Snapshots from yesterday


De siste par dagene har bare vært magisk avslappende her i heimen.. Jeg har sovet til sola for lengst har stått opp, gått i pysj mer eller mindre hele dagen, fått hundebesøk, bestisbesøk, sett film i sengen, fått kjærestebesøk, spist pizza fra pizzabakeren og ridd på hest! Hygge og bare hygge har stått på min dagsplan de siste 48 timene. Himmel og hav så deilig! Kuldegradene er også kommet tilbake og det passer meg egentlig helt greit, for da kan jeg få brukt opp de siste sekkene med ved for vinteren. Jeg har hatt peisen i godt over en måned nå, men er enda fullstendig bergtatt av flammene i venstre stuehjørne <3 


– Say Hi To My New Friend –


Hils på lille Thea forresten! Hunden som skal bo innenfor mine vegger de neste syv dagene. I skrivende stund ligger hun som et slakt og snorker ved siden av meg i sofaen her, så så langt tror jeg hun trives! Håper det står bra til med dere. Det er ikke sikkert dere har tid til å lese blogg nå i påsken engang. Mange av dere er vel bortreist eller bare travelt opptatte med hyggelige ting dere også nå i disse dager? Kjenner jeg gleder meg til å gå løs på en ny dag i praksis igjen jeg nå. Én dag med lærdom kan vel ikke skade etter disse late sofadagene <3

Jeg skal bare være i psykiatrien igjen i morgen tidlig, så fortsetter jeg ferien min med jentekveld og hundekos allerede i morgen ettermiddag. Åh, måtte denne uken gå sakte, for jeg nyter den SÅ.


Nå skal jeg rigge meg til med litt grønnsaker og dipp på bordet her, for snart begynner kveldens tvhygge! Først camp culinaris og så Paradise Hotel.. Blir visst ikke for sistnevnte. Ellers er jeg allerede stiv som en stokk i lårene etter dagens lille rideseanse. Hjelpe meg, jeg er nødt til å sitte på hesteryggen oftere. 20 minutt i ridehallen tok nesten knekken på meg i dag. Får høre med bestis om hun vil søke etter en fõrhest med meg igjen til sommeren så vi kan ri på tur sammen noen varme sommerkvelder <3 Fy søren, det ville faktisk vært fantastisk!


– From Yesterday’s Pizzadate With Bestie – 



20 kommentarer
    1. Er du forlovet ? Fordi det var veldig fin ring du viste frem på insta story isted og hvor er den badedrakten fra? Den du også vist frem på insta story. Kjempefin var den å 😊

    2. Så deilig med hjemmeeksamen da! Trenger ikke pugge på samme måte som ved en skoleeksamen 🙂 Hvordan går det med eksamen når du skal på ferie? Kommer du hjem like før eller tar du eksamen mens du er på ferie?

    3. Anonym: Ja det er ingen sak i forhold 🙂 Jeg pakker med skolebøker og har advart venninnen om at hun må ligge på stranden alene de siste to dagene, med mindre jeg blir ferdig på én dag som i fjor <3

    4. Nå mener jeg absolutt ikke å være frekk, men den fargen du har på veggen – du syntes ikke det ble litt mye? Kan være kult i enkelte leiligheter som den Lene Orvik hadde før, men fikk rett og slett litt 70-talls-ikke-pusset-opp-på-40 år følelsen når jeg ser dine stuevegger.
      Ellers har du en helt utrolig nydelig leilighet; og jeg liker fargen på soverommet ditt veldig godt! Fargen i stua hadde også vært fin, om den hadde vært malt på en vegg feks.
      Bare lurer på hva du tenker om det – om du evt er misfornøyd men ikke har giddet å male på nytt? Eller om det er en perfekt farge for deg? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg