Antrekk – 040917

Hei mandag! Jeg vet ikke med dere, men etter en helg med to tidligvakter kjente jeg det var hardt å starte denne uken med forelesninger i farmakologi. (Legemiddelhåndtering). -Men tema kunne vel egentlig ikke passet meg bedre, for denne helgen tok sykepleierne på jobb en sjefsavgjørelse og bestemte seg for at også jeg skulle begynne å dele ut medisiner, så i går startet jeg på medisinkurs, og etter å ha fullført dette, samt satt x antall sprøyter med tilsyn av sykepleier, skal frøken Borge få lov til gjøre det på egenhånd. Hoho, er jo så stas med litt ekstra ansvar! Jo flere utfordringer, jo flinkere blir jeg jo!

Nå skal jeg lage meg en indisk vegetargryte som jeg skal nyte til middag her, og så må jeg rett og slett sette av hele mandagskvelden til nerding. Jeg har en like heavy tirsdag foran meg med lungesykdommer på programmet fra klokken åtte om morgenen, og disse forelesningene vil jeg nødig komme uforberedt til. Kanskje jeg rekker å unne meg en pause når Jakten på kjærligheten starter. Hehe, jeg har jo gledet meg til det superkleine, men herlige programmet helt siden i fjor høst. Tvprogrammer som dette, farmen og skal vi danse er det beste med hele denne årstiden spør du meg.

– Bukse fra Vero Moda, Veske fra H&M, Sko fra Nelly HER, Genser fra Bikbok

Oppskrift på vegetargryten skal dere få siden, så stay tuned <3

21 kommentarer
    1. Så fint antrekk 🙂 og gratulerer med mer ansvar på jobb 🙂 Har sittet og nerdet i hele dag selv, og siden jeg har blitt forkjølet passet det meg utmerket at vi ikke har forelesning på mandager 🙂 Ha en kjempefin uke <3 Klem

    2. Beundrer deg slik, at du klarer å studere, jobbe og ha en blogg i tillegg! Er student selv, og følelr meg utslitt bare pga studiene. Så er du så positiv og blid hele tiden 🙂

    3. Sara: Jeg kjøpte den til skolestart i fjor, men jeg har sett den i butikk på H&M for ikke lenge siden, så jeg tror de har den i butikkene enda. De har bare ikke hele sortimentet sitt ute på nett virker det som 🙂 Kanskje de blir raskere utsolgt der ihvertfall.

    4. Lisa: <3 Jeg tror ikke jeg heller ville funnet det så "lett" dersom jeg hadde valgt et annet studie, men det er rett og slett kjempespennende fag på sykepleien, og da gleder man seg nesten til å lese selv det vanskelige stoffet 🙂 Hvis du klarer å finne mening i pensum og se hvorfor du behøver å kunne det til ditt fremtidige yrke, så tror jeg det blir mye enklere å holde ut <3 Men jeg skjønner at det ikke er like lett i alle studieretninger.

      Hang in there <3 Vi har holdt ut med skolegang i tretten år, og har maks 3-5 år igjen! Så skal vi ihvertfall ha 60 deilige år uten eksamner etterpå <3

    5. Leste dine studietips og synes det var veldig gode tips,men jeg lurte på hvordan du pugger på det viktigste til eksamen for å få det til å sitte? Går mitt siste år på Vgs og synes det er litt vanskelig. Leser du det eks. Flere ganger eller øver du mens du noterer

    6. Anonym: Heisann! Jeg skriver alt jeg skal huske fra hånd og pugger det til det sitter som støpt. Alle notatene mine til eksamen har jeg i skrivebøker, og disse leser jeg om og om igjen til jeg husker dem. Den enkleste måten å huske det på er å lese det flere ganger, før en sier det høyt uten å se på teksten. Jeg pleide å gå frem og tilbake på stuegulvet mitt og fortelle skybert om alt som sto i notatbøkene mine før eksamen i fjor. Fungerte som bare det! Å lære bort pensum til andre medelever er heelt genialt 🙂 Masse lykke til. Dette klarer du! 😀

    7. hei, digge bloggen din! har et spørsmål. Kunne du ha laget et innlegg om hva du har i veska de på en normal skoledag, og jobbdag? synes det er litt kjekt å se hva andre har med. Har forresten tatt i bruk tipsene dine i forhold til studie. Du virker så flink, stor klem

    8. Anonym: Takk! 😀 Ja, disse har jeg gått med både på skolen og på fest i et år nå. Jeg kjøpte dem i fjor høst og de holder utrolig nok enda. Har brukt dem masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg