– My Latest Buy –

Affiliateslenker

Morn morn tirsdag! Velkommen skal du være! Denne dagen har jeg faktisk gledet meg til i en liten uke nå. Jeg har fri fra skolen denne formiddagen og satte derfor alarmen på 07.00 for å være med min kjære bestis på ukens første treningsøkt. Annika er nabo med Fresh fitnessenter og rett og slett RÅflink på svettefronten om dagen, så i ukene fremover tenkte jeg å bli med på ihvertfall to av hennes fire harde styrkeøkter. Vi er i gang med uke 2 nå og til tross for at jeg ikke kunne gå i trapper hele forrige uke, føler jeg det går som det suser. Deilig å kjenne på litt mørbanka muskler igjen! 

Ellers er det min tur til å arrangere syforening i kveld! Derfor dro jeg rett fra trening til handling og shopping av nytt servise. Jeg får seks gjester på besøk og kastet akkurat det eneste servise jeg hadde som matchet til seks, så da får jeg bare se og kjøpe meg nytt. Planen var å fylle det nydelige kjøkkenet i leiligheten min med noen splitter nye tallerkner fra favorittbutikken Hansen og Co i januar, men ei litta før-innflytnings-gave til meg selv er alltid trivelig.

På kveldens middagsmeny står en rett jeg delte oppskriften på med dere forrige uke, og til dessert tenker jeg å servere jentene varm eplekake med vaniljeis og karamellsaus. Det har jeg ikke laget på mange mange år, så det er på høy tid å prøve seg på igjen. -Men først vil jeg dele mitt aller siste innkjøp med dere!

En rålekker høst/vinterjakke fra Gina Tricot sin nyeste kolleksjon. Hjelpe meg, jeg falt pladask! Vanligvis er jeg ikke å se i noe annet enn feminine, lange kåper på vinterstid, men denne her…. Jeg elsker den! 799kr betalte jeg, og stoffet inni… Mmm, så mykt og godt. Prøver du den på, så blir den med hjem..

– Dere kan se hvordan jakken ser ut på HER

16 kommentarer
    1. Ingebjørg: Jeg ble vel bare lei av det også til slutt! 🙂 Kunne godt trent litt crossfit en gang i blant, men ikke fast 2-3 ganger i uken. -Men det er absolutt kjempetrening! Blir ikke tyngre enn crossfit spør du meg!

    2. Rålekker jakke 😀 den kommer du til å bli så kul i 🙂 du må ha en flott tirsdag med jentene dine og kose dere masse 😀 just skryt av deg til en blogger at : « jeg vet en blogger som svarer fort på kommentarene « det skal du ha 🙂 derfor det er gøy å legge igjen en kommentar 🙂 klem <3 elsker fremdeles bloggen din og du inspirerer 😍

    3. Den jakken var superkul!! Håper du får en super kveld 😊 må si jeg er imponert over alt du får til av både skole, blogg og fritid og jeg tror jeg med hånden på hjertet aldri har lest et «dårlig eller «kjedelig» innlegg av deg før. Hilsen en fast leser ❤️

    4. Hei! Lurte på en ting! På anatomi, fysiolog og biokjemi eksamen, fikk dere noen av de gamle eksamensoppgavene som var fra årene før da? ☺️ Er det lurt å se på gamle eksamensoppgaver?

    5. Emilie: Hei hei! Ja, vi får alltid 1-2 spørsmål fra tidligere eksamner, og om de ikke er prikk like, så er de nesten det. Kjempelurt å lese på gamle eksamner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg