Tusen takk alle sammen!

Tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene som tikket inn både her, på facebook, instagram og snap i går. Herlighet så hyggelig å se at mange gleder seg på mine vegne over dette kjøpet <3 Blir jo helt varm i sjela! Bestemor, bestefar og jeg feiret med min store favoritt: tomatsuppe til lunsj, og på bordet plasserte besta et like Norgesflagg for anledningen. Mihi! Helt på normalen å flagge for leilighetskjøp! Hehe, kvelden tilbrakte jeg hos barndomsvenninnen min Iselin, og med henne har jeg forsåvidt vært hele formiddagen i dag også. Hun var nemlig så grei å kjøre meg ut til Forus for å hente den forbaska pcen min, så NÅ har jeg den omsider på fanget mitt igjen. Tenk, det gikk jammen godt denne gangen også.

Resten av denne lille-lørdagen skal jeg tilbringe med nesa i pensumboken. Ihvertfall til kveldens farmen episode! *Ukens tvhøydepunkt*. Jeg har nesten ikke fått lest noe som helst så langt denne høstferien, ettersom konsentrasjonen mildt sagt ikke har vært tilstede under disse spennende boligkjøp-omstendigheter. -Men nå er jeg helt nødt til å ta i et tak! Pensum er helt enormt denne høsten, så hvis jeg skal komme meg ut av dette semesteret her og med noen brukbare karakterer er det bare å nilese de neste seks ukene. Herregud så glad jeg skal være 4 desember, når alt av eksamner er over og jeg kan begynne å titte på møbler og innredning til mitt splitter nye hjem. Det er jo det beste med hele flytteprosessen! 

Fine hjemmet <3 Er så sykt glad og fornøyd!

14 kommentarer

Siste innlegg