–> Stavanger

Riktig god fredagsmorgen alle sammen! Da var det blitt helg igjen gitt. Ukene flyr, men det er da ikke noe nytt. Denne helgen har jeg gledet meg lenge til, for i dag er det på tide å sette seg på toget til barndomsbyen Stavanger igjen. Det er litt stusselig å bare skulle ha en helg der borte synes jeg, men jeg er jo i praksis i to måneder til, så noe mer fri får jeg bare ikke akkurat nå <3 Jeg får nøye meg med to døgn sammen med familien i denne omgang! Kofferten pakket jeg allerede i går kveld, så nå skal jeg bare nyte en bedre frokost før jeg hopper avgårde. Jaay!


Gleder meg som en gal til å tilbringe fredagskvelden i bestemors sofa, spise et eller annet godt og se mesternes mester og norske talenter sammen med dem. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ser på norske talenter hver eneste fredag, for jeg synes egentlig ikke det er spennende i det hele tatt, men det er bare blitt en lang tv tradisjon som jeg ikke klarer å gjøre slutt på. Måtte dere få en super helg! Enten dere tilbringer den alene, med venner, eller familien <3


Vi skrives fra Stavanger vi! Hejdå <3

17 kommentarer
    1. Hei Marthe! Nå fikk jeg lyst til å legge igjen en kommentar her på denne fredagen mens jeg har meg en pause fra lesingen. Jeg irriterer meg mye over bloggnorge om dagen og alt dette med et falsk utseende, clikcbaits, bare tjener penger atter penger og nelly innlegg eller med lenker til klær fra nelly i hver eneste innlegg. Flere av bloggerne også reklamerer om 20 prosent rabatt, unikt tilbud kun for mine lesere, swipe up, så er det egenltig bare å gå inn på nelly selv og få akkurat samme rabatten. Nå avsporet jeg litt her hehe… Det jeg ville fram til er at DU kjære Marthe er den eneste på blogg.no (Jeg er 19 og leser kun dere “rosa” bloggere ) av de jeg har lest som fortsatt har beina på bakken. Jeg har bestemt meg for å slutte å gi klikk og lese disse clickbaits bloggerne og nelly-bloggerne og du er faktisk den eneste på blogg.no jeg fortsatt klikker meg inn på. Du virker snill tvers gjennom, så ærlig og naturlig. Du forteller om livets opp og nedturer, at ting må jobbes for og du har faktisk en helt vanlig hverdag slik som meg og de fleste andre. Jeg ser mange skriver dette, og jeg gruer meg sånn til dagen du legger ned denne bloggen. Du er en av mine favoritter og jeg vil bare ønsker deg masse lykke til videre framover med alt! Du er utrolig herlig og vi lesere er blitt så “glad” i deg!
      Ha en fin helg med besteforeldre, de er gull verdt <3
      Stor klem fra Borge fan nummer 1

    2. Jeg lurer på en ting! De gangene du må kjøpe bøker på skolen, får du stipend/ekstra stipend den mnd? Bøkene er jo sviindyre…

    3. Hei! Hvor er den grønne toppen du har på fra? Har sett etter en sånn lenge, den var kjempe fin!😍❤️

    4. Så kjekt du er i Stavanger da, vi bor her nemlig. Kos deg masse i byen <3 Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    5. hvis eg ser på Norske talenter spoler eg som oftest, er helt grusomt program. Hovedsaklig pga de utrolig lite sjarmerende dommerene 🙁 I år må eg se da min bror er med i programmet med Bergen Shantykor…..hahaha eg ler meg ihjel 😀

    6. Anonym: Ja, man får dobbelt stipend hver august og januar når nye pensumbøker skal shoppes 🙂 Husker mine pensumbøker kom på over 7000kr i høst og jeg kjøpte ikke engang alle. Haha!

    7. Andrea: Okei, dagens høydepunkt <3 Tusen tusen takk for en nydelig tilbakemelding! Dette her var bare superhyggelig å våkne til. Håper du følger meg til siste slutt Andrea <3 Er evig takknemlig for å ha lesere som deg. :') Herlighet, sånne kommentarer gjør altså dagen min.

      Stor takk, og stor klem til deg! <3

    8. vi får vel vite neste gang om de kom videre, de var ikkje med i dommerutvelgelsen i går så eg.
      Var veldig morsomt da de var med på audition….
      Han sa han ikkje var mye med,men eg så han jo flere ganger i ruten-vittig
      Nå har begge brødrene mine vært på TV -han ene synger i kor og han andre spiller blind i Aber Bergen
      Tror ikkje vi skal forvente å se meg på TV i nær fremtid med mindre en sprek bonde søker kjæreste 😀 haahhah

    9. Jeg synes du skal skaffe deg et rundt bord, fordi du har så myk og fin leilighet<3 Føler ikke et skarpt, kvadratisk bord hadde passet inn 100%..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg