I’m finally moving in!

Hurra! Da var innflytningen i gang på ordentlig! Jeg trodde ikke sengen skulle komme frem før om en uke, men da de ringte fra Bring i praksis-pausen min i går og sa de skulle levere den allerede i dag, dro jeg rett fra Vennesla og til svigers for å tømme kjelleren deres for flytteeskene mine! Eller ihvertfall nesten. Cathrine var med meg som bærehjelp og jammen fikk vi med oss alt sammen bortsett fra en tv, noen potteplanter og hagemøblene da.. Det får vi ta i en andre omgang! 

Nå er altså alt jeg eier og har bortsett fra klær og mat på plass i leiligheten. Én ting gjenstår å ordne før jeg flytter inn og det er tv og internett. Heh, kanskje det viktigste av alt?! Neida. Jo. Det blir liksom så stille og ensomt å skulle flytte inn uten å kunne sette på litt tvstøy om kveldene <3 Jaja, jeg har jo Ikea-beaglen min til å holde meg med selskap! 

– This week i’m moving in – 

I dag har altså Daniel og jeg tatt imot og montert min nye seng der borte, og herlighet så fin den ble den også! Gleder meg til å vise dere, men det får bli til helgen. I dag ville jeg bare komme meg hjem (til han) så fort som mulig, lage en ordentlig god middag, ta en laaang dusj og… sove. For hjelpes for en uke! Seks dager med praksis og jobbhelg, innlevering og fremføring på skolen, flytting på kveldene og så oppdatering av blogg? Puh! Jeg trøster meg med at flyttebiten er mer gøy enn tungt, og at neste ferie kommer til å smake helt vanvittig godt. Jeg takket ja til sommerjobb på helsesenteret igjen i går, men ba om fri to hele uker i juli. Mannen reiser nemlig til USA i over to måneder med jobben i sommer, så da drar jeg like godt ned og tar hele ferien min der med han. Jepp! Litt sånn spontane avgjørelser der, men Atlanta-blogging it is! Valpen må med andre ord vente noe til. Krysser fingre og tær, spiserør og alt som er for at jeg finner et passende valpekull til høsten, ellers må jeg faktisk vente helt til neste vår, og da gråter jeg litt. Haha, synes jeg har gledet meg lenge nok nå <3

Kan dere ha en fin tirsdagskveld? 
Nå skal ihvertfall jeg kose meg med mat, dusj og seng <3 

25 kommentarer
    1. Spennende tider for deg! Eg traff mormor og morfaren din på Amfi Madla i dag og gikk faktisk bort til dem og sa hei og at eg e fast leser av bloggen din og kjente dem igjen fra bilder. Virket som de synes det var kjekt!

    2. Så hyggelig å lese at du endelig skriver “Daniel” på bloggen igjen. Har du skrevet noe om at dere er sammen igjen som jeg har gått glipp av, eller er det første gang du nevner navnet og ikke “mannen” siden dere fant sammen igjen?
      Klem fra fast leser gjennom mange år

    3. Nå var jeg litt kjapp, så du har nevnt han i et par tidligere innlegg jeg har gått glipp av. Så hyggelig! Vil du skrive et innlegg om hvordan dere fant tilbake til hverandre?

    4. Grete: Åå så koselig <3 Håpte du skulle legge igjen en kommentar her faktisk. Bestemor fortalte meg det tidligere i dag skjønner du 😀 så koselig at du stoppet for å hilse på <3 Det syntes de var superhyggelig :') God du er!

    5. Hei Marthe! Fast leser av bloggen din, og elsker at du er så positiv! 😍 jeg har hund selv, og håper du kommer til å skrive masse om din fremtidige valp, og hvordan du velger å oppdra den! Synes det er super spennende 😁 Elsker også å lese om studie og leiligheten din! Keep up the good work 🙌🏻

    6. Camilla!: Heisann! Så koselig å høre 😀 takk for fine ord Camilla 🙂 Jeg kommer selvsagt til å dele alt rundt valpekjøp, oppturer, nedturer og ja alt som er 😀

    7. N.: Hei hei! <3 Ja jeg tenker å si noen ord om det i neste spørsmålsrunde, men det blir nok ikke noe særlig med
      Klissebilder eller egne innlegg om oss to, for han vil helst ikke være en del av bloggen <3 Ikke noe mer enn dette ihvertfall 😀

    8. Hei Marthe! Fast leser av bloggen din, og må bare si at jeg også ELSKER beagler, syns det er så gøy at du skal kjøp det. Ønsket meg det typ hele livet, også kjøpte jeg meg en for to år siden, beste avgjørelsen på lenge! Hun er søt, snill, rolig, røyter lite, ja perfekt hund å kjøpe, spesielt som førstegangshund. Gled deg for livet med beagle er såå bra <3

    9. Syns det er helt ok at han ikkje velger å være endel av blogglivet og at du respekter det. Syns at mennene til noen bloggere får vel mye oppmerksomhet som de aldri har bedt om. Helt ok at det er et yrke og en levevei,men alikevel
      Men må igjen si det er superhyggelig at dere fant tilbake til hverandre <3 <3 <3
      Så glad på dine vegne at du enedelig får flyttet inn -så deilig <3

    10. Du altså! Er sykepleierstudent selv og i praksis klarer jeg virkelig ikke å sette av tid til annet enn studiet og søvn, alt annet blir bare ork. At du klarer deg så godt på studiet, er blogger på fulltid, har kjøpt deg leilighet, skaper tid for venner, familie, kjæreste, alenetid (og snart hund), i tillegg til å fungere generelt i hverdagen.. jeg har virkelig ikke ord, annet at jeg finner masse inspirasjon i deg! Du stråler positivitet og varme, selv i dette vintermørket! Du kommer til å oppnå mye i i løpet av livet ditt, og det er fullt fortjent :*

    11. Thea: Å herlighet dette var hyggelig å våkne opp til <3 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne herlige oppmuntringen 😀 Blir så motivert av kommentarer som dette her <3 Stoor klem til deg!

    12. Mari: Åå! Herlig å høre at vi er flere som er frelst av rasen og at det har gått så bra med deg og din <3 Bruker du den til jakt eller er det bare til selskap, tur og kos? 🙂

    13. Kjempe fint du får det!!
      Kan jeg spørre hvordan du har finansiert det? Vet ikke helt hvor jeg skal starte i forhold til leilighet/bo-kjøp….

    14. Bruker hun bare til selskap og kos, hun er over hodet ingen jakthund haha.. Vil bare ligge inne og kose 😀 De trenger jo heller ikke så alt for mye trim, så det er perfekt nå mens man er student! Lykke til med letingen, håper du finner det perfekte kullet <3

    15. Tuva: Tusen takk <3 Jeg fikk hjelp av min farfar og farmor på finansieringsfronten. Har kunnet betale ned på et lån i fem år med blogginntekten, men uten egenkapital på 300 000 kommer man jo ingen vei, så farfar har hjulpet med å stå som kausjonist med huset sitt i sikkerhet 🙂 Uten hjelp fra familien måtte jeg nok ha kastet bort mange hundre tusen kroner til på husleie. Det er ikke så lett å være ung og independent i dag gitt!

    16. Hvor er tøflene dine fra? 🙂 De så gode ut!
      Vurderer å studere sykepleien til høsten, men er allerede ferdig utdannet innen et annet felt. Det føles helt ok, men angrer så på at jeg ikke ble sykepleier. Kjenner du til flere i denne situasjonen, eller var det flere litt eldre på skolen? Vil være ca. 30 når jeg er ferdig, tenker på barn osv.. Men man lever bare en gang <3

    17. Hei Marthe! Vil bare si at jeg ELSKER bloggen din! Du er den eneste som faktisk skriver noe interessant og den eneste jeg faktisk leser ord for ord hva du skriver! Fortsett med det du gjør, du er rå!

    18. Grattis med innflytning! 🎉
      Jeg må også si jeg digga årskavalkade-innlegget ditt. Men ble litt forvirret av at du skrev eksen ble kjæresten igjen for her trodde jeg at du hadde en ny kjæreste nå (altså at du hadde blitt kjæreste med eksen så slått opp igjen og så fått ny kjæreste). Snakk om at jeg var treg i oppfattelsen for jeg skjønte ikke at dagens kjæreste var eksen før jeg så snapen din i dag, hahaha. Hilsen en sykepleier som heier på deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg