Would you rather…

1. Fått eksplosiv diaré midt i offentligheten en gang i året, eller under hver eneste middag hos svigers?
Å, kjære gud. Midt i offentligheten. Forhåpentligvis blant mennesker jeg aldri skal se igjen.
 
2. Hatt et hode på størrelse med en vannmelon eller en tennisball?
Vannmelon. Jeg tror det vil ta seg hakket bedre ut.

3. Giftet deg med Donald Trump eller ha en one night stand med Putin?
Gifte meg med Donald Trump. Vi kan alltids skilles i rekordfart.

4. Revet av alle neglene på fingrene, eller revet ut alle tennene fra munnen?
Revet ut alle tennene. Orker ikke engang tanken på førstnevnte.

5. Kuttet av en finger, eller betale 50 000kr for personen du hater mest sin spaferie?
Hvem er det jeg hater mest da? Hmm, samme kan det være. Jeg hadde aldri kuttet av en finger.


 
6. Frosset til døden eller brent ihjel? 
Frosset til døden. Det går kanskje raskere å brenne, men nei… aldri.

7. Leve for alltid eller dø de neste fem minuttene?
Første tanke var definitivt å leve for alltid, men så kom jeg på at “for alltid” er en laaang stund. Jeg er definitivt glad i livet, men det er ikke sikkert jeg ville vært det om 100 år når alle mine kjære og nære er gått bort og verden ikke er den samme som i dag. Nei, jeg hadde valgt å dø de neste fem minuttene jeg.

8. Konstant rennenese eller føle at du har noe i øyet 12 timer i døgnet? 
Rennenese takk. Rusk på øyet er forferdelig!

9. Ha superkrefter som gjør deg usynlig eller i stand til å fly? 
I stand til å fly! Tenk å kunne krysse landegrenser når som helst? Ta mandagen på Maldivene og torsdagen på Bahamas? Yes please!

10. Aldri mer internett-tilgang, eller aldri ha mulighet for å fly igjen? 
Aldri mer internett. Jeg har ikke reist og opplevd verden nok enda. Det er jo dessuten ferielivet jeg lever for! Nyhetene kunne jeg lest i papirutgaver, men jeg hadde helt klart felt noen tårer over å aldri mer kunne få bruke Viaplay eller Netflix om søndagskveldene. -Og aldri mer google!? Wow.. Da måtte jeg faktisk slått opp i bøker hver gang jeg skulle hatt svar på livets store spørsmål. Tungvindt!

11. Skreket NEITAKK eller begynt å gråte hver gang du ble spurt om pose på butikken? 
Skreket neitakk. Hahaha, jeg dæver.

12. Lukte oppkast uten å legge merke til det selv, eller ha en partner som lukter oppkast, og kjenne det?
Ha en partner som lukter oppkast. Jeg er ikke så fryktelig sensitiv for selve lukten. Jeg synes synet er verre, så så lenge han ikke faktisk kaster opp konstant så skal jeg klare å leve med lukta! Jeg ville vært forferdet av å vite at jeg luktet vondt uten å kunne kjenne det selv eller gjøre noe med det.

13. Ukontrollert, illeluktende promping på jobb eller under hver eneste første date? 
På jobb. Mine kjære kollegaer er så herdet at de ikke engang ville lagt merke til det.

14. Nyse hver gang du prater, eller få tårer i øynene 24 timer i døgnet?
Jeg er ikke så snakkesalig av meg, så jeg ville kanskje gått for “nyse hver gang du prater”. Med tårer i øynene ser man jo ingenting! Tror det ville skapt større utfordringer i hverdagen min.

15. Lykkelig men singel for resten av livet, eller ulykkelig gift for resten av livet? 
Lykkelig singel, med hund og mange gode venner.

16. At politiet skulle funnet din døde kropp på en haug av sex-leketøy eller på en haug av dop? 
Ååå….. Denne orker jeg ikke å ta stilling til engang. Det må faktisk bli dop. Førstnevnte er jo helt… grusom! 

17. Hatt det lekreste huset i et fattig nabolag eller det styggeste huset i et rikt nabolag?
Det styggeste huset i et fint nabolag. Hadde jeg bodd i slummen så ville vel naboene daglig prøvd å robbe meg for verdiene mine. Dømmer dem heller ikke. Jeg ville ha gjort det samme selv i nød.

18. Vært i den virkelige versjonen av The Walking Dead eller Jurassic Park?
Jurassic Park! Håhå, noe så spennende. Jeg blir helt fascinert av tanken på at det har løpt digre dinosaurer rundt på jorden, og skulle mer enn gjerne fått oppleve å se dem. -Ja selv om det skulle føre til at jeg på et tidspunkt ble spist opp. Heller spist av en dinosaur enn enn zoombie eller?

19. Få 20 barn eller ingen? 
Ingen. Tenk å få 20 barn!? Å herregud. NEItakk.

20. Øyevipper som fingre eller fingre som øyevipper? 
Fingre som øyevipper. Får ikke tak i mye med øyevipper som fingre ass!

Hehehe, det var 20 dilemma på morgenkvisten!
Du må gjerne kopiere listen og skrive ditt eget blogginnlegg <3

11 kommentarer
    1. 1. Fått eksplosiv diaré midt i offentligheten en gang i året, eller under hver eneste middag hos svigers?
      Offentligheten, uten tvil.
      2. Hatt et hode på størrelse med en vannmelon eller en tennisball?
      Foråsidetsånn så ER hodet mitt på størrelse med en tennisball, så å få et vannmelonhode hadde ikke vært å forakte 😀
      3. Giftet deg med Donald Trump eller ha en one night stand med Putin?
      Trur jeg gifter med Trompeten, så tar jeg en Britney etterpå og annullerer ekteskapet med en jævla gang. Trur ikke jeg holder ut 5 min med den stokkanda der. Jeg blir provosert bare av å se bildet av han!
      4. Revet av alle neglene på fingrene, eller revet ut alle tennene fra munnen?
      Jeg er verdensmester i å bite negler, så hvorfor ikke bare rive dem av i samme slengen? Å være tannløs og ikke ha evne til å hverken spise eller prate, frister ikke meg på flekken! Gebiss er jo et alternativ da, men ikke en sjanse i helvete om jeg putter noe sånt i kjeften. Det er bare så ikke min stil altså! Gommen jeg brukte på ungdomsskolen var vond nok ene og aleine. Aldri mer.
      5. Kuttet av en finger, eller betale 50 000kr for personen du hater mest sin spaferie?
      Lett. Når jeg vinner i Lotto på fredag (som forøvrig er min 29 års dag), så skal jeg gledelig spandere 50.000 kr på SPA med personen jeg hater mest på denne jord. Blir vel president trompet det da.
      6. Frosset til døden eller brent ihjel?
      Først vil jeg fryse, så vil jeg brenne. Ferdig snakka.
      7. Leve for alltid eller dø de neste fem minuttene?
      Om jeg får være evig ung, så lever jeg gjerne for alltid. Men om jeg skal ende opp som en 200 år gammal grønnsak, så vil jeg daue isteden.
      8. Konstant rennenese eller føle at du har noe i øyet 12 timer i døgnet?
      Jeg hater å ha rennende nese. Jeg er nemlig like dårlig som en mann på dødsleie når jeg er forkjøla, så jeg trur jeg heller vil ha noe i øye istedet – selv om det er rimelig ubehagelig det også. Men jeg slipper i det minste å se ut som en zombie fra Walking Dead da, så jeg er fornøyd jeg. Ja, så lenge det ikke er snakk om en trepinne, en hammer eller fiskekrok da..eehee..au!
      9. Ha superkrefter som gjør deg usynlig eller i stand til å fly?
      Å være usynlig hadde jo vært litt stas da..Kunne gjøre akkurat hva faderen vil uten at en sjel bryr seg..For ikke å snakke om alle merkelige samtaler man kan lytte til uten legge merke til det. I verste fall så kan man kanskje bli jaga vekk av Lilli Bendriss fra Åndenes Makt, men det får bare være.
      Å fly hadde vært enda kulere da. Kunne slippe både båt, buss og bil for å komme seg hit og dit, og heller bare slå vingene løs istedet. Hurra, så gøy. Eneste dumme som kan skje, er at vingene blir ødelagt og du ender opp som en dau kråke på bakken. Det er ikke så veldig kult da..menneh..når alt kommer til alt, så velger jeg å fly..slipper jeg å ta lappen..med mindre luftfartsvesenet krever det da. Det blir en annen sak. Haha.

    2. 10. Aldri mer internett-tilgang, eller aldri ha mulighet for å fly igjen?
      Hvis jeg har egne vinger å fly med, så er ikke det noe problem. Men om ikke, hmm…jeg aner ikke. Jeg er ikke så reisevant, så jeg vil gjerne gjøre noe med det problemet. Men jeg vil da ikke kutte ut kontakten med folk eller slutte med serier og film på Viaplay. Da går jeg heller i døden altså.
      11. Skreket NEITAKK eller begynt å gråte hver gang du ble spurt om pose på butikken?
      Jeg hadde gaula like mye som Mariah Carey, Jennifer Hudson og Christina Aguilera til sammen..Crybaby er jeg mer enn nok av fra før, så det så.
      12. Lukte oppkast uten å legge merke til det selv, eller ha en partner som lukter oppkast, og kjenne det?
      Ingen av delene. Jeg liker ikke ordet engang. Allergisk herfra til helvete.
      13. Ukontrollert, illeluktende promping på jobb eller under hver eneste første date?
      Ironisk nok så er jeg aldri på date og ikke har jeg jobb enda heller. Dessuten skal jeg jobbe selvstendig som fotograf, så da slipper hvertfall modellen min å bli plaga. Jeg er nemlig en prompeguri fra ei anna planet..just saying!! Haha. Off.
      14. Nyse hver gang du prater, eller få tårer i øynene 24 timer i døgnet?
      Jeg hater tårer i øynene, så jeg velger å nyse hver gang jeg prater. Tenk å bli allergisk mot prating da. Herregud, jeg hadde ikke overlevd. Jeg prater jo i hundre hver dag. Iallefall når jeg er med folk. Stakkars menneskene jeg har i rundt meg. Ikke bare skal de tåle skravleriet mitt til alle døgnets tider, men jaggu skal de tåle å få Sara – gørr på seg også. Fader, de skulle fått en Oscar for tålmodigheten.
      15. Lykkelig men singel for resten av livet, eller ulykkelig gift for resten av livet?
      Lykkelig singel. Nå har jeg faktisk vært singel i 8 år da, og jeg har klart meg bra – se vekk ifra de gangene jeg har hatt et mannfolk eller ti å styre med innimellom..og for å si det rett ut – alle mannfolka har såra mer enn hva flåtten kan, så foreløpig er jeg lykkelig aleine. Men såklart, så håper jeg at tidenes drømmemann dukker opp snart. Jeg er nemlig luta lei av å være i mitt eget selskap nå. I need a man asap om ca to år..Where are you?!!
      *begynner å sveipe på tinder*
      16. At politiet skulle funnet din døde kropp på en haug av sex-leketøy eller på en haug av dop?
      Jeg trur jeg går for sexleketøyet, jeg..Til tross for at jeg er ganske sjenert på det området. Men skal det nå sies at sex er sunnere enn dop, så jeg forlater heller verden med sexleketøy i ryggen enn et hav med dop. Fysjameg. NARKIS-Sara er vel det siste jeg ønsker å bli huska for når jeg er grå og dau. Æta!
      17. Hatt det lekreste huset i et fattig nabolag eller det styggeste huset i et rikt nabolag?
      Jeg sier det samme som deg, Marthe. Jeg trenger ikke et fancy hus. Trenger bare et trygt tak overhodet og litt varme, så er jeg fornøyd.
      18. Vært i den virkelige versjonen av The Walking Dead eller Jurassic Park?
      Har du sett meg når jeg står opp om morgen, du? Det er reine døden det, skal jeg si deg. Du skulle sett meg igår altså. Jeg stod opp med håret til ekvator. Hadde det ikke vært for at jeg har bodd med søskenbarnet og typen hennes i fem dager nå, så hadde jeg sikkert vandra rundt med trusa på halv åtte og en halv sokk på foten. Det er nemlig standard for meg å ta av meg den ene sokken i søvne. Det har jeg gjort siden den dagen jeg kom ut av mammas…ja..utgangsdør. slutter aldri heller..med å ta av meg sokken altså.
      Så ja – kort oppsummert..jeg velger å være med i The Walking Dead, for jeg er nemlig sånn når jeg står opp om morgen.
      19. Få 20 barn eller ingen?
      Jeg kommer fra en liten familie fra både mor og fars siden, så jeg har et stort ønske om å utvide den ganske godt. Så sånn sett sier jeg gjerne ja takk til 20 unger. Men så når jeg får tenkt meg om, så vil jeg heller si ingen..For ja..hva om alle sammen får spysjuka, influensa og hele julepakka?? Aldri i verden om jeg holder en hel måned med sjukdom i hus. Jeg orker såvidt en dag. Da går jeg heller planken, foråsidetsånn.
      Og ikke får jeg levd mitt eget liv heller, så da sier jeg bare nei takk til unger. 2-3 unger er mer enn nok for min del.
      20. Øyevipper som fingre eller fingre som øyevipper?
      Må nå bli ganske festlig å spise og få tak i noe med øya da. Men jeg sier fingre som øyevipper. Jeg liker å være festlig. 😀

    3. Hei Marthe! Kan jeg bare spørre hvilken hund det er på det ene bildet?
      Er det en dansk-svensk gårdshund? Jeg vurderer denne typen selv skjønner du 😀

    4. Forrige kommentaren min havnet i spamfilteret fordi jeg la igjen en lenke til bloggen min, men tenkte bare å si at jeg svarte på spørsmålene selv! Det var ikke bare bare, haha! 😀

    5. Haha, Linn Therese Dagsland har laget en versjon av denne, og hun har klippet inn omtrent halvparten av svarene dine!

    6. Lo meg ihjæl når jeg leste innlegget til Linn therese Dagsland. Kopiert innlegget ditt og de fleste svarene du har gitt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg