– Den fineste brunfargen –

Annonse

…Take me back to my golden skin


Tenk at jeg fikk denne brunfargen bare av å ligge på en norsk strand en sommerferie? Man behøver visst ikke å reise så langt avsted for å oppnå en dyp og gyllen farge. Ihvertfall ikke om du bor i Kristiansand, og tar Betakaroten Gold. Et annet sted på norsk jord man kan gå til anskaffelse av en gyllenbrun hud, er NÅ på påskeferie til fjells! Er det noen som har planer om å ta seg en tur i påsken kanskje? Jeg reiser ihvertfall opp til Bortelid førstkommende helg og til min store, store glede melder de ikke så mye som en sky på himmelen. Kun sol og null i vind. Lukter brunfargen lang vei jeg nå…


Jeg har de siste par ukene preppet huden min klar for soleksponering hver eneste morgen ved å innta betakaroten. Ikke bare for å bli brun, men også for å beskytte huden min bedre. Det var to meter snø der oppe på Bortelid sist jeg pratet med farfar, og snøen fungerer jo akkurat som havet om sommeren. -Den reflekterer strålene og gjør deg ekstra eksponert! Da er det lurt å ikke glemme 1. Solkrem og 2. Å forberede huden litt ved å ta 1 Betakaroten Gold kapsel om dagen.


Good For Me sin betakaroten testet jeg for første gang for fire år siden, og jeg vet jeg har tipset dere om dem flere ganger før, men det er først nå i vinter jeg har fått testet ut denne “Gold” versjonen med 100% veganske kapsler. Noe av det som gjør denne unik er ikke bare at den er vegansk, men den er kun laget av naturlige kilder. Betakaroten Gold er helt fri for allergener og gelatin, og de er tilsatt E vitamin for optimal effekt. Dette er rett og slett Good For Me sitt beste produkt for å oppnå en dyp og langvarig brunfarge.


Sliter du med å få brunfargen til å sitte? Bare prøv noen uker med Betakaroten Gold før du skal på ferie til varmere strøk, eller som meg.. bare en tur på fjellet. Det er en grunn til at jeg og hele venninneflokken min velger å svelge på disse kapslene år etter år. På Good For Me sine nettsider kan du også velge mellom å kjøpe deg en enkeltpakke med 60 tabletter, eller om du vil abonnere på produktet og motta flere pakker over måneder. It is up to you! Betakaroten anbefales forøvrig ikke til gravide eller ammere, røykere og mennesker med lungesykdommer som KOLS og Astma 🙂 


– Bestill Good For Me Betakaroten Gold HER

7 kommentarer
    1. Jeg pleier også å bruke betakaroten i sommermånedene, og veldig fornøyd med det <3 Men lurte på noe.. Du postet jo et innlegg om dette for noen dager siden. Hvorfor slettet du det igjen?

    2. Anonym: Da er vi flere 😀 Det var noe feil i teksten og jeg var på jobb så jeg fikk ikke endret på det 🙂 Så da måtte jeg bare slette det hele gitt!

    3. VKM (Vitenskapskomiteen fra mattrygghet) konkluderer med at betakaroten tilsatt i kosttilskudd gir økt risiko for lungekreft og død hos røykere. Forskningen som VKM har vurdert viste ingen økt risiko for andre krefttyper enn lungekreft. VKM mener at det ikke kan utelukkes at risiko for lungekreft også kan øke hos mennesker med kroniske betennelsestilstander i lungene. Dette omfatter blant annet mennesker med astma og KOLS.
      VKM foreslår en tentativ trygg øvre grense (tentativ UL) for betakaroten tilsatt for eksempel i kosttilskudd, på 4 milligram per dag.
      Skulle ønske dere bloggere kunne opplyse om slikt og, å ikke bare anbefale i hytt å pine å oppfordre alle til å spise tabletter som i verste fall kan være farlige…

    4. Sara: Takk for informasjon Sara. Hadde jeg visst om at betakaroten ikke var anbefalt for mennesker med lungesykdommer så hadde jeg informert om det tidligere, men jeg har som sikkert veldig mange andre ikke oppdaget denne VKM forskningsartikkelen før i dag. At betakaroten ikke er anbefalt for gravide, ammere og røykere står på Good For Me sine hjemmesider allerede, men nå har jeg lagt til denne opplysningen også i innlegget mitt 🙂

    5. Wihu supert! Synes bare at rett skal være rett. Sånn rent bortsett fra dette her, så er jeg veldig gla i bloggen din altså;)

    6. Lurer bare på hvor sports-bh og tightsen din i dette innlegget er fra? 🙂
      Ha en fin lørdag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg