Mitt grønne hjørne

Affiliateslenker

– Medium stativ HER, Large stativ HER, potte HER

Hei på dere og riktig god lørdagsmorgen! Nå ligger jeg mest sannsynlig å drar meg i et telt ved et deilig ferskvann i Rjukan tenker jeg! Med mindre vi har slått på stortromma, kastet på tursekken og begynt å traske oppover alt? Dette finværet må en jo egentlig nyte hvert eneste minutt av.. Ettersom jeg ikke har pakket med pcen på tur, kommer det et lite forhåndsskrevet innlegg ut denne lørdagen. Tenkte nemlig jeg skulle vise dere mitt siste interiørkjøp! Som vanlig henger jeg sånn ca halvannet år etter den store trendbølgen, men endelig fikk altså jeg også kjøpt meg et par Wire potter i hvit.

– Stativene fås også i sort HER, og potte HER

Jeg synes disse greiene er så perfekte at jeg lett kunne hatt et par til i sort, men det får isåfall vente til leilighet er kjøpt. Kanskje jeg ikke engang har plass til flere. Det får tiden vise! Plantene kjøpte jeg på Hageland etter skolen på torsdag. Ble det ikke lekkert? Jeg er ihvertfall helt frelst. Det er gått to dager og venninnene mine er allerede dritlei av plantesnaps.. 

De må kjøpes sånn hver for seg altså.Til sammen betalte jeg 1800kr tror jeg.
Tror aldri jeg har cravet noe så lenge som disse pottene her…

11 kommentarer

Siste innlegg