Next up – Bortelid

Affiliateslenke

– Ellos stueteppe HER, og i sort HER

Da var kofferten pakket atter en gang, for nå skal jeg avgårde til fjells for helgen! Jeg ankom Kristiansand klokken ni i går kveld, og ble hentet av min kjære som kom med pizza og en nydelig bukett røde roser <3 Hva da heldig?! Vi fikk bare et par timer sammen før vi begge sluknet på hodeputene, men det var akkurat hva vi trengte. Nå kan jeg reise til Bortelid og kose meg glugg med besteforeldre der, mens han drar til Danmark for å jobbe litt der. Så sees vi igjen om en liten uke!

Sola skinner som aldri før i Kristiansand denne fredagen, og derfor er jeg så glad de melder like skyfritt på fjellet! Gleder meg til å komme opp i høyden igjen. -Kjenne på frisk fjell-luft, gå i min fargerike kosedress og forhåpentligvis også fyre litt i peisen. Så gleder jeg meg til sette rumpa mi på farfars femten saueskinn, spise god hyttemat og lese meg gul og blå. I morgen er det til og med et høstmarked der oppe, så da skal vi sette av formiddagen til å ta turen dit og titte på alt det rare de måtte ha her. Aner ikke hva jeg har i vente, men kamera blir med, så jeg krysser fingrene for nydelige høstfarger og baaare finvær!

– Den deilige ulljakka mi er HERFRA

Vi skrives fra fjellet! Ha det fint så lenge <3

8 kommentarer

Siste innlegg