Morgenbad i idylliske omgivelser

God ettermiddag jenter og gutter! Her kommer noen blinkskudd fra morgenbadet mitt i går! Hihi, kan dere tenke dere en bedre måte å starte søndagen på? Hele lørdagskvelden var det meningen at vi skulle kose oss med vin og bading under stjernehimmelen, men det ble rett og slett litt for varmt for oss alle mann. Vi ble nemlig litt ivrige under fyringen lørdag ettermiddag og gjorde stampen så varm at det tok timesvis for den å nå en temperatur vi ikke… ja kokte i. Haha!



-Meen en liten badeseanse fikk vi kjørt alle fire nærmere midnatt, og søndag morgen var frøken Borge oppi igjen for nok en svømmetur. Da viste nemlig gradstokken 17 i luften og 34 deilige i vannet. Mmm, gjett om jeg nøt <3 Tenk at jeg har hatt ei venninne med slike hytteomgivelser halve livet, og ikke vært med henne på tur før nå? Herregud, jeg skammer meg.

– En svømmetur i 34 grader –

Bare se på dette her? Jeg savner helgen allerede, og kan nesten ikke vente til neste gang vi skal på tur. Siri har visst også en herlig hytte ved Brokke, og jeg har jo farmor og farfars paradis på Bortelid! Jeg kan ta med meg jentene opp dit også i vinter! Herlighet, vi har flust med hytter å velge i. Det skal definitivt både jobbes og studeres som bare det i ukedagene denne høsten, men helgene skal jeg sette av til opplevelser som dette så ofte jeg bare kan..


Det er jo dager som disse som gjør livet <3 

14 kommentarer
    1. Hei. Jeg misunner virkelig hvordan du klarer å balansere jobb, skole og morro’. Jeg studerer selv, og har 20% stilling ved siden av. Jeg føler at jeg bare må sitte hjemme å studere, og at jeg ikke “fortjener” å dra ut for å ha det gøy. Problemet er at når den ene prøven endelig er over, så kommer det noe nytt. Det er alltid noe å gjøre. Du er så flink til å nyte stunder, og å være positiv til alt. Det er en super egenskap!

    2. Anonym: Heisann! Hva er det du studerer? Det er ikke sikkert jeg ville klart å kombinere alt ved et mer krevende studie enn det jeg går på nå. Sykepleien er absolutt utfordrende, men det er veldig overkommelig og krever ikke like mange lesetimer som andre retninger gjør 🙂 -Men jeg tror det er veldig viktig å sette av tid til kos og hygge uansett hvor vanskelig studie ditt er. Ellers ville ihvertfall ikke jeg klart å opprettholde motivasjonen over lang tid. Jeg kjenner meg godt igjen i det du sier om at det alltid er noe å gjøre, men bare vær supereffektiv de dagene du har satt av til lesing og les gjerne i 8-10 timer om du har muligheten til det med noen spise/luftepauser innimellom. -Så kan du heller ta deg en hel dag eller to fri med god samvittighet når helgen kommer og du heller ikke jobber 🙂 Det funger ihvertfall for meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg