Finally something fun!

Åh, denne dagen! Endelig skjer det noe gøy i hverdagen min igjen! Hehe, det er faktisk helt ubeskrivelig deilig å være ferdig med den lesingen nå. Det er en merkelig følelse å gå fra å nilese hele døgnet, til å ikke lese i det hele tatt, og jeg kjenner at kroppen enda ikke har rukket å stresse helt ned. Jeg får liksom ikke i meg mat enda, har konstant hodepine, og generelt litt høy puls, men et par døgn til nå så fungerer jeg vel som normalt igjen. Haha. Herregud som det tar på med eksamen.

Cathrine og jeg bestemte oss for å dra på julegaveshopping vi i kveld, og den burgeren her er det beste jeg har spist på så lenge jeg kan huske. Alt jeg har inntatt de siste åtte dagene er cocopops, frossen fiskegrateng og to grandiosa. De siste to dagene har jeg nesten ikke fått i meg noe som helst så magen min fikk mildt sagt sjokk etter denne burgeren. Jeg skal spare dere for detaljer, men for å si det sånn: Cathrine var på julegaveshopping. Jeg var på handicap-toalettet 🙂 “Stress takes care of the carbs”, sier de. Vel, den kan jeg godt bekrefte! Magen min har aldri vært mer klar for juleribbe.

Ufattelig deilig å se både mannen og min kjære bestis igjen. Gleder meg allerede til en ny date i morgen kveld. Da skal nemlig bestis ta med vinflaska og skåle litt med meg mens vi pakker ned i flytte-eskene mine. Jeg har en hektisk helg foran meg med jobb på omsorgssenter først, og så flytting, også har jeg på toppen av det hele en eksamen til om syv små dager. De 1000 pensumsidene der har jeg ikke lest mer enn 50 av. Haha! Jaja, det ordner seg. Den går heldigvis ut på mye av det samme som prøven vi hadde i går, så jeg krysser fingrene for at jeg kan finte meg frem til en grei karakter på den og.

Har dere hatt en fin torsdag? Jeg er så trøtt her jeg nå, at jeg bare må hive meg i bingen så jeg kan våkne opp uthvilt og klar for en ny runde shopping i morgen. Julehandelen er i gang! Wop woop! Så kommer Hannemor på besøk igjen også i morgen formiddag for å hjelpe meg med litt bloggbilder <3 DET blir bra! Jeg har jammen savnet å skravle med dere <3

Håper det står bra til med dere alle <3 
Dere har vært støttende og gode å ha i denne stressende perioden!

18 kommentarer
    1. Hvorfor slettet du innlegget du skrev i går angående eksamensdagen din? Synes det var kjempebra at du fortalte litt hvordan det faktisk kan være å gå på høgskole/universitet, for der skjer det jammen meg mye rart.. 😉
      Håper du har hatt en strålende dag, og at eksamen virkelig gikk din vei!
      Hilsen ei som går det fjerde året i utdanningen sin på høgskolen ;-))

    2. Så flink du er! Skulle ønske jeg var like flink å lese som deg 🙂 hvordan blir du motivert til å lese dag inn og dag ut? Leser du for å bestå eller for å få høy karakter?
      – Silje

    3. Anonym: Tusen takk <3 Det var noen i klassen som ble litt provosert ettersom eksamenskontoret enda ikke har gjort en beslutning på hva som vil skje videre, så da ble jeg rett og slett bedt om å slette hele posten. Bare føyer meg jeg 🙂 Men jeg skal nok holde dere oppdatert på om det blir noen ny eksamen på oss eller ikke! Vi får vel snart vite det.

    4. Silje: Tusen takk <3 Du får det til du også! Det er jeg sikker på. Jeg hadde aldri klart å lese sånn som jeg har gjort nå i mer enn en 10 dagers periode, men det er akkurat kort nok til at jeg klarer å opprettholde innspurten 😀 Hehe. Det er tungt, men akkurat mitt pensum er superspennende så selv om det har vært mye så har det vært gøy og 🙂 Jeg leser for å få en god karakter ettersom planen er å videreutdanne meg. Ligger man litt over gjennomsnittet så kommer man jo inn uansett hvor man vil 😀

    5. Hei, så du hadde skrevet «øve ark» eller hva det var, på innlegget jeg lever. Kunne du vært så grei å fortalt hvordan du går frem for å lese på eksamen? Tips og triks? På forhånd takk:)

    6. Nyskjerrig på det innlegget du ble bedt om å slette, hehe! Skjedde det noe galt med eksamenen deres?
      Du er foressten kjempeflink, og jeg er skikkelig glad for at du skriver såpass mye om sykepleien! Jeg skal nemlig begynne på det til høsten, og bloggen din motiverer meg til det!

    7. Sara: Heisann! Ja, dette er bare nedkortede notater fra pensum. Når man har pensum på 1000 sider så kan man jo ikke klare å lese og pugge alt, så jeg har kortet det ned til 100 sider og pugget disse så godt jeg kunne 🙂 Jeg vet ikke hva du studerer, men dersom dere får utlevert studiespørsmål så ville jeg ha løst disse og pugget dem for harde livet før eksamen. Hos oss var det ihvertfall kun studiespørsmål og gamle eksamensspørsmål som kom på eksamen 🙂 Alltid se på gamle eksamensoppgaver for å prøve og forstå hva det vanligvis blir spurt om. Det hjelper meg masse ihvertfall!

    8. Mona: Tusen takk for det <3 Dere er så gode! 🙂 Du har MASSE å glede deg til neste høst. Fy så spennende det studiet er, selv om det er tungt. Håper du trives like godt som meg når den tid kommer!

      Det ble kort sagt bare gjort en feil der fasiten ble utlevert sammen med oppgavearket til mange studenter, så de måtte avlyse en del av eksamen midt i eksamen. Så nå vet vi ikke helt hva som skjer videre 🙂

    9. Anonym: Jeg har tatt eksamen jeg 🙂 Var bare en liten del av den som ble avlyst ettersom skula leverte ut fasiten sammen med oppgavearket til noen. Men må vel bare ta den delen på nytt da tenker jeg!

    10. Sikkert veldig godt å være ferdig med eksamen for denne gang! Skal du flytte? Så koselig 🙂 Tar forresten gjerne en slik burger. Ser utrolig god ut! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg