– Me Time –

Akkurat sånn som dette ble jeg sittende helt til midnatt og slappe av med litt tvhygge i går. I godhjørnet i sofaen med to skåler baconchips og et fruktfat til kvelds. Mmm! Mandagskvelden sin det <3 Jeg kom plutselig på at jeg hadde gått glipp av siste episode av “Hva feiler det deg?” på NRK, og snurret denne mens jeg koste meg med mine egne tanker og idéer til diagnoser. Det der programmet må jo være enhver sykepleier og leges drømmeunderholdning.

I dag er jeg tilbake i praksis igjen og der skal jeg tilbringe de neste fire dagene. Jeg begynner definitivt å komme inn i rutinene i hjemmesykepleien nå, så denne uken tenkte jeg faktisk å skrive noen ord om mine erfaringer herfra! -Bare litt om hvordan jeg synes det er, om jeg kunne tenke meg en jobb i hjemmesykepleien selv og litt om hvordan hverdagen faktisk har sett ut for meg de siste seks ukene! Så får det være opp til dere å bedømme om det er spennende å høre om, eller ikke <3 Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å dele litt mer fra disse timene av hverdagen min også!

Hanne: Det er godt å se du enda har store støvdotter på gulvet…
Meg: Hæ? 
Hanne: Ja, du er den samme gamle Marthe, bare i ny leilighet <3

Hanne får sagt det hun <3 Jeg har ikke fått med meg vaskebøtte eller støvsuger fra Daniel enda, så her flyter hybelkaninene! Sofaen har jeg heller ikke fått solgt så den står enda og opptar hele stuegulvet her.. Hyl ut dersom du bor i Kristiansand by og har lyst på den gratis så får du den gitt. Jeg vil bare bli kvitt den, og er noe desperat etter å få tilbake plassen min. Føler meg helt idiot når jeg må klatre over en sofarygg for hver gang jeg skal inn i kjøleskapet eller sette en kopp inn i oppvaskmaskinen. Haha! Scroll nedover på bloggen for å se bilde av sofaen jeg snakker om. 

Ønsker dere alle en finfin tirsdag så lenge <3 Vi sjåast!

14 kommentarer
    1. Gleder meg til å lese om tiden din i hjemmesykepleien. Sykt fin leilighet du har kjøpt deg!
      Legg ut sofaen på finn, ha overskriften GRATIS MOT HENTING så lover jeg at du blir nedrent med meldinger, hahaha.

    2. Haha, føler vi har fått høre så mye om sofaen at vi fortjener å se hvilket kaos den lager😂
      Kos deg denne uken i praksis, spennende å følge med på veien mot å bli sykepleier! Selv med mindre oppdateringer, føler jeg at bloggen din blir mer og mer meningsfull ettersom månedene og årene går😘

    3. Hei😁! For ca 4-5 år siden så delte du oppskrift på en konfektkake. En type sjokoladekake med biter av Daim i/på. Husker denne veldig godt da jeg på denne tiden brukte mange av dine oppskrifter og denne var så god! Har enda du oppskriften på kaken? Prøvde å søke men fant den ikke:/

    4. Det så bare helt herlig ut. Og hvis du vil bli kvitt sofaen så legg den ut på ny på finn under gis bort rubrikken. Min erfaring er at den da blir fort hentet. Lykke til 🙂

    5. Åh, elsker sofaen og ikke minst fargekombinasjonen av sofa og vegg sammen!😍🙌🏻 Har du planer om et gulvteppe under sofabordet? Føler det hadde gjort hjørnet «komplett»! Men utrolig vakkert som det er også da!😀😀

    6. Emma: Så hyggelig å høre Emma 😀 Ja, jeg har definitivt planer om å få inn et lyst, fint teppe under sofabordet i hjørnet her 🙂 Tror det gjør susen! 😀

    7. Sarah s: Heisann! Å, nei vet du hva denne kaken husker jeg faktisk at jeg klarte å slette oppskriften på ved et uhell for et år eller to siden. Jeg huket av noen innlegg da jeg skulle rydde opp i oppskrift-arkivet, og huket uheldigvis av denne også. Jeg har ikke oppskriften noe annet sted så jeg er redd den er forsvunnet for godt 🙁

    8. Anita: Hahaha, ja det er så sant. Skal se å få filmet den på snapchat i kveld. Peisen kommer (ENDELIG) også i kveld så da er det vel ikke gåplass igjen her. Hahaha!

      Tusen takk for fine ord Anita <3 Det er så hyggelig med tilbakemeldinger som dette her :') Blir så motivert og glad av dem <3

    9. Å nei😕 dem var jo helt himmelsk!! men takk for svar! Lykke til ned sykepleiestudiene og nyt kvelden. Så på snap at du koste deg der;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg