Garderobe – Check!!

Inneholder en affiliateslenke

Herregud for en bra lørdag <3 Åå, jeg ble møtt med en ordentlig gladmelding da jeg kom hjem fra praksis i går formiddag! Daniel og jeg hadde avtalt å gå til innkjøp av nytt garderobeskap sammen før en bedre middag ventet hos svigers, men da jeg kom hjem fikk jeg rett og slett beskjed om at vi slett ikke skulle på verken middag eller shopping! Daniel og svigers hadde nemlig alt vært og kjøpt garderoben min mens jeg var på “jobb”, revet ned den gamle, kastet søpla og montert opp den nye. Altså, glede på joooord! Ble så glad at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg her i går. Snakk om hyggelig overraskelse <3

– Hvite hengere fra Ikea & sorte fra Maggas verden –

Herlighet så snille! På toppen av det hele hadde karen kjøpt inn vin så vi istedet for montering kunne slappe av med nachos, vinkveld, og håndballkamp på lørdagskvelden, og jammen ble vi så gode i formen at vi bestemte oss for å ta turen til Annika og Diderik for spillkveld der til langt på natt. Haha, vi ble plutselig fulle av ny energi og ville aldri at kvelden skulle ta slutt. 

– Snapshots from my apartment –

GØY! Her ser dere forresten peisen jeg har landet på! Det ble en hvit Dovre Sense 203. Herregud så fin den kommer til å bli i den allerede lune og varme stuen. Den kommer ikke frem før om 2-3 uker, men jeg krysser fingre og tær for at vi får noen kalde vinterdager også i februar og mars, så jeg får fyrt og kost meg litt med den før vår og varme er her <3 Peisen kjøpte jeg på Montér, for dere som måtte lure på det.

– Muuto dotsene mine får dere kjøpt HER – 

I dag har jeg altså vært en tur i leiligheten igjen for å montere opp en skohylle, noen knagger til gangen og innholdet i min fine nye garderobe. Jeg går seriøst bare og smiler når jeg er der borte, for det er SÅ hjemmekoselig der! Ja, selv uten møbler! Jeg tror det er fargene på veggene som gjør det? Ikke vet jeg, men nå er ihvertfall garderoben på plass, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. En uke igjen nå så kommer sengen også tenker jeg. Wihuuu, det gledes!

Nå skal jeg sette meg ned med litt skole. Jeg har ikke bare en ny uke med praksis foran meg i morgen, men også noe innlevering og fremføring på skolen som jeg kjenner jeg må forberede meg litt mer til før en ny episode med Broen venter. Helgelivet altså. Det er definitivt disse dagene her jeg lever for <3

Ha en super søndagskveld, og tusen takk for alle fine ord under forrige innlegg!
For en nydelig gjeng dere er! Blir helt varm i sjela av all den kjærligheten <3 

39 kommentarer
    1. Hei.
      Hvor har du kjøpt det all krydderet ditt står på? Det hvite du har på kjøkkenet. Forslag til hvor jeg kan finne noe lignende eventuelt?

    2. Angrer du på at du delte video av Daniel i natt? Har bare ikke sett tidligere at du har publisert at det er mannen, og at dere er sammen igjen?

    3. Ina -hun skrev i forrige innlegg at Daniel er mannen…..at hun er sammen med ham igjen..vi er superglade på deres vegne, du ahr kanskje bare glemt å få med deg innlegget 🙂
      Så flott med ny garderobe….helt supert.syns det er så lekkert med alt på stell -eg er så klar for litt interiør styling her i heimen også at nå selger og rydder eg unna en HAUG med ting 😀 inn skal eg ha nye skap -eg har åpen kjøkken stue og vurderer et stor pax skap eller 2 kjøkken høyskap der halve vil bli til sebgetøy da eg har NULL oppbevaring på mitt lille soverom siden eg valgte stor seng…rommet er knøttlite…men sånn ble det…deiligste utsikten og stilleste romme i huset 🙂

    4. cuskima: Tusen takk for gode ord Lin! Litt opprydning på nyåret er aldri feil 🙂 Blir nok så fint at med noen nye skap i heimen. Oppbevaringsplass får man virkelig aldri nok av <3 Kjenner til problemet med lite plass på soverom da seng blir prioritert 😀 Vi burde kanskje heller ha kjøpt oss en dobbeltseng med oppbevaringsplass under madrassen. Vet det finnes noen av dem også 🙂

    5. Fine fine fiiiine deg, jeg må bare si; jeg er så OPPRIKTIG glad for at du og Daniel er sammen igjen. Jeg kommenterer svært sjeldent på blogger, men dette kunne jeg ikke la gå faktisk.. Måtte deres dager sammen vare ut evigheten – FOR et vakkert par! <3

    6. Åh hvorfor følte du ikke at du kunne fortelle det i starten? Har du opplevd noe ubehagelig av lesere som gjør at du ville skjerme forholdet ditt eller ville dere bare holde det for dere selv når ting enda var nytt? Jeg er så glad for at det er Daniel <3 Veldig glad på deres vegne og håper ikke du har hatt noen ubehagelig opplevelser ved å være åpen tidligere.

    7. Amalie: Hei hei! Neida vi ville bare være litt forsiktige ettersom det ikke fungerte første gang så tok vi det veeldig med ro og brukte god tid på å finne ut hva vi måtte gjøre annerledes denne gang og finne ut om det da fungerte <3 Men nå nærmer det seg et år siden vi begynte å date igjen og jammen har vi rukket å teste ut samboerlivet også nå, så da føler jeg meg veldig trygg på at dette var det riktige <3 Kjedelig å dele det med hele omverdenen når det er nytt for så å finne ut at det ikke fungerer like etterpå og dele enda et brudd <3

    8. Hei, jeg har veldig lyst på helt lik garderobe som deg. Men jeg finner den ikke på Ikea sidene. Hva er prisen på denne?:) takk for svar på forhånd. Klem 🙂

    9. Herlighet så fint du begynner å få det. Gleder meg til å se det ferdige resultatet 🙂 Håper ikke at du tar dette feil, det er bare et lite tips, det kan se ut som om dør listen på soverommet ditt kunne trengt et strøk med hvit maling 🙂

    10. mitt rom er superlite 185 cm bredt og 3.5 meter langt så derfor har eg kun 140 seng og null plass til skap -kunne hatt et lite et men kommer litt i konflikt med døren
      så med åpen stuekjøkkenløsning tenkte eg at flere høyskap på kjøkkenet kan ett prioriteres til sengetøy og dill som burde vært på mitt rom.
      Eg har jo en bod eg laget om til walk in men der er mest hengeklær og et smalt skap med hyller og skuffer så null plass til sengetøy der 😀

    11. Så fin leiligheten ser ut, og dritkul ovn! Gleder meg til å se leiligheten når den er helt ferdig <3

    12. Hei 🙂 Kunne du skrevet et innlegg om hvordan det ordnet seg med deg og Daniel og hvordan dere har jobbet dere fram til et fint fungerende forhold igjenn? Skjønner såklart om du ikke vil gjøre det for personlig! Men hadde vært hyggelig lesing 🙂 klem

    13. Ida: Hei hei! Det er helt vanlige pax garderobeskap jeg har kjøpt. To stammer til rundt 1000kr til sammen. Så har jeg kjøpt innhold til rundt 2000kr og montert inn 🙂 Kjøpte ikke med dører og prisen du ser på pax skap på nettsiden er med dører så det er kanskje derfor du ikke har funnet dem?

    14. Hei!
      Jeg leste på bloggen din om den fine peisen du har fått installert i leiligheten din. Jeg eier et hus og ønsker å installere en lingnende peis der, men lurer litt på hvem du fikk til å installere den og ca. Hvor mye du måtte betale for å få den installert?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg