Vinn plakater fra Pictureit

Inneholder affiliateslenker

Riktig god søndag! Det ble ingen bloggpost på dere i går. Jeg fikk rett og slett akutt hodepine etter jobb, og ble sengeliggende alene i mørket hele lørdagskvelden. Kjempeteit, for jeg hadde en rolig og fin dag på jobb! -Men det skal visst ikke skal så mye til om dagen. Topplokket er bare noe for fullt tror jeg! Heldigvis fikk jeg lagt meg tidlig så nå er jeg klar for å ta en ny dag på jobb med storm <3 Håper dere har fått en knallhelg alle mann! 

– Vinn For evig & Alltid plakater –

– KONKURRANSE – 

Mens jeg tusler rundt på jobb, tenkte jeg å kjøre i gang ei litta konkurranse her på bloggeriet! Det er lenge siden det! I samarbeid med Pictureit har jeg fått lov til å dele ut to av mine favorittplakater. Jeg har dem selv i størrelsen 50×70, men plakatene du kan stikke av med er i størrelse 70×100! Alt du behøver å gjøre for å delta i trekningen er å legge igjen en kommentar under her med mailadressen din, så jeg har mulighet for å kontakte deg <3 Jeg trekker en vinner i morgen!

Lykke til dere! Er de ikke fine?! Tror disse kan passe inn i hvilket som helst hjem jeg <3 Min fine mann kommer og henter meg etter jobb i ettermiddag og da bærer det endelig hjem til en ordentlig kosekveld med god mat og ren tvlatskap. Herregud som jeg gleder meg til å bare slappe av med favoritten min <3 Føles som hundre år siden sist. De siste to ukene har vi bare fått tre stusselige timer sammen, og det gjør jo at jeg går rundt og savner han hver eneste dag! Skulle definitivt ønske det var søndag og ikke mandag i morgen, så vi kunne sovet litt ut og spist en god felles-frokost, men jeg tar det jeg får!

En kosekveld skal bare bli magisk nå <3 Nyyt søndagen!
Shortsen min koster nå 49kr HER, og genseren 99kr HER

204 kommentarer

Siste innlegg