Stay hot when the weather’s not

Affiliateslenker

– En hel helg tilbrakt innendørs – 

Si meg, skal dette regnet ingen ende ta? Nok en gang er det flomvarsel i sør, og det med god grunn. Det ØSER ned utenfor stuevinduet mitt, og det synes jeg det har gjort i en uke i strekk nå. Jeg hadde nesten glemt hvor vrient det er å være blogger på denne tiden av året, for i fjor var det jo 20 grader, sol og lyst til langt utpå dagen! Nå har jeg jo nesten ikke dagslys i leiligheten min, og det til tross for stuevinduer som går helt fra gulv til tak! Hjelpe meg så deprimerende. Jaja, det er ihvertfall én veldig positiv ting med dette været. -Kakaodrikking og innendørs eksamenslesning foregår med svært god samvittighet.

Jeg har hatt besøk av Hanne i hele formiddag og til tross for mørkegrå skyer og pøsende regn, fikk vi nå knipset på noen bilder i dag og! Ellers har jeg bare brukt denne frihelgen på å være kjæreste og lesehest. Hele fredagskvelden gikk til kos med mannen, og hele lørdagskvelden gikk til studier. Nå blir jeg plukket opp av mannen igjen her hjemme hvert øyeblikk, for før han reiser avgårde på nok en jobbreise, tenkte jeg å snike til meg et par hyggetimer til <3 Får visst ikke nok.

Håper det står bra til med dere alle.. Sånn selv om været er litt trist i disse dager. Vi er kanskje flere som skal sitte under ullteppe og titte på farmen i kveld? Hvem heier dere på? Jeg har akkurat innsett at jeg har tidenes girlcrush på Amalie Snøløs.. Ikke bare fordi hun ser ut som en gresk gudinne, men den personligheten er det skjønneste jeg har sett på lenge. Hun minner meg nesten om en søtere utgave av Northug. Litt sånn cooky med diverse kommentarer og konkurranseinstinkt, men på en måte som gjør at hun slipper unna med det? Haha, jeg digger det ihvertfall.

– Strikkegenseren min er HERFRA, og skjørtet HERFRA

9 kommentarer
    1. Helt enig med deg når det gjelder Amalie, hun er rå!! Føler de andre deltakerne undervurderer henne, tenker at hun bare er snill og søt og ikke tenker taktisk, så saboterer hun ukesoppdraget slik Camilla ikke skal få en kniv. Endelig litt drama på farmen hahaa + det var jo ikke personlig ment mot Camilla :’) Så heier definitivt på Amalie! Wii nå gleder jeg meg til kveldens episode! Ha en kjempefin kveld Marthe <3

    2. Hanna: Ja, synes og det er en fryd å følge med i år. Lurer på hva slags morsomheter hun finner på i ukene fremover. Det er mange fine personligheter med i år synes jeg, men jeg kysser fingrene for at hun stikker av med hele hytten 😀

    3. Ææh, jeg skulle gitt SÅ mye for den motivasjonen du har til skolebenken, altså! Jeg skal levere en prøveeksamen om to timer, men har ikke en gang åpnet oppgaven… Woups!

    4. Anonym: Jeg har laget det før faktisk, men jeg syntes det var så kleint å se meg selv på video at jeg slettet den igjen. Hehehe, jeg er håpløs på film altså! :/

    5. Hvordan er skoledagene dine? Har dere mye selvstudie? Du skriver nesten aldri at du har forelesninger? Jeg går ergoterapi, og vi har ALT obligatorisk.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg