20% på hele Pictureit i dag!

Annonse // Pictureit

For.En.DAG! Jeg har løpt rundt i hele dag og hamstret på ikke bare ting til den nye leiligheten min (håndklær og diverse dill), men også julegaver til mine kjære og nære! Takk gud for at jeg har fått låne mannens bil hele helgen, for uten den tror jeg ikke at jeg ville hatt armer til å gå på jobb med i morgen. Jeg vet ikke med dere, men jeg blir helt vill av Black friday jeg. Føler med alle og enhver som ikke har fått lønn innen til fredag 24 november. Haha! Tilbud som disse vil man enkelt og greit bare ikke gå glipp av…

Pictureit, min favorittnettside for koselige bildeplakater og ikke minst perfekte julegaver, har også satt i gang en kampanje for anledningen! I dag kan dere handle plakater til både familie, venner, eller kjæresten med 20% avslag. Alle varer i hele nettbutikken til Pictureit er satt ned med 20% denne fredagen! Virkelig verdt å sjekke ut dersom du enda ikke har klart å pønske ut hva du skal legge under treet i år. Det er tross alt bare en måned igjen til den store dagen i dag. Ja helt nøyaktig faktisk! Hihi, blir varm i hjertet bare av tanken jeg <3 

Kanskje noen av dere alt har klikket hjem noen julegaver herfra? Pictureit har alle mulige familieposters med mormor og morfar, bestemor og bestefar, tante, onkel, mamma og pappa. Venninneposters og by eller dialektposters. Til og med armbånd har de fått inn med forskjellige titler inngravert. RÅlekre! Dere må faktisk bare titte på dem HER. Jeg har allerede bestilt to selv til både bestis og meg, og disse venter jeg spent på å få tilsendt i posten om bare noen dager.

– Få 20% på alt fra Pictureit HER

Enestående-plakaten er siste nytt fra Pictureit og denne synes jeg egner seg så innmari bra å gi bort sammen med en av familiepostersene. Jeg ser bare for meg bestas strålende øyne dersom hun hadde pakket opp en slik sammen med en “bestemor” plakat <3 Kanskje gjør hun det også. Hoho, vi får sjå! 4 uker igjen! 

Det er også gratis frakt hos Pictureit! Så vet dere det <3
Black friday i mitt hjerte. NÅ: Mer shopping.. SÅ et glass fredagsvin.

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 Virker som at det er et innlegg som har kommet bort, det heter “når eksamenskontoret feiler”, får vertfall bare “denne siden vises ikke” :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg