– Smells so good –

Affiliateslenker

Hei på dere, og riktig god HELG! Tenk, da var omsider fredagen her. Hurra! Det var som nevnt visning i leiligheten min i går, og derfor har jeg de siste to dagene brukt vaskemaskinen som aldri før. Hehe, jeg har vasket sånn ca alt som kan vaskes i et hjem og både sofatrekk, tepper, pynteputer, sengetøy, og ja til og med sengemadrassen har fått kjørt seg i mine fire tøymykner-favoritter. Jeg tror nesten jeg har testet alt som er der ute på markedet, men jeg har altså fire klare vinnere, og disse tenkte jeg å tipse mine kjære lesere også om i dag! Ikke fordi det er et betalt reklameinnlegg, men fordi jeg har lyst.


– Ny digg høstgenser fra Gina Tricot HER

1. Softlan Ultra – Kokosduft 2. Comfort – Epleduft 3. Comfort – Jordbær & Vanilje 4. Comfort – Eksotisk frukt & blomster

Disse fire variantene er uslåelige spør du meg. Prisen ligger vel på rundt 40 kroner, så det er kanskje ikke de rimeligste, men tøymyknere må da være av litt kvalitet? Sengetøyshopping og handling av nye tøymyknere er dessuten to store guilty pleasures her i hus, så jeg storkoser meg når jeg får bruke pengene mine på det. Haha. De svindyre oppvasktablettene derimot.. Jeg kommer til å vrenges i smerte den dagen mitt bestemor-sponsede lager skulle gå tomt.

Hvordan visningen gikk i går, vet jeg ikke riktig enda. Jeg lå nemlig i et solarium da den fant sted, og ettersom jeg nå har fått så brun og fin mage, tenkte jeg å hive meg på trening med Annika og stramme den litt opp også. Jeg ble oppringt av Fresh fitness for to dager siden med forespørsel om gratis PT-samtale ettersom jeg ikke hadde vært innom på noen måneder… Wooops! Planen var egentlig å være inaktiv den neste måneden, men jeg får vel prioritere den treningen litt mer likevel da. Hadde jo ikke skadet å møte 2018 med litt muskler heller.. Så har jeg en grisefit mann jeg gjerne vil holde tritt med.

Måtte dere få en knallstart på helgen <3 
HER er også en lignende høstfavoritt fra Gina Tricot!

16 kommentarer

Siste innlegg