– I’m In Love –

Affiliateslenker

Vinterkåpe – Check! Har dere sett noe så nydelig? Jeg elsker at klesbutikkene ikke bare er preget av sort, vinrødt og militærgrønt i år, men at de faktisk har tatt inn litt lyst denne høsten! Se på denne nydelige, duse kåpen da? Hvorfor i all verden skal man ikke kunne gå i pastell også vinterhalvåret? Er det ikke deprimerende mørkt nok ute fra før? Man behøver vel ikke å bidra til enda mer dysterhet? Neida men jeg har lett etter den perfekte høstkåpen helt siden august nå, så da denne oppløftende fargen endelig var å spotte i butikklokalet, kjente jeg at sjela gjorde et lite gledesbyks.

– Bikbok høstkåpe i rosa HER, grå HER og sort HER –

Hvordan har mandagen deres vært forresten? Jeg har kost meg med forelesningstimer i nyresykdommer på skula, og dro deretter for å handle inn på pizzaingredienser. Hjemmebakt pizza sto nemlig på min mandagsmeny, men distré som jeg er klarte jeg å glemme hovedingrediensen og måtte spasere ned til Cathrine for å hente hvetemelet der.. Jaja, alt er som det pleier ihvertfall. Nå skal jeg slå meg ned med litt kvinnelige kjønnssykdommer ettersom det er det som står på forelesningsplanen for morgendagen, og SÅ skal jeg kose meg med kveldens episode av farmen og jakten på kjærligheten. Mandagskveldene er alltid så fine om høsten <3 Ville bare titte innom for å tipse dere om mitt siste innkjøp, for denne lekre saken tror jeg blir solgt ut på et blunk. Oppskriften på dagens digge pizzavariant skal dere få i morgen!

Ha en finfin mandagskveld alle sammen <3
Vi er vel flere som skal slave foran tv’en i kveld.

11 kommentarer

Siste innlegg