Ladies Night Out


Herregud i går var lykkebarometeret mitt i ferd med å sprenges, og det synes litt for godt på gliset mitt her. -Men sånn er det når wining and dining med jentene er blitt nedprioritert litt for lenge. Sist jeg var ute og spiste må ha vært en gang tidlig i høst da Geir inviterte meg på lunsj, og før det må det ha vært i sommer en gang. Sikkert også med Geir! Hehe. Jaja, restaurantlivet smaker ekstra godt når det er lenge siden sist! Kvelden i går ble faktisk en smule magisk for min del.


…MmmmMm


– En Kveld På Le Monde Tapas Bar – 


Se på disse fine her <3 Jeg kom noen minutter før dem, fikk det fineste bordet med vinduet og oppdaget til min store fornøyelse at det var konsertkveld på denne restauranten. Fullt hus, live musikk, vin i glassene og NYDELIG tapas var å spotte til alle kanter. Selv bestilte vi oss to digre fjøler på deling og på disse befant det seg både lammekarre, scampi, kamskjell, indrefilet, tomatsalat, kjøttboller, og you name it. Vi spiste og spiste og spiste, men klarte likevel aldri å tømme bordet. Dere er nødt til å dra for å spise her en gang dere er i Kristiansand sentrum altså. SÅ god stemning <3


Nå hadde jeg tenkt meg til sentrum for å gjøre noen ærend, men i dag blåser det storm her i sør, så jeg tror jammen jeg holder meg innendørs noen timer til. Sekken må uansett pakkes, for klokken 16.00 reiser Daniel og jeg til Bortelid for helgen <3 Håper dere alle får en knallstart på fredagen! Gleder meg til å ta dere med på familietur til fjellet!


<3 <3 <3

6 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Så utrolig koselige bilder, det ser ut som dere hadde det som plommen i egget 😀 Kvalitetstid med jentene er jo såå viktig!
      Jeg har et spørsmål jeg håper du har tid og lyst til å svare på asap da jeg skal ut på sminke-jakt litt senere i dag.. Hvilken foundation og concealer bruker du? Og eventuelt andre produkter til huden? Jeg synes huden din alltid ser så fin, jevn og “glødende” ut og er nemlig på jakt etter sminke som får huden min til å bli likedan. Har spurt et par andre toppbloggere også, men dessverre ikke funnet et passelig produkt for meg enda!
      Ønsker deg en strååålende fredag 😀

    2. Ønsker deg en riktig god helg 🙂 Lurte forresten på hvor den svarte og hvite badedrakten din er fra? Så du la ut snap idag med den på 🙂 Skal på ferie på mandag, så kanskje jeg kan rekke å kjøpe meg en 🙂

    3. Adriane: Tusen takk, og det samme ønsker jeg deg 🙂 Badedrakten er ny og fra H&M 😀 Litt liten i størrelsen så jeg kjøpte den i medium bare så du er klar over det <3

    4. Anonym: Hei hei! <3 Klart jeg kan svare på det. Foundationkremen er bruker nå heter Estée Lauder - Double Wear i farge 1W1 Bone. Og over denne har jeg et matt pudder fra Body Shop som heter all in one face base i farge 06. Så bruker jeg bare NYX sin wonder stick til contouring, og en stick fra smashbox (kjøpt på kicks) som bare heter smashbox - L.A. Lights. Denne er det ikke noe farge på. Bare skimmer som jeg bruker over kinnbena og litt over overleppen 🙂 God helg til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg