Deler ut armbånd til to venninner!

Annonse

Riktig god søndagsmorgen fra Stavanger! Nå sitter jeg i sengen helt forfjamset over at helgen er kommet til en ende allerede. Jeg har ihvertfall hatt det helt nydelig her det siste døgnet, og bare ladet opp batteriene.. Hatt tante på besøk, spist masse deilig kake, vært på jentekveld hos barndomsvenninnen og invitert meg selv til reunionsfest med klassen min fra barndomsskolen i Stavanger 23 juni! Nå tenkte jeg å dra på besøk til farmor og farfar også en tur før hjemreisen, men først har jeg lyst til å dele noen bilder av stuen min, nå som den er blitt hakket mer hjemmekoselig. Den mangler enda litt pyntegjenstander, hyller, og dill, men det hjalp noe innmari med en gang disse bildeplakatene kom opp på veggen, og et stueteppe ble lagt under stuebordet! Er dere ikke enige?


– Stavanger-plakaten finner du HER, Kristiansand HER, Hverdagslykke HER


Pictureit har uendelig mange fine varianter å velge i, og etter å ha samarbeidet med dem i et års tid nå, har jeg jammen klart å skaffe meg et lite lager av plakater å variere mellom! Likevel lander jeg veldig ofte på disse dialekt og bydels-bildene. Jeg synes bare det er så hyggelig å kombinere to bydeler jeg verdsetter høyt på veggene i leiligheten min <3 Denne nyere hverdagslykke-plakaten er forresten også blitt en stor favoritt. Jeg har dem alle i størrelsen 50×70 og synes det er helt perfekt dersom du enten vil kombinere plakatene med andre mindre størrelser, eller kun ha to til tre like ved siden av hverandre som jeg har her. Husk forresten at dere også får 20% på alle kjøp over 299kr hos pictureit ved å bruke rabattkoden MB-20 ved kassen på nettsiden!


– Stuen begynner å ta form –


Rundt valentines day tipset jeg dere om noen koselige “Du & Jeg” armbånd som Pictureit har til kjærestepar. Vel, venninnearmbåndene deres i roségull er minst like nydelige! Jeg har selv fått meg et i størrelsen small, og dette passer virkelig til alt <3 elegant. Ta gjerne en titt på det HER.


– Vinn et venninne-armbånd –
I dag kjører jeg  i gang en ny konkurranse på instagram der to venninner kan stikke av med hvert sitt graverte venninne-armbånd! Alt du behøver å gjøre er å gå inn på @martheborge, og tagge en venninne i kommentarfeltet <3 Jeg trekker de to heldige om fem små dager! For å få litt inspirasjon til hvordan man faktisk kan kombinere de ulike pictureit plakatene, må dere gjerne følge @pictureit.no på instagram også <3


Rabattkoden MB-20 gir dere altså 20% på alle ordre over 299kr.
Hele utvalget til Pictureit kan dere se HER <– De har så mye fint nå!

13 kommentarer
    1. Du har fått det så fint. Et tips til et annet vedtativ finner du på finstil.no ( magasin / vedstativ i hvitt )
      På bordet ditt hadde det passet med de fine cooee ball vasene. De har fått de inn i fine farger som hadde passet veggen din. @baremalin har bilde av de på et rundt spisebord på sin insta. De har de på multitrend. Der har de også fine Rocks lysestaker/ lykter i ulike størrekser en f.eks kan ha ved siden av på tv benken. Noen kan en ha kubbelys i og andre telys. De er laget av Halvor Bakke. Andre forslag er POV veggstaker på vegg bak tv. De har fått de i runde også nå så de passer hos deg siden du har rundt speil om du liker å holde på former. Jeg liker også Vertiplants på vegger og ikke minst Labyrint vegghyller. De finnes i både små og store. I gangen er et tips de fine pappelinateppene som finnes i herlige farger og mønster. ( Det her er bare tips. Du har det utrolig fint så du trenger de egentlig ikke engang 🙂

    2. Så fint du har fått det.
      Nå vet ikke jeg om du har tenkt å ha noe i hjørnet der på veggen, men hvis ikke så ville jeg ha råds deg til å flytte bildene litt mer inn mot midten.
      Evt hatt en stor vegghylle og hengt bildene over.
      Men alt i alt..veldig fint.
      Forresten..den hagesofaen du kjøpte..hvor kom den fra igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg