Boben min er tilbake!

Sponset behandling + produkter

Juhuuu! Mitt korte, extentionsfrie hår er tilbake. Ihvertfall for en periode! Jeg elsker, elsker, elsker denne looken, men jeg kjenner meg selv for godt til å si noe annet enn at det lange håret er tilbake før jul. Hihi,  men nå skal jeg først nyte denne classy looken med SILKEMYKE tupper litt. Til tross for at jeg la inn en hel haug av lyse striper i går, er håret mitt så mykt at jeg godt kunne tenke meg å sette av resten av tirsdagen til å beføle mitt eget hode. -Men det skal jeg altså ikke, for snart kommer mannen på besøk, og det blir også veldig hyggelig! Hehe, kanskje det til og med er litt skryt å hente der <3 

Det var det ihvertfall fra Hannemor, som akkurat gikk ut døra. Vi hadde ei litta fotoseanse i stuen min her, etter noen morgentimer tilbrakt hos Geir. Det har med andre ord gått i ett som vanlig, og nå sitter jeg sprikkmett etter en jegergryte med øyne som bare vil gli igjen. Jeg våknet nemlig brått (av ingenting) klokken fire i natt og var lys våken i to timer.. Ulikt meg å ikke få sove, meeen da ble det julegave-shopping på internettet istedet da.. Fornuftig det også si!

Håper det står bra til med dere! Moro å se hvilke spørsmål som har tikket inn under forrige post til nå. Gleder meg allerede til å starte på svarene! -Så må jeg bare si noe jeg føler det er hundre år siden sist: TUSEN TAKK! Til deg som klikker deg inn her på bloggeriet mitt hver eneste dag og følger med på alt jeg driver med. Jeg setter enormt stor pris på at statistikken min ser så bra ut selv i en eksamensperiode som er så hektisk som denne. Jeg klarer ikke å levere mer enn ett innlegg om dagen før juleferien min, og likevel er det bare oppmuntringer og komplimenter å finne i kommentarfeltene. Tusen tusen takk for at dere er så innmari gode, forståelsesfulle og trofaste! Jeg tok meg selv i å være ganske bitter på en blogger for et par uker siden som klarer å hente inn millioner på å levere én overskrift i måneden, men fader heller.. alt har sin pris! Jeg er evig takknemlig for å ha 1/4 så høy lønn og 1/10 så mange blogglesere. -For trenger man mer? Jeg tror ikke det. -Og herregud så deilig det er å føle at jeg har venner i dere alle sammen. Måtte dere følge med helt til siste slutt, fine mennesker <3 

– Slik får du volum i frisyren din –
Før jeg runder av: Til ukens tips! Dersom du har klippet deg bob eller lob selv, og sliter med flate og livløse frisyrer så MÅ du prøve denne grønne volumsprayen fra Joico! Dere vet dette røde pulveret som var så innmari populært for noen år tilbake? Alle brukte det, og man kunne strø det ned i hodebunnen for så å gni og få masse volum.. Vel, denne sprayen fungerer akkurat slik, bortsett fra at det ikke gjør håret seigt eller stivt! Jeg fikk rene aha-opplevelsen i går, da Marianne sprayet hele håret mitt inn med denne saken og det var like mykt etterpå! -Og for første gang i mitt liv kunne jeg gå ut fra salongen uten noen form for tuppering! YAY!

– Joico sølvshampoo & Kms Tame Frizz – 

Tusen takk for en oppfriskende forandring Marianne!
Du kan booke time hos henne du også, på Duo HER <3

29 kommentarer
    1. Så fint det ble! Må bare si at når du sier du har venner i alle leserne dine så er det på en måte sant. Bare tenk om du så og si hver dag hadde lest hva en person gjør, liker og fått innblikk i livet hans/hennes. Både med bilder og tekst. Man føler man kjenner personen selv om man aldri han møtt personen. Fordi man får høre hva personen driver med. Mange bloggere har skrevet innlegg der bestevennene til denne personen skriver om hvordan hun/han er og det er rart at ved å lese det så blir det på en måte bekreftet det du selv har inntrykk av. Sier ikke at man skal konkludere med at sånn er personen, men hvem vet det kan jo sikkert ofte stemme også. Jeg heier på deg Marthe 😊 du virker så ekte! Mvh fast leser ❤️

    2. Hvor får du kjøpe sprayen? Leitet overalt på nettet! Bor i Bergen, så for langt unna til å besøke salongen.

    3. Kledelig frisyre, Marthe! Har fulgt deg i mange år, selv om jeg ikke er like flink å legge igjen kommentarer. Håper du har en fin ettermiddag! <3

    4. Henriette: Den kom visst ut i oktober 2017 så det er nok derfor den ikke er å finne på typ coverbrands eller blivakker enda! Du må nok jakte i en frisørsalong i byen din, eller vente litt til den tas inn i nettbutikkene 🙂

    5. Har fulgt bloggen din siden starten, og jeg har ALDRI sett deg så fin på håret før!! Skal jeg være litt pirkete, så synes jeg ikke det er halvparten så fint med extensions. Fargen her også var såå fin!!

    6. Synes du alltid er helt fantastisk på håret, men må ærlig innrømme at jeg synes denne clasy boben er det fineste. Du ser så sofistikert ut. Nydelig er du!

    7. Du ble superfin på håret! Du kler virkelig alt <3 <3 Bloggen din er så ekte og blir alltid glad når jeg ser du har postet noe. Håper du har det bra for tiden:D

    8. Hei! Jeg ønsker meg inspirasjonsinnlegg! Bilder av hvordan du tenker interiøret i leiligheten? Hvordan ser din drømmehage ut? Ferieinspirasjon? Innlegg med masse bilder! Man blir liksom kjent med folk gjennom stil også. Hvordan ser du for deg sofakroken? Hvordan puter? Soverommet? Gøy å ikke bare se ferdig resultat, men hva som inspirerer deg også 🙂

    9. Kan du vise bilde av håret bak? Jeg har lyst å klippe Bob , og likte lengden foran på håret ditt, men vil gjerne se hvordan det er bak 😀

    10. Så fin du er.
      Jeg også våknet i fire tida inatt og fikn ikke sove igjen før seinest halv åtte eller noe. Ble bare liggende og tenke på tull og tøys. Haha.
      Men så våknet jeg jo av verdens rareste drøm og da..jeg drømte nemlig at jeg skulle gifte meg uten at jeg var klar over det selv. Bryllupet var arrangert av folk jeg ikke kjente og vielsen – jo, den ble arrangert rett utenfor døra til Aker Brygge kjøpesenter i Oslo…og med hvem? Jo mannen til barndomsvenninna mi…HÆÆÆÆ??!!! På vei til bryllupet (hvor ingen hadde pynta seg engang) klarte jeg å miste begge fortennene mine og rett etterpå fant jeg ut at jeg var gravid med kattungene til min egen katt, Nussi. Hahahaha..ialledaaageeer!!!
      Nå skjønner du kanskje hvorfor fantasien min er så ekstrem til tider. Det er fullstendig håpløst!! XD

    11. så utrolig fin du ble på håret:) jeg har selv prøvd den sprayen, men for meg ble det for stivt dessverre. Men dne kan kjøpes på lyko.no for hu som spurte hvor den kan kjøpes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg