Få 50% på alt fra White One!

Annonse // White One

Hei på dere, og riktig god mandagskveld! Huff, jeg var helt kake etter skolen i dag, og måtte rett og slett bare ta meg to timer på hodeputen i ettermiddag. Tror kulda må ha slått meg ut! Jeg våknet nemlig til snø i Kristiansand by i dag, og var sjeleglad over det… i ca to timer. Så innså jeg hvor kaldt det faktisk var blitt og fikk mest lyst til å gråte en skvett over tanken på at jeg skal løpe rundt og være hjemmesykepleier i Vennesla i minusgrader og snø. Haha, kjære vene! Måtte sommeren 2018 komme allerede i januar… Det er magisk med hvit jul, men livet føles litt enklere når det bare er godt og varmt ute.

Så det så! Ikke enkelt å tilfredsstille denne her, men jeg er sikker på at jeg ikke er alene om denne delte tankegangen.. Snø eller ikke, i kveld har jeg lyst til å dele årets siste produktanbefaling med en rabattkode til dere lesere! Jeg har pratet varmt om et av dem mange ganger før, men en god tannbleking vet jeg at det stadig er noen som er på utkikk etter, og nå får dere i tillegg 50% på et fullt White One tannblekingskit med både blekepennen jeg selv har brukt over flere år nå, tannkrem, munnspray og blue light som forsterker blekeeffekten ytterligere. Vanligvis koster dette settet 599kr, men med koden MARTHE50 min får dere det altså for halv pris! Kjekt å vite om du kunne trenge en runde tannbleking selv, eller vet om noen som ønsker seg det til jul. -For jeg tror ikke du finner en rimeligere tannbleking som er lovlig og fungerer.

Slik bruker du White One Tannblekingskit:
1. Tannblekingspenn. 
Skru på enden av pennen og lys gelé vil komme ut av kosten. Smør et tynt lag med geléen på fremsiden av tennene og la det virke på i 30 minutt før du skyller det av. Perfekt å sitte med på til tvlatskapen om kveldene! Blek tennene 20-30 minutt én gang daglig i 14 dager for maks effekt. 
2. Blue Light. Dette er en liten lampe med batteri som du kan skru på og bite rundt for dobbel effekt av tannblekingen. Ha gjerne lyset på i munnen like lenge som tannblekingen skal virke. Dette her er et morsomt syn! Du kan se meg demonstrere saken i et tidligere innlegg HER.
3. Tannblekingskrem. En tannkrem som du gjerne må bruke både før og etter behandling. Før for å ha helt rene tenner når geléen påføres, og etter for å opprettholde fargen lengst mulig.
4. Tannblekingsmunnspray: En godluktende spray som inneholder blekegelé som du spruter både på tenner og i munn etter en 14 dagers behandling. Denne hjelper deg å opprettholde både fargen og en frisk pust!

Så til denne geniale lille saken! Dere har kanskje hørt om skin rollers til ansiktet før? Vel White One har ikke bare rollers for å fjerne og forbedre urenheter, flekker eller små arr i ansiktet, men de har også en egen roller i en større størrelse for huden på resten av kroppen! Én skin roller inneholder hele 540 små 0,25 mm mikronåler i titanium som stikkes inn i overflaten og stimulerer hudens egen produksjon av kollagen og nye hudceller. Høres fryktelig vondt ut, ikke sant? Det er tross alt nåler som skal inn og “lure” huden til å tro at den er blitt skadet i hensikt å øke blodsirkulasjonen, og fjerne urenheter ved å fremskynde prosessen av å produsere ny hud. Vel, behandlingen kjennes bare som en ørliten, nesten behagelig stikking.

Slik bruker du White One Skin Roller: 
1. Pass på at huden din er helt ren og sminkefri før du starter behandlingen. Rull rolleren frem og tilbake 3-4 ganger på samme område før du bytter retning. Rull både vertikalt, horisontalt og diagonalt med et jevnt trykk hele veien.
2. Behandlingen tar 5-10 minutt og kan repeteres opptil 2-3 ganger i uken. Ettersom huden etter behandlingen er ekstra mottakelig for kremer, smører jeg meg alltid inn med litt fuktighetskrem etterpå. Her varierer jeg alltid litt mellom kremer som bare gir fukt og kremer som også er litt fetere. Vinterhuden min kan fort bli fryktelig tørr hvis ikke.
3. Rens rolleren din i veldig varmt vann og/eller dynk den i litt desinfeksjon for å rense og klargjøre den til neste runde!

– Få 50% rabatt på alt hos White One med rabattkoden MARTHE50 –

Skin roller for hud og kropp får dere kjøpt HER. Tannblekingskitet finner dere HER.
Husk å ta i bruk rabattkoden MARTHE50 for å få det hele til halv pris da <3

14 kommentarer

Siste innlegg