Forberedelser til julebordsesong!

Annonse

Se på hu da! Jeg tror ikke jeg har vært så gyllenbrun siden Mexicoferien min i 2012! Hehe, det er riktig nok juks og fanteri, men fader så genialt dette selvbruningssettet var. Ikke bare sparer jeg tid på å holde brunfargen med Vita Liberata, men det er billigere enn å legge seg i solsengen flere ganger i uken, det gir en langt finere farge, og best av alt: Det sparer meg for kjærestens dødsalvorlige samtaler om at jeg en dag kan komme til å dø av hudkreft. JAY! Win win tror jeg sånt kalles.

På disse bildene har jeg smørt inn kroppen med én behandling. Til og med ansiktet har jeg smurt godt inn, og altså ble det ikke jevnt og fint? Jeg er helt imponert av både produktet og meg selv for påføringsskillsene mine. Hehe. Ikke så mye som en ujevn flekk er det å spotte, og det til tross for at jeg ikke har noe særlig erfaring med påføring av selvbruning. *Thumbs up* Det er visst ikke så vanskelig å skulle få til et fint resultat likevel.

Fargen jeg har brukt her er Vita Liberata Self Tanning Mousse i fargen medium. Jeg var litt redd for at selv denne skulle bli for mørk for meg nå som huden ikke har sett solen på mange måneder, men den var rett og slett helt nydelig. Ikke for mørk og heller ikke for lys. -Og dersom jeg skulle ønske et enda mørkere resultat neste gang er det bare å smøre seg inn i to omganger istedet for en. Det var utrolig lettvindt og moussen tørker med hånden på hjertet på null komma niks, så dette her lukter det storforbruk av for min del i månedene fremover. Jeg smurte meg inn klokken seks om morgenen, og gikk og la meg igjen i hvitt sengetøy mens jeg ventet på at jeg kunne spyle det av igjen, og ikke en flekk ble det på verken dyne eller laken. Bare sørg for at du er helt tørr før du kler på deg eller legger deg i sengen så behøver du ikke bekymre deg for avfarging i det hele tatt. 

Slik gjør du – Vita Liberata Mousse selvbruning
1.
Dusj og skrubb kroppen din ordentlig godt før bruk.
2. Smør knær, albuer og ankler med litt fuktighetskrem.
3. Tre på deg påføringshansken og spray den med en dæsj mousse.
4. Påfør selvbruningen på hele kroppen med sirkelbevegelser.

5. Over knær, fingre, tær og albuer bruker jeg litt mindre for å unngå flekker. 
6. La moussen tørke inn, kle på deg om du vil, og gå med fargen i 6 timer før du spyler den av.
7. Smør deg så inn med Skin Finish kremen dersom du ønsker litt ekstra glød.

Perfekt til julebordsesongen mange av oss har i vente etter en hektisk eksamenstid. Settet fås også i fargen dark, til dere som har vært litt flinkere enn meg til å opprettholde fargen fra sommerferien. Begge koster 499kr og kommer i en lekker eske med både påføringshanske, og denne Skin Finish kremen som man kan smøre inn både ansikt og kropp med for litt ekstra glød før fest. Denne kan man bare dusje av igjen etter et lite døgn, og fungerer faktisk som “kroppssminke”, eller “foundation med litt skimmer for bena”. Heelt nydelig! Alt som finnes i 2017 sier jeg bare…

Vita Liberata Luxury Tan sett fås kjøpt HER <–

22 kommentarer
    1. Hei Marthe! Vil bare si at bloggen din er fantastisk! Har noen spørsmål angående sykepleierstudiet. Hvor lang tid brukte du for å pugge alt før anatomi og fysiologi eksamen? Og brukte du kun sykepleie pluss eller pugget du studiespørsmålene i tillegg?

    2. Kjempefin farge 😀
      Lurer på til hvor mange bruk det settet holder? 🙂
      Ha en ellers flott dag videre! Klem

    3. Æææ! Så mystoryen din på snapchat angående Nils Christian fra sykepleiepluss!!! Herreguuud så heldige du er! Det er drømmen min også hehe

    4. Hei!:)) Kan du lage en liten tutorial på hvordan du style håret slik at det blir rett og samtidig en del volum?

    5. Må bare si at jeg blir så imponert og motivert av å følge deg på snap om dagen – med tanke på skolearbeidet du gjør 🙂 Kanskje kan du skrive et innlegg om hvordan du pugger eller spesifikt gjør i eksamensinnspurten? Det kan sikkert være nyttig både for sykepleiestudenter og andre studenter. Stå på og god torsdagskveld 🙂 Klem fra fast leser

    6. Hei Marthe, må bare si at jeg digger bloggen din! Har noen spørsmål ang anatomi og fysiologi eksamen for førsteårs sykepleierstudenter! Øvde du kun på sykepleie pluss eller studiespørsmålene i tillegg? Var det vanskelig/mye som skulle til for å få en B? Ca hvor lenge før eksamen begynte du å nipugge?

    7. Hei! Hvordan gjør du det med halsen og ansiktet? hatt flere ganger hvor jeg føler jeg ser ut som en skjoldete gulrot! Haha

    8. Hei. Jeg lurer på en liten ting. Har dere bare en prøve i sykdomslære? Jeg går selv 2.året sykepleie, og vi har mange deler. Vi hadde en eksamen i sykdomslære 1, og nå har vi hjemmeeksamen og skoleeksamen for sykdomslære 2. (Tenke bare at det evt.måtte ha blitt helt ekstremt mye).

    9. Silje: Hei hei! Ja det har vi. Suuupertungt å lære alt på en gang, men samtidig har vi jo hatt litt bedre tid også, så burde vel bare ha prioritert bedre.. Hehe! Men JO det er veldig mye! Så har vi en eksamen til i et annet fag en uke etter sykdomslæra.. Jeg har enda ikke snakket med en medstudent som har fått tid til å lese til denne. Tror det blir konting på hele klassa..

    10. Christine: Hei hei! Det er bare å ikke smøre for mye på 🙂 Du skal bare ha et tynt lag og dersom du vil bli brunere kan du heller smøre på et lag til i en andre omgang når du har spylt vekk første runde 🙂

    11. Marlene: Hei hei! Så hyggelig å høre 😀 Jeg gjorde ingen studiespørsmål fordi alle studiespørsmålene allerede var besvart i notatene mine fra sykepleieplussvideoene. De dekker så og si alt du trenger å kunne til eksamen 🙂

    12. Marlene: Apropos vanskelig å få en B: Både nei og ja! Jeg svarte på absolutt alle oppgaver og jeg visste også at jeg hadde svart riktig på alt, så det som ikke ga meg A’en var nok at jeg kunne ha vist enda bedre dybdeforståelse på enkelte ting. Jeg startet på “storpuggingen” ca 14 dager før eksamen, men hadde lest mye før den tid og sett alle sykepleieplussvideoene, så disse dagene gikk det kun i pugging! 🙂 Masse lykke til! You can do it <3

    13. Kari: Tusen takk Kari! Så hyggelig å høre at du blir det 😀 Jeg tenkte jeg skulle prøve å få skvist inn litt tid til det i morgen. Bloggeriet savner definitivt en update nå 🙂 Sikkert flere som lurer på hvordan det står til med denne intense puggingen.. Huff! 4 lesedager igjen nå. Får hjertebank bare av tanken! Haha <3

    14. Lizbeth Osnes: Juhuu <3 Jeg kan informere om at fargen holder seg veldig fint også! Jeg har dusjet flere ganger siden søndag og har fremdeles ikke en flekk av ujevnhet på kroppen 🙂

    15. Kristina =]: Jeg vil tippe at det holder en stund! Trodde jeg måtte påføre selvbruningen en gang i uken for å holde fargen jeg, men det ser jeg nå at jeg ikke behøver. Den er omtrent like sterk som da jeg påførte den på søndag, så jeg tror en slik boks kan holde til tja.. 2 måneder dersom du påfører 2 ganger i måneden 🙂

    16. Elvira: Hei hei! Tusen takk for gode ord 🙂 Jeg pugget kun på sykepleieplussnotatene mine. Kjøpte også kompendiet og pugget det inn og ut sammen med notatene mine. Jeg skrev ut 4 bøker med notater fra disse videoene og pugget alt sammen på 14 dager. Gikk som det suste det altså! Alle studiespørsmål blir besvart i disse videoene så kan du det de tar for seg på sykepleiepluss, kan du alt du trenger til eksamen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg