– Få rabatter på DW gavesett –

Annonse // Daniel Wellington 

Endelig er Daniel Wellington sine rålekre julegave-esker her! Alle som bestiller klokker nå frem mot jul, får klokkene tilsendt i slike nydelige sorte esker med rød sløyfe og gulldetaljer <3 Blir ikke stort mer classy enn dette. Kjenner du noen som ønsker seg Daniel Wellington til jul, så kan jeg tipse om at man nå kan plukke seg ut gavesett bestående av en klokke + reim eller en klokke + armbånd og få 10% rabatt på det hele! 

Du kan altså enkelt plukke og mikse mellom alle DW kolleksjoner, størrelser, farger, og tilbehør HER, eller bare klikke hjem et ferdig satt sammen gavesett fra nettsiden HER, slik som jeg har gjort. Jeg var faktisk litt redd for at denne hvite Classic Petite Bondi klokken ikke skulle være like fin i virkeligheten som på bildene. Jeg har liksom ikke funnet så fryktelig mange hvite klokker i mitt liv, som er klassiske og pene, uten å bære preg av ørlite “harry”, men denne her… Ja dere ser hvor fin den er?  elegant, og spesielt kombinert med Daniel Wellington armbåndet i roségull. Woah!

– The Perfect Christmas Gift – 

Akkurat dette hvite, lekre gavesettet finner dere HER <— Disse cuffs-armbåndene kan man jo også bruke i nærmest hvilken som helst anledning? Både med og uten klokke til! De fås i både roségull og sølv, og i str S og L. Jeg har faktisk en av hver størrelse og begge to passer, så er du i tvil om S blir for lite, så ville jeg ha gått for L. Det er nemlig ikke er kjempestort det heller. Jeg har ikke store håndleddet, men cuffen i L sitter helt fint på den også 🙂 Rabattkoden MARTHE15 gir ytterligere 15% rabatt på alt fra Daniel Wellington, og denne koden kan til og med kombineres med 10% rabatten på alle gavesettene!

– 10% rabatt ved kjøp av et julegavesett –

Happy Shopping, og fortsatt fin mandagskveld <3 
MARTHE15 gir altså ytterligere 15% rabatt på absolutt alt!

13 kommentarer
    1. Hei! Får man toll og ekstra avgifter i posten senere om man bestiller fra denne siden?
      Fint med hurtig svar da jeg akkurat har bestilt herfra.

    2. Hei! Er stor fan av bloggen din og deg, så jeg håper du tar dette som konstruktiv kritikk og ikke klaging!! Men jeg synes til tider du har veldig mange annonseinnlegg… Jeg fortrekker absolutt når du skriver om livet ditt og fra hjertet, og da særlig om studiene!

    3. Hva tenker du om å reklamere for noe som totalt sett blir dyrere enn om man hadde kjøpt det i butikk i Norge? For eks mtp at det brukes «lokkeord» som 15 % rabatt? Og må si meg enig med et par andre her, den siste mnd har det vært ekstremt mange annonsetilbud. Liker bloggen din veldig godt, men det har ført til at jeg klikker meg inn her mye sjeldnere og som regel ikke leser innleggene markert med annonse :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg