The Anatomy Of a Fruit Tray

Herlighet for en hyggelig kveld jeg hadde i går! Etter et par timer med jobbskriverier, lagde jeg meg indisk rekegryte med villris og nanbrød og virkelig koste meg i mitt eget selskap. Først med The Voice snurrende på skjermen (herregud så flinke!!), så med Vendela + Petter og SÅ sovnet jeg i en av de tjuefire pausene til Jurassic Park på tv3. Hehe, elsker de gamle dinosaurfilmene jeg. Hver gang jeg ser dem dukker det opp gamle minner fra da jeg var liten og satt forskremt med svette hender på barnerommet. Jeg holdt på å tisse på meg i enkelte scener, men jeg skulle på død og liv se på likevel.


Meg: Har jeg cameltoe? 
Hanne: Ja! Hva så? Det er sånn vi er skapt. Tror’ke det kommer som noe sjokk for noen.

Hahaha, elsker Hanne og de replikkene hennes <3 

Ville bare titte innom dere med noen fristebilder fra gårsdagens fat fullt av naturens godteri! Istedet for sjokoladekjeks, lagde jeg meg altså en tallerken med vannmelon, jordbær og kiwi. De små grønne greiene dere ser her heter “kiwifrukt” og smaker akkurat som kiwi bare i drops-form. Hihi, jeg fant dem såklart på Kiwi. Veldig sprø og gode! 

Nå skal jeg avgårde på skolen, og der må jeg vel være til 14-15 tenker jeg. Vi har obligatorisk gruppearbeid med lærer i dag, men den flinke gruppa mi og jeg gjorde oppgaven allerede for to dager siden, så ikke vet jeg hva vi skal foreta oss disse skoletimene. Det får tiden vise! I dag gleder jeg meg ærlig talt mest til å komme hjem, for da skal enda en interiørpakke hentes på posten! Jeg har siklet etter disse greiene i halvannet år nå, så det har bare med å se bra ut i stuen min også!

Skal selvsagt vise dere før jeg drar avgårde på fredag <3
Ha en fin torsdag alle sammen! Vi sees.

5 kommentarer

Siste innlegg