Favourite pair of pants

Inneholder affiliateslenker

Okei, jeg eeeelsker disse buksene! Det første jeg tenkte da jeg holdt dem i hånden var vel egentlig noe sånt som “ohoi, Borge her gikk det fryktelig fort i svingene”, men så tok jeg dem på, og ble rett og slett Fan med stor F. Blanke, sorte skinnbukser er en must i høstgarderoben, og disse her var… dritkule. De er i merket Missguided som jeg handlet sånn ca alle sommerkjolene mine fra i fjor, og på innsiden av buksene er det et deilig, lite lag med silkemykt for. Jeg vet ikke akkurat hvor mye varme det vil gi med hullene på forsiden av buksebena, men den er ihvertfall suupergod å gå i! Kostet 499kr.


– Missguided bukse HERFRA, Genser fra Zalando HER, Pumps fra Gina Tricot –

– Brillene er flere år gamle og fra Gina Tricot –

Hvordan står det til med dere denne tirsdagen? Jeg har vært på skolen hele formiddagen og hatt noen spennende timer med forelesning, og var egentlig bare vært hjemom for å hente litt pakker før jeg tok turen videre til mannfolket for kvelden. Vi har mye å gjøre på studiefronten begge to om dagen, så da tenkte vi at vi kunne bruke kvelden på å lese litt sammen <3 Synes det er så hyggelig å bare spise en god middag sammen, før vi setter oss ved lesebordet og nerder på hver vår kant. Det hjelper liksom litt å se at man ikke er alene om å slite. Haha! Neida, så langt stortrives jeg på andre studieår også altså. Det er og blir et tøft halvår, men fy så spennende også. Håper det står bra til med dere alle, og at vi er flere som kjenner på den gode følelsen av å endelig ha valgt riktig studieretning <3

Jeg vet ikke med dere, men nå er magen min fylt, og jeg klar for å kose meg med hematologi de neste timene. Kanskje vi må unne oss en time med tvkos også før natten. Vi får sjå! Jeg takket akkurat ja til en ekstravakt på jobb i morgen, så da burde det vel leses for to dager i kveld. Haha, herregud jeg hadde akkurat limt på juksenegler i det jeg takket ja til ekstravakten uten å tenke meg om, og nå sitter jeg her og bare grøsser av tanken på hvor vondt det kommer til å gjøre å rive dem av igjen allerede i morgen tidlig. Tips til mindre smertefulle måter å få dem av på tas hjertelig imot! 


– Ønsker dere en flott tirsdagskveld –

16 kommentarer
    1. Hva slags truse bruker du for å unngå truseskille på slike bukser?:) og hva syntes du er finest av string og hipster og andre ting?:)

    2. Du er så flink å lese! Det minner meg om mitt siste år på studiet hvor helger og hverdager gikk i ett, det var bare om å gjøre i bli ferdig med prosjektet i tide. Savner faktisk litt de hektiske lesedagene i biblioteket med studiekamerater, som du sier gjøres det best når byrden er delt. Men absolutt godt å være ferdig og i jobb hvor man kan slappe av i helgene med god samvittighet (for det meste hvertfall).
      Jeg er på toget på vei hjem etter jobb og et glass vin med mannfolket, og gleder meg til mat er i magen 🙂 så skal jeg hjem til Stavanger i morgen som jeg gleder meg til.

    3. Finner ikke genseren på zalando… Kan du linke til den å ikke til alle strikketgenserene? 😀 Om den ikke er utsolgt

    4. Du har tidligere vært veldig åpen om dating og dine tidligere kjærester. Hvorfor deler du ingenting nå? Det er fullt forståelig altså. Ble bare så overrasket da du plutselig begynte å nevne kjæreste, svigers osv!
      Masse lykke til i alle fall 🙂

    5. Kathrin: Tusen takk! Ja, jeg tviler ikke på at jeg kommer til å savne disse hektiske studiehverdagene selv, når det er jeg som er ferdig og ute i jobb :’) -Men akkurat nå misunner jeg deg litt altså! Hehe. Hørtes ut som en nydelig togtur. Håper dere fikk en fin kveld dere også <3

      God tur hjem i dag! 😀

    6. Åå, skinnbuksa var utrolig kul! 😀 Vet ikke om jeg hadde turt å gå med en slik selv, men du kledde den kjempebra <3 For neglene kan jeg anbefale aceton, som jeg ser hun over her har skrevet. Det funker så lenge du har de i lenge nok, da er det bare å skrape av de falske neglene 😀 Håper du får en fin onsdag Marthe, og lykke til med å få av deg neglene <3

    7. Therese: Tusen takk <3 Nei, jeg har bare ikke bestemt meg helt for om jeg vil dele alt denne gangen også. Det blir veldig unaturlig å aldri skulle skrive at jeg er sammen med han når jeg er det såpass ofte, men fullt navn og alt rundt vet jeg ikke om jeg vil dele denne gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg