Jeg har kjøpt meg leilighet!

HURRAAA!! Endelig har også jeg fått kjøpt meg min aller første leilighet. Åh, for en gledens dag <3 Det var på toget til Stavanger i går jeg fant ut at jeg skulle hive inn et bud på hele 100 000 under takst med frist til klokken 10.00 i dag tidlig, og på minuttet 10.00 ringte megler med et motbud fra selger selv. Et motbud som jeg også var veldig fortrolig med, dersom jeg bare fikk alt av hvitevarer og noen møbler inkludert! Det fikk jeg, og vips så var leiligheta mi. 

Et nytt spennende kapittel er i gang! Jeg overtar riktig nok ikke før 3 januar, men jeg deler noen snikbilder av hjemmet mitt allerede nå jeg. Tenk jeg hadde egentlig ikke tenkt til å dra på denne visningen engang, fordi jeg syntes leiligheten hadde for få kvadratmeter, men så tok jeg turen likevel og kjente allerede etter to minutt at dette var det perfekte første-hjemmet. Nydelig planløsning, luftig stue, lekre gulv, spotter, nyoppusset kjøkken og en diiger veranda med gode solforhold og mer enn nok plass til hagemøbler og grill. Nei, jeg kunne ikke vært mer fornøyd. 

Ser det ikke lekkert ut? Et lavere lånebeløp ble det også! Annika stakkars har sittet med mer hjertebank enn meg selv i hele dag morges, og bestefar har nå gått for å hvile litt på sengen ettersom jeg har slitt han ut både fysisk og psykisk denne tirsdagen. Det er nemlig ikke bare budrunder som har tatt på psyken i dag, men også det å måtte ringe til ethvert buss-selskap i Stavanger by for å jakte etter pcen min. Den klarte jeg nemlig å glemme igjen på bussen i går… Jada, kløne nr.1 gjør det igjen! De har heldigvis funnet den, men den ligger foreløpig på et kontor på Forus, så akkurat nå blogger jeg fra bestefars pc.. Føler jeg er en sann gave til mennesker som liker litt ekstra stress i hverdagen <3 Mine to bankkort klarte jeg forresten også å glemme igjen i Kristiansand i går, så på toppen av det hele skal jeg tilbringe mine fire døgn her uten tilgang på penger. Hærligt! Tror faktisk ikke det er sunt å omgås meg lengre.

Uansett! Min aller første leilighet er nå kjøpt, og jeg gleder meg som en unge til 3. januar. For ikke å snakke om den dagen jeg holder valpebabyen min i armene. Jeg hadde ett krav til selger før jeg la inn bud og det var som følger: “Det må være lov til å ha hund her, og jeg vil ikke måtte søke om det på noe som helst måte”. Haha <3 

Her skal jeg altså innrede og kose meg i noen år fremover <3

60 kommentarer

Siste innlegg