Birthday dress – Check

Affiliateslenke

Da var en av to potensielle bursdagskjoler ankommet leiligheten min. Hehe jeg bestilte meg nemlig to fra to forskjellige nettbutikker for et par dager siden så jeg skulle være sikker på at ihvertfall en var fin på. Min kjære bestis skal jo feire sine 25 år til helgen, og for en slik anledning er det stas å jåle seg litt ekstra opp vet dere. Ser den ikke rååålekker ut? Jeg skulle gjerne ha vist den på, men speil-selfies er mitt verste mareritt, så det får heller vente til Hannemor kommer på besøk.

– Satin Bardot dress HERE

Det blir nok ikke så lenge til! Nå skal jeg få i meg noe fisk til middag her, og så må jeg faktisk bare fortsette med nerdegalskapen min. Jeg satte ved kjøkkenbordet mitt fra klokken åtte om morgenen til klokken åtte om kvelden i går, og med unntak av en gåtur ute i frisk luft i dag, har jeg gjort nøyaktig det samme. Jeg har alvorlig talt ikke noe liv denne uken, og sånn må det bare være hvis jeg skal komme meg igjennom pensum dette skolehalvåret. Er så glad for at mannfolket har det på akkurat samme måte, så jeg slipper å sitte med dårlig samvittighet for å ikke ha tid til han heller. Vi ser hverandre kanskje ikke mer enn 1 gang i uken fremover, men da får vi det ihvertfall ekstra hyggelig de gangene vi sees <3 


Håper det står bra til med dere, og at vi er flere som tar høstsemesteret med storm! Høhø. I morgen tidlig tenkte jeg å prøve og ta med meg kamera mitt på skolen, for da skal det settes venefloner i øvingsavdelingen, og det har jeg veldig lyst til å ta dere med på. Krysser fingrene for at det går som smurt! Kvelden i morgen skal gå til… wait for it: Mer lesing! Men da skal jeg i det minste lese sammen med Marthe fra klassen. Vi skal kjøre i gang en eksamenslek knyttet til hjerte, kar og lungesykdommer, så det blir spennende! Okei det mest spennende jeg har gjort på tre døgn ihvertfall. Haha!

Hele utvalget til NA-KD finner dere HER 
Den nettsiden der har helt sykt mye fint… 

12 kommentarer
    1. Heeei! Sykt fin kjole 😍❤️😍
      Lurte påom du konne si litt om størrelsene på Nakd. E de små i størrelsen eller?
      Må du betale toll? Har sykt mye fint på nakd men er så skeptisk iforhold til størrelser

    2. Ranni: Ikke sant? 😀 Helt frelst <3 Jeg har ikke noe erfaring med Nakd før nå jeg heller, så jeg kan bare snakke for denne ene bestillingen foreløpig, men da var størrelsen helt normal. Jeg bruker 34 i str og i denne bestilte jeg str 6 som tilsvarer 34 🙂 Passet perfekt! Angående toll så fikk jeg ihvertfall ingen regning med pakken i dag, så isåfall kommer det tilsendt i etterkant i posten? Ikke vet jeg 🙂 Så lenge jeg ikke bestiller klær for store summer så pleier det ikke å utgjøre store summen <3

    3. Den var flott. Har det blitt noen flere visninger på deg i det siste, eller har du ikke funnet noen fine?

    4. Kathrine: <3 Takk! Nei, de siste to jeg har hatt lyst til å dra på har jeg ikke fått tid til. Skulle ha vært på en i dag også, men med dårlige busstilbud kombinert med bytting av buss gjør at det tar meg nesten to timer bare å komme meg frem og tilbake på en visning. Det har jeg ikke tid til i disse dager. Da får det heller vente 🙂

    5. Blir så inspirert når du skriver om skole/sykepleierutdanninga di 🙂 Har selv idrettsfysiologi dette semesteret og anatomi etter nyttår.. sykepleiepluss er virkelig til god hjelp!

    6. Så fin! 🙂 Kjenner til hvordan det er å være travle på hver sin kant. Før vi flyttet sammen møttes vi ofte bare for en time eller to, måtte bare se ham 😛 Skjønner ikke hvordan du klarer bare en gang i uka 😀 <3

    7. Lisa: Ja, det går jo an! 🙂 Men jeg har ikke bil så da går det fort en time i buss også, og en time i dusjen/foran speilet. Haha, vips så har det gått tre timer bare for å se hverandre i én eller to. Synes det er hyggelig å savne litt også 😀

    8. Hei Marthe!😊 syns det er veldig gøy å lese studietipsene fine og hadde blitt kjempeglad for å høre mer om hvordan du lager eksamenslekene… Jeg er på siste året som helsesekretær og trenger noen puggetips😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg