Preparing For Party Season

Annonse // White One

Ser man det! Da var nok en helg i uniform overstått! Jeg har kost meg glugg både i går og i dag og som alltid har jeg lært MASSE. Det har vært en ordentlig spennende helg! Både rolig og travel med litt overtid i dag, men fy så gøy jeg finner det! -Også synes jeg det er spesielt moro å oppdage at jeg plutselig forstår diagnoser, medikamenter og ord jeg tidligere ikke har hatt peiling på hva er! Ah, den sykdomslæra har gitt meg MYE altså <3 

Nå skal jeg snart plinge svigers jeg, for “flytting” står som neste prioritet på dagens to do liste! Er så heldig at jeg har fått låne litt lagringsplass hos dem til tingene mine i desember måned <3 De bor ikke så langt unna leiligheten min heller, så da går det forhåpentligvis superkjapt å flytte det over igjen i januar!

Før jeg ringer en stykk snill svigermor, så tenkte jeg å dele ukens siste og største rabattkode med dere! Dere har hørt om White One før ikke sant? Jeg har ihvertfall anbefalt produktene deres mange ganger tidligere her på bloggen. Jeg tror faktisk dette er en av mine aller eldste samarbeidspartnere. Jeg har brukt tannblekingen deres i mer enn 6 år, og var også en av de første til å prøve ut både serumet for lange øyenvipper og fyldige bryn da det kom ut noen år senere.

I hele fjor høst, vinter og vår var jeg fullstendig avhengig av superlange vippeextentions, og da jeg omsider tok dem av nå i slutten av sommerferien 2017, visste jeg nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg så fæl jeg følte meg. Plutselig gikk det opp for meg at et år med extentions hadde gjort hårene mine halvparten så lange og halvparten så mange! 10-12 dager tok det meg å vokse ut lange og mørke vipper igjen, ved bruk av dette serumet. Helt fantastisk at det finnes et produkt som faktisk gir så synlige resultater raskt!

Brynserumet deres er akkurat likt. Sliter du med ihjel-nappede øyenbryn eller bryn det bare ikke går an å tegne jevne? Vi har alle vært der.. Nappingen kan gå litt raskt i svingene, og vips så mangler det en hårflekk et sted. Heh, det er kjempekjedelig! -Men det finnes noe som kan hjelpe raskt, og det er White One sitt Ibrow serum som dere nå får på 50% ved å taste inn koden “MARTHE50”. Kanskje er det du som trenger et serum, og kanskje er det venninnen din? Du kan ihvertfall gi det bort til halv pris i disse dager! Et brynserum fås nå til 249kr per stykk HER, og et vippeserum til samme pris HER.

– Enda et billig julegavetips fra meg til deg – 

Rabattkoden min gjelder også for et annet produkt jeg vet er veldig populært hos White one! Kosttilskuddet deres “betakaroten” med maksimal lovlig styrke, gir en raskere, dypere og mer langvarig brunfarge. Kanskje ikke så dumt å klikke hjem nå som du kan få det for 83kroner! Boksen inneholder en måneds forbruk akkurat som alle andre merker (altså 60 tabletter), og fungerer akkurat like bra som langt dyrere kosttilskudd jeg har prøvd, så her er det noen kroner å hente enten du hamstrer til hele sommeren, eller bare vil teste det ut til jul. Jo færre minutter huden må tilbringe i solen for å bli brun, jo bedre! Betakaroten bidrar nettopp til effektiv pigmentering, samtidig som den gjør den litt “skitne”, grå solariumsfargen mer gyllen og fin. Boksen finner dere HER, og så billig betakaroten får du nok ikke tak i igjen!

Håper dere vil teste, for disse produktene er virkelig gode.
Ilash og ibrow har jeg brukt i mange år nå, og jeg er så fornøyd <3

30 kommentarer
    1. Har ikke lest bloggen din så veldig lenge, men wow du er virkelig min nye favorittblogg!! Du skriver på en veldig inspirerende måte, og jeg elsker de innleggene hvor du skriver om studiet du går på, det gir meg mye motivasjon. Målet er selv å bli sykepleier, og jeg er nå igang med å ta vgs som privatist etter mange vanskelige år. Lurer bare på, er det noen litt eldre studenter i klassen din? Og hvor gammel er du? Er litt redd for å bli «utstøtt» ettersom jeg kommer til å være i midten av 20 årene når jeg begynner på sykepleien.
      Kommer definitivt til å fortsette å lese bloggen din til den dagen du slutter, elsker innleggene dine!

    2. Hei!
      Jeg skriver ikke dette for å være negativ, men jeg kjenner jeg blir litt skeptisk og kritisk når du oppfordrer til bruk av midler som skal brukes i nærheten av øynene. Det har nylig fremkommet gjennom tv-programmet helsekontrollen at det er funnet helsefarlige stoffer i en rekke kjente og mye brukte vippeserum (artikkel her: http://www.tv2.no/a/9507834/). Jeg gikk derfor inn på iLash sine sider, og synes at denne siden virket veldig suspekt. Der står det at de ikke bruker prostaglandiner i sine vippeserum, men de skriver også at virkestoffene i dette serumet er identiske med dem som blir benyttet i andre merkers serum. Det fremkom også i helsekontrollens program at blant annet iGlow, som er et merke som er mye reklamert for, har påstått at deres vippeserum ikke har inneholdt prostaglandiner, men at det nå har fremkommet at de faktisk gjør det. Jeg synes det er urovekkende at promotører for slike merker påstår at deres serum ikke inneholder helseskadelige stoffer, når de faktisk gjør det, og at de utelater å skrive opp disse ingrediensene på ingredienslistene.
      Siden du oppfordrer til bruk av dette vippeserumet, vil du da kunne stå 100% inne for at det ikke er helseskadelig å bruke dette vippeserumet?

    3. Må bare skryte til deg! Du er så flink til å merke innleggene dine med «annonnse» eller «reklame»!
      Og ellers så må jeg bare skryte enda mer av deg! Du er så fantastisk flink som står på med studiene og i tillegg jobber! Du virker som et genuint snilt og godt menneske! Helsevesenet er heldig som får deg hos seg altså <3 Sulle bare vært mange fler av deg!

    4. Jeg har blitt så skeptisk til vippeserum etterat helsekontrollen på tv 2 oppdaget at 4 av 10 vippeserum faktisk inneholdt prostaglandiner enda det stod på pakkene at de ikke inneholdt det. Noen inneholdt faktisk Kloprostenol som var et legemiddel innen veterinærindustrien for å fremskynde spontanabort for dyr. Leger kunne ikke si hva som skjer om mennesker bruker det over tid da det ikke er godkjent som legemiddel i Norge. Skremmende. Kan du gå god for vippeserumet, at det ikke inneholder farlige stoffer? ( se gjerne helsekontrollen, så skjønner du skepsisen ) Hvilket serum er det i disse?

    5. Kristine: Hei hei! Det er klart det er lov til å være skeptisk etter en slik dokumentar, men dersom WhiteOne selv skriver at vippeserumet ikke inneholder prostaglandiner, så velger jeg som har brukt produktet i flere år uten noe annet enn positiv effekt, å tro på det. Veldig kjedelig om en tv2 dokumentar skal gjøre at ingen tørr å bruke vippeserum når 6 av 10 ikke inneholder helsefarlige stoffer. Jeg skal selvsagt sende en mail til WhiteOne og forsikre meg om at innholdet er trygt, men dersom det alt står på nettsiden, vet jeg ikke helt hva mer de kan gjøre for å forsikre oss om det.

    6. Anonym: Herlighet så hyggelig lesning på morgenkvisten! Tusen takk for gode ord :’) Spennende å høre at du har valgt samme vei som meg! Vi er veldig mange i klassen og det er de rundt om i hele landet på sykepleien, så her får du alle aldre. Hos oss er vi flest i begynnelsen av 20 årene, men også mange i 30-40 og faktisk 50 som alt har en utdannelse, men som ikke får jobb og som nå har valgt en ny vei 🙂 Så ikke bekymre deg for å bli utstøtt 😀 Jeg er jo 25 selv, og føler jeg kan prate med alle aldersgruppene 😀

    7. Stine: Huff, den ene gangen jeg ikke dobbeltsjekker så er det noe galt! Jeg er så lei for det! Er i dialog med Whiteone nå, og skal få fikset opp i det så dere får benyttet dere av en kode som fungerer!!

    8. Kathrine: Heisann! Ja, jeg forstår godt at dere er redde for å bli lurt etter denne helsekontrollen. Jeg har ikke sendt serumet til dyrkning og kan ikke si at jeg vet med 100% sikkerhet at WhiteOne ikke inneholder midler som ikke opplyses om. Det kan jo ingen som ikke har sett det under et mikroskop eller hva de gjør. Alt jeg kan si er at WhiteOne sier de ikke inneholder noen av disse helsefarlige midlene, og at jeg selv har brukt produktene deres over flere år uten annet enn positiv effekt. Derfor velger jeg å stole på levarandøren og fortsette med produktene til jeg får bevist noe annet 🙂 Jeg skal hjem og hente pakken nå etterpå, og kan da skrive ned alt produktene inneholder 🙂

    9. Stine: NÅ fungerer den! De hadde tekniske problemer i går som gjorde at heller ikke deres egne rabattkoder fungerte. Veldig lei for det! Men det er nå i orden altså 🙂

    10. Kathrine: Se gjerne WhiteOne sin kommentar med lenke til rapport. På side 6 finner du en tabell over alle vippeserum med resultat som er testet/dyrket. Her står det hvilke merker som inneholder farlige stoffer og hvilke som ikke gjør det 🙂

    11. Hei igjen, og takk for svar fra både Marthe og White One.
      Dere sier at produktet ikke inneholder prostaglandiner, men i helsekontrollen kom det også frem at dette er det eneste middelet som faktisk har dokumentert effekt på økt hårvekst. Kan dere da oppgi hvilket middel dere bruker i deres serum som dere mener har effekt på økt hårvekst? Jeg lurer på om det faktisk er verdt å bruke så mye penger på et middel som man muligens ikke vil ha noe effekt av i det hele tatt. Ikke for å være frekk eller noe, men i dette innlegget får vi heller ikke se hvordan Marthes øyenvipper ser ut uten sminke med tanke på lengde. Ut ifra bildene du har her med mascara på, så vil jeg ikke påstå at de er påfallende lange heller – synes de ser ganske normale ut.

    12. Kristine: Jeg skal prøve å få tatt et close up bilde av vippene mine til neste gang Kristine 🙂 Ilash serumet inneholder panthenol, myristoyl pentapeptide 17, ascorbic acid, hyaluronic acid, urea og tocopherol om det sier deg noe. Når legemiddelverket har godkjent virkning av ikke bare whiteone sin ilash men også flere andre merker som ikke inneholder dette helsefarlige middelet så antar jeg at det er sant. Jeg tror ikke tv2 er mer pålitelig enn en medisinsk rapport som tar for seg både gode og dårlige funn hos alle svenske merker 🙂 Jeg ville bare latt være å kjøpe produktet dersom jeg var så skeptisk. Jeg tror ikke det er noe mer jeg kan si her for å overbevise deg om at dette er både effektivt og trygt 🙂

    13. Takk for det! Nei, jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette serumet, jeg vil bare at du skal reflektere litt mer rundt ting du reklamerer for.
      I siste kommentaren jeg postet, så sa jeg ikke noe mer om de helseskadelige aspektene ved serum. At innholdet har blitt sjekket av legemiddelverket er vel og bra, og det er flott at serumet ikke inneholder prostaglandiner. Jeg bare viste i min kommentar til at dette middelet er det eneste som har dokumentert effekt på økt hårvekst (og ja, her stoler jeg faktisk mer på en hudlege enn en blogger).
      Når det gjelder serumets effekt, så ramser du bare opp avanserte ord for en rekke vitaminer (som vitamin C, B5, osv). Du besvarer altså ikke mitt spørsmål, da jeg spurte spesifikt etter hvilket stoff som fører til økt hårvekst. Hvis det kun er vitaminene i seg selv som gjør at håret vokser, så kan man vel like gjerne kjøpe en boks multivitaminer og få samme effekt?

    14. Kristine: Denne rapporten jeg har henvist til noen ganger nå bekrefter at vippeserumet virker. Eller “har effekt” som det står svart på hvitt. Om det er vitaminene, vannet eller en annen magisk ingrediens som gjør at det fungerer vet jeg ikke og det tror jeg heller ikke det er veldig mange som interesserer seg for. Det jeg bryr meg om når jeg kjøper en shampoo det står “for glansfullt hår” på, er at shampoen gir meg nettopp det det lover, uten å inneholde skadelige midler. Jeg sitter ikke og analyserer ingredienselisten for å prøve og finne ut hvilken ingrediense det er som faktisk gir meg den glansen for så å pønske på om jeg kanskje heller bare kan kjøpe multivitaminer. Beklager altså, mye mulig andre gjør slikt, men for meg blir det for spesielt 😀

    15. Når man går inn på linken din til vippeserumet så står det; se her for mpa rapport. Men når man trykker der så står det denne siden kan ikke vises ( legemiddel siden ) Og du mener vel den er godkjent som legemiddel i Sverige og ikke Norge? For på tv 2 sa de ingen vippeserum regnes som legemiddel eller er testet i Norge pga det er kun prostaglandiner som får øyevippene til å vokse. Men som du skriver: Man velger selv om man vil bruke det.

    16. Hei! 🙂 Du skriver “Et brynserum fås nå til 249kr per stykk HER, og et vippeserum til samme pris HER”. Jeg finner bare vippeserum ti 499, og der virker ikke rabattkoden?

    17. Det er ikke meningen å kverulere på dette eller gjøre det til en stor sak, men har du egentlig lest i rapporten du “har henvist til noen ganger”? Jeg klarer nemlig ikke å finne noe sted i rapporten hvor det står at iLash-serumet “har effekt”. Det som imidlertid står i rapporten, er:
      “En viktig skillnad mellan en kosmetisk produkt och ett läkemedel är att ett läkemedel utvärderas och godkänns med avseende på effekt, kvalitet och säkerhet medan någon sådan kontroll inte finns för kosmetiska produkter”.
      Det er vel et kosmetisk produkt du reklamerer for, og ikke et legemiddel (da dette ikke er lovlig uten markedsføringstillatelse)? Jeg vil gjerne at du viser til det stedet i rapporten hvor det står at akkurat iLash har effekt, for det klarte jeg nemlig ikke å finne selv.
      Og når det gjelder det at du mener at det er irrelevant hvilket virkestoff som liksom skal ha effekt, så synes jeg det er litt merkelig. Dersom det skulle vise seg at det for eksempel er C-vitamin eller vann som har effekt, så ville jeg gjerne spart den 500-lappen med å bare sprute noen dråper vann på vippene mine hver dag eller spist en appelsin.

    18. Anonym: Jeg prøvde akkurat rabattkoden selv og den fungerer i dag også her! :/ Både vippe og brynserum koster 499kr men 249 med rabattkoden. Si ifra hvis du fremdeles ikke får det til 🙂

    19. Linn: Heisann! 🙂 Nei jeg ser at lenken til rapporten på siden deres ikke virker, men det gjør den i kommentarfeltet her, så den kan du lese her 🙂 Det er den samme rapporten. Vippeserumet er ikke et legemiddel, men godkjent av legemiddelverket i sverige 🙂 Den siste skjønte jeg ikke. Ingen vippeserum er testet i Norge pga prostaglandiner? Vi har mange vippeserum i Norge også som ikke inneholder dette 🙂

    20. Castor oil fungerer akkurat som et vippe og bryn serum, har selv brukt det.i årevis. Billigere er det også 🙂 Så det helsekontrollen sier om at det kun er prostaglandiner som funker på hårvekst/vipper er bare tull.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg