15 ting 2017 har lært meg

1. At jeg har det bra som singel, men enda bedre med en viss mann i livet mitt <3 

2. At et forhold ikke må være 100%, kranglefritt og perfekt. De dårlige dagene gjør det mulig å verdsette de gode enda mer.

3. At jeg ikke må fylle året mitt med 6-7 utenlandsreiser for å være lykkelig. Det holder med en.

4. At nyttårsforsetter er noe tøv jeg må slutte å skrive. Jeg klarer aldri å forholde meg til dem i et helt år likevel.

5. At jeg kan bake kake! 2017 har vært året jeg har eksperimentert og lykkes på kakefronten også!

6. At det går bedre enn du tror når du tror det går verre enn du frykter. Denne setningen delte læreren vår med oss før vi skulle ut i vår aller første praksis, og disse ordene lever jeg enda på. Bekymringer er så unødvendig! 99% av alle bekymringer blir det ikke noe av likevel.. 

7. At solarium faktisk er så kreftfremkallende og livsfarlig som bestemor, mannen og avisartiklene har advart meg om i alle år..

8. At jeg ikke eier surfeskills… Etter min femte(?) surfeferie befinner jeg meg fremdeles på level 1.

9. At sjokoladekuler med lakrisfyll er det beste godteriet som noen gang er oppfunnet. 

10. At kebabpizza overgår ALL annen mat klokken 03.00 lørdag kveld. Kan ikke tro at jeg ikke har oppdaget denne nattmaten før i år.

11. At jeg trenger et hundevesen i livet mitt i løpet av 2018..

12. At en hyttetur i fjell og mark eller en campingtur i en campingbil som nesten ikke ruller kan være like verdifull, innholdsrik og GØY som en storbyferie med fancy restaurantbesøk. FOR noen fine minner jeg har fra jentenes campingpåfunn, fisking og hytteturer i sommer/høst.

13. At jeg var i alt for dårlig form til å bestige Gaustatoppen i 2017. Jeg trodde jeg skulle dø et øyeblikk, men fy fader for en opplevelse! <3 

14. At det ikke er verdens undergang å fylle halvveis til femti. Jeg kan være akkurat like barnslig og leken som da jeg var 24.. 

15.  At leilighetshopping alene ikke er så skummelt. Budrunder er dritgøy enten du taper eller vinner. 

I dag har jeg omsider fått signert lånekontrakten, så nå er det bare å telle ned dagene.
3 januar flytter jeg inn i mitt første kjøpte hjem <3 Ah, men før det venter en Stavangerferie!! 

20 kommentarer
    1. Elsker positiviteten din Marthe!! <3 Du er fantastisk og et ekte forbilde. Stor klem, nyt juleferien din <3

    2. Hei! Gleder meg veldig på dine vegne til å få hund Marthe! Jeg fikk min snuppe for 2 år siden og det er så koselig! Det jeg vil tipse deg om er å gå inn på fapf på Facebook. Dette er en omplasseringorganisasjon i Budapest. Jeg studerer her nede nå og kjenner flere som har adoptert og fostret hunder via denne. Jeg har også planer om å fostre på nyåret 😊 dette er flotte hunder som eierne enten ikke kan ta vare på, ikke ønsker å ta vare på eller som er født på gata. Det er virkelig en fin organisasjon 😊♥️

    3. Før leste jeg maaange blogger, nå er din den eneste jeg gidder å lese alle innleggene på. Digger deg. Håper vi får «ha deg»
      I noen år til ☺️

    4. Marthe! Jeg blir gal av alle disse små hintene dine og bildene fra leiligheten du bor i nå som du _vet_ at de fleste leserene dine kjenner igjen fra tidligere. Kan du være så snill å avsløre at det er Daniel du er sammen med igjen snart?! Det hadde vært årets fineste julegave, altså!

    5. Hei Marthe! Jeg ville bare stikke innom for å ønske deg ei god jul og et godt nyttår! <3 Gleder meg masse til å se bilder av den nye leiligheten på nyåret!

    6. For et deilig og innholdsrikt år…..helt fantastisk…og mitt hjerte gleder seg på dive vegne over flere ting…inkl pelsbarn OG at du faktisk innser at solarium er kreftfremkallende….nå trenger vi bare få deg til å huske høy solfaktor også 😛
      Fantastisk masse flotte ting du har lært deg i år…og kurven er nok oppadstigende skal du se <3 ha en aldeles magisk jul nydeligste Marthe <3 klemmeting

    7. Linda: Jeg har vært i Marokko to ganger og Costa Rica en gang på surfeferie 🙂 Og portugal! Veldig fint i Marokko og Portugal og hit er det rimelig å reise også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg