This Year’s Christmas Wrapping

Hei på dere, og riktig god torsdagskveld! Tenkte jeg skulle dele litt innpaknings-inspo med dere mens jeg venter på at kveldsmaten skal bli klar. Jeg orket ikke å lage middag i dag, så da ble det varme baguetter med egg istedet. Så lenge vi har et måltid om dagen som er “varmt”, så er jeg egentlig fornøyd enten det er varm fisk, kjøttboller eller varme ostesmørbrød. Hehe. Uansett! Nå skal ikke jeg spore av til matprat, for det har vi nok av fra før her på bloggeriet.

– Christmas Wrapping Ideas –

For et par dager siden hadde jeg meg en snartur på sørlandssenteret for å jakte litt etter detaljer og tilbehør til årets gaveinnpakning. Herlighet så mye fint jeg fant bare på en liten time! Panduro, Upstairs, Kremmerhuset og Søstrene Grene… Wow, i år leverer de! Noe av det jeg fant finner dere under her, og mer skal jeg vise dere senere i en “wrapping” del 2. Disse innpakningsseansene med julemusikk, kakao, og smeltet marshmallows… Jeg koser meg seriøst glugg.


– Søte til og fra kort fra Upstairs – 

– Små, fine gullkuler fra Kremmerhuset – 

– Store sløyfer fra Søstrene Grene –

– Silkebånd+innpakningspapir fra Panduro. Tre fra Søstrene Grene –

Spør hvis dere lurer på hvor noe er fra da 🙂 Alle tre innpakningspapirene mine er kjøpt på Panduro. Synes det er så kjekt med hvit og sort, for det er så lett å lage elegante pakker av. Da kan man liksom trikse og mikse med alle mulige farger, glitter, gull, sløyfer og you name it. Det blir pent nesten uansett! Disse søte grønne trærene betalte jeg rundt 7kr for, så disse kan fint brukes til å pynte flere pakker med <3 Det er ikke så mye som skal til alltid!

– Hjemmelaget klistermerker fra Kremmerhuset –

Disse klistermerkene passer jo både til kakekrukker og hjemmelagde gaver!
Ah, gleder meg allerede til flere timer med saks, teip og lekker innpakning <3

8 kommentarer
    1. Så mange gode innpakningsidéer!😊 Kanskje du kunne tenkt deg å skrive et innlegg med forskjellige tips til julegaver til venninner, kjæreste, søsken, foreldre, besteforeldre etc.? Gjerne med forslag både til gaver som kan passe på studentbudsjett og litt dyrere gaver for de som har råd til det.

    2. Hei… hvor har du kjøpt kontorstolen din? Den med blankt/gjennomsiktig sete og sølv»understell».. er så fin! Men finner den ingen steder

    3. Så fin innpakning, du er så flink! <3 Alltid ekstra gøy å åpne gaver som er litt ekstra fine!

    4. Hei, er det meterspris på slike silkebånd, var innom panduro, men ble ikke helt klok, heheh. Pakkene var kjempefine 🙂

    5. Mari: Heisann! Ja på båndene i gull, hvit og sort ihvertfall 🙂 Tror jeg betalte rundt 14-16kr meteren 🙂 Kjøpte 2m per bånd <3 Det grønne båndet kjøpte jeg helt (hele rullen av) 🙂

    6. Vil oppfordre alle til å tenke litt mer “zero waste” når det kommer til gaveinnpakning! Bare tenk hvor mange gaver alle kjøper, og de sinnsyke mengdene gavepapir osv. som havner i restavfallet hvert år… det er jo så mye inspirasjon å finne til en litt mer miljøvennlig gaveinnpakning, det blir minst like fint, og myye billigere! Og et enda bedre tips: gi bort en opplevelese eller hjemmelaget gave! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg