Antrekk – 021117

Hallo fra stuen til Annika! Ettersom nerdingen min ikke ble så effektiv som jeg skulle ønsket i går, bestemte jeg meg for å skifte studiested i dag og ta turen til Annika etter skolen. Jeg har nemlig hatt fire timer med gruppearbeid og en kleinere fotoseanse i skolegården denne solfylte torsdagen! Jeg eier jo vanligvis ikke skam på denne fronten, men i dag kjente jeg litt på det da jeg ble stående med Hannemor og posere foran en klasse på førti elever. Tror ikke jeg skal gjøre akkurat det så mye mer…

– Bukse fra Zara, Genser fra Kappahl, sko fra Nelly –

Ellers har jeg feiret at vi for første gang siden juli har hatt 15 grader og skyfri himmel i Kristiansand by. Det er faktisk helt sykt hva litt varme gjør med humøret. Fortsetter dette så kan jeg jo handle julegaver på nett i bikinien ute i hagen! Haha.. Neida, men jo.. I dag har det rett og slett vært nydelig her i sør <3

Jeg har ikke stort på hjertet i dag! Jeg ville egentlig bare titte innom, dele dagens antrekk (torturisk ubehagelig med disse skoene) og ønske dere en fin torsdag. Det er snart helg, så hang in there! Jeg har jobbhelg og skal traske rundt i uniform både lørdag og søndag, men det gleder jeg meg bare til. Skal bli deilig med et avbrekk fra disse ensformige, litt kjipe lesedagene mine. Dessuten har jeg en hyggelig date-night lørdag kveld å se frem til <3 Yay! 

Dere får ha en fortsatt fin dag! <3 
Vi skrives når jeg har fått et liv igjen… 

13 kommentarer
    1. Digger buksa! Prøvde en som ligner den der, men fra Vero Moda og jeg likte den innmari godt, men det satt ikke helt som jeg ville, så måtte dessverre la den være igjen i butikken..
      Men du kledde denne hvertfall super godt! 🙂

    2. Helene: Ja, jeg falt pladask for denne da jeg fikk øye på den forrige uke :’) Kostet bare 249kroner også! Den er ikke så fin på i bena uten hæler, men jeg tar bare et strikk rundt hver ankel så får den en superfin form uten sko også 🙂

    3. Skjeldent jeg kommenterer blogger, da jeg nok er en av de som “leser i skjul, for det er flaut å lese blogger” .. haha! men din blogg, den leser jeg fast. Det er uten tvil den herligste bloggen på nettet, og du virker som en utrolig flott og jordnær person.
      Jeg har nettopp nominert deg til “Folkets favoritt” på Vixen, og jeg synes nesten du skal lage et innlegg for å oppfordre resten av leserne dine til å stemme på de bloggerne de vil nominere også! For du fortjener virkelig å bli nominert i flere kategorier, og jeg tror ikke vi blogglesere kommer på å nominere/stemme uten å bli minnet på det 🙂
      Ha en fin kveld videre!
      Klem

    4. Veronica: Åå <3 Fy søren for en herlig kommentar å lese like før drømmeland! Tusen tusen takk Veronica! Jeg setter kjempestor pris på at du synes jeg fortjener en pris så stor som den <3 Det vet jeg ikke om jeg synes selv engang! Jeg vet jeg kan så mye bedre enn det jeg leverer her inne nå, men med eksamen bare uker unna så strekker ikke tiden helt til <3 Men snart er stresset over og da skal jeg gjøre mitt ytterste for å være verdig en slik nominasjon :,) Tusen takk altså! Blir så glad <3

    5. Du kler altså den lengden der på håret SÅ godt! 😀 Skulle virkelig ønske jeg kunne ha den lengden selv, men håret mitt er ikke like rett dessverre. :-/

    6. så utrolig flott antrekk du har! må bare si at du har en utroling inspirerende blogg. ønsker deg en fantastisk flott helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg