Favourite Party Dresses

Affiliateslenker

Hei på dere! Da var nok en skoledag over! Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg kom meg opp denne torsdagen i det hele tatt, for først halv to i natt kom jeg meg hjem fra Siris hyggelige syforening. Vi spilte spill i mange timer, skravlet og fikk servert helt nydelig mat, så jeg tror ingen av oss ville at kvelden skulle ta slutt! Visningen gikk også veldig fint. Jeg hadde like gjerne med meg hele squaden min, og herregud så genialt det var! Jeg er jo nesten den eneste i jentegjengen som ikke har fått meg leilighet enda, og ettersom de alle hadde litt erfaring med kjøp, stilte de nærmest megleren til veggs! Det var nesten så jeg sto der med dårlig samvittighet etterpå, for boligen var jo absolutt fin! Haha <3 En del maling og gulv-endringer må likevel gjøres dersom jeg lander på den, men det får jeg tenke på til i morgen, for i kveld venter en ny visning i en ny tomannsbolig, og den har jeg også veldig store forventninger til! Ah, spennende tider!

Jeg skal hoppe avgårde på visning om tre små timer, og denne gangen blir mannfolket mitt med meg! Det begynner å bli noen dager siden sist jeg så han igjen og nå, så i kveld gleder jeg meg til å dra til han etterpå, diskutere mine potensielle nye hjem og bare skravle, spise middag og kose oss litt <3 Jeg jobber hele helgen, reiser bort hele høstferien, og så reiser han bort med sin jobb hele uken etter, så dette blir faktisk vår eneste “date” før 14 oktober. Haha.. Litt av et kjærlighetsliv, men sånn er det! Dette er kanskje mitt livs mest hektiske høst, også planlegger jeg flytting på toppen av det hele. Det er jo egentlig galskap. Jaja, jeg liker å ha det litt travelt. Ihvertfall for en periode! Innbiller meg jo at jeg er dronningen av stress-mestring, så dette her.. Det ordner seg!

1. HER, 2. HER, 3. HER, 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11 HER 


Over her får dere mine 11 partyfavoritter fra NA-KD <3
Er blitt heeelt frelst av denne nettsiden etter forrige uke..

11 kommentarer

Siste innlegg