbeide og styrke mennesker til å finne sin egen stemme og sin egen vei er utrolig inspirerende. Hilsen ei som arbeider med mennesker som har psykiske utfordringer.

    6. Løpe 3000m 4 minutter fortere på 1 mnd? Det var en veldig stor forbedring på så kort tid! Hva er utgangspunktet ditt og hvordan trener du for å klare det?

    7. Anita: Utgangspunktet mitt vil jeg ikke skrive her 🙂 Jeg synes det er flaut å løpe 3000 meter på så lang tid, men jeg vet at andre der ute helt sikkert løper på enda lengre tid så jeg tror jeg holder disse tallene for meg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg