Tivoli og Skalldyrfestival

Wow, for en kveld! Herlighet, gårsdagen gikk ihvertfall til topp tre på listen over favorittopplevelser sommerferien 2017. Jeg dro omtrent rett fra jobb til skalldyrsfestivalen i Mandal og koste meg der i nesten fem timer! Annika, Siri, Caroline og jeg trasket fra bod til bod, kjøpte oss snacks, spiste et superdigg skalldyrsmåltid, kjøpte oss turtøy på supersalg til våre kommende jente-hytteturer, og dro på tivoli, spiste popcorn og karamelliserte epler. Jeg følte meg som et barn igjen der jeg danset på gaten til gatemusikk, gliste fra øre til øre og bare NØT hvert minutt av kvelden. For en lørdag! <3

– When The Good Stuff Never Ends –


Mens tøffingene (Caroline og Siri) bega seg ut på utfordrende karuseller sto Annika og jeg nærmest med dødsangst og så på. Det har vært så mange nyhetssaker hvor karusellvognene flyr i lufta og besøkende dør, at jeg nesten var redd for mitt eget liv bare ved å stå under og se på den potensielt flyvende drapsmaskinen. Det eneste jeg turte å sette meg inn i var det rolige Pariserhjulet, men også her hadde jeg alvorlig talt pusteproblemer på toppen. -Bare et par sekund vel og merke, for så poppet “Do it for the blog” setningen ut av bestis munn, og vips så var kamera fremme og høydeskrekken borte. Eller… Jeg tror kanskje dere gjennomskuer den i det intense blikket mitt på bildet under her.



Jeg knipset en hel haug av bilder fra kvelden, så her kommer et deilig bildedryss! Måtte et lørdagsbesøk til sommerbyen Mandal bli en årlig trend for venninnegjengen fremover <3 Ikke en alkohol-enhet inntok jeg, og likevel følte jeg meg helt rusa på ren iver og glede. Haha, loved it! 

– En kveld som barn igjen –


Nå skal jeg og en stykk hundevofs ut på tur i det nydelige været! Vi skal dra til et av mine favorittsteder i skogen og bare leke oss i et par timer før jeg må avgårde på jobb igjen. Jeg har kveldsvakt denne søndagen, og det kunne ikke passet meg bedre når solen skinner og gradstokken viser 18+ allerede! Da er det nydelig å få utnyttet morgensolen <3


Kan dere ha en deilig søndag dere også? 

12 kommentarer
    1. Å, for noen fine bilder! Fikk lyst til å dra på tivoli selv. Men i dag drar jeg uansett på hytta så det blir sikkert like bra! Ha en super søndag og kos deg ute i skogen og på jobb! <3

    2. elsket karuseller og sånn før,men ikkje nå
      Er rimelig mettet.
      Men elsker tivoli og det å tusle rundt og kose seg og være barnslig….alle lekene og popcorn or candyfloss og bare alt..GØY!!!!!!

    3. Åå så mange glade farger og fine bilder av flotte folk:-)
      Startet dagen med favorittvakten på jobb (8-14, den flyr avgårde)! Ellers har jeg bare kost meg ute i solen med min kjære, som hadde vasket og styret i leiligheten før jeg kom hjem 😀 En veldig bra dag <3

    4. ååå kjenner jeg er såå sjalu!! har hytte i mandal, og pleier å dra på skalldyrsfestivalen hvert år, men i år hadde jeg rett og slett ikke mulighet 🙁 håper du storkoste deg!

    5. Nina: Jeg kjøpte den på salg på en sportsbutikk på selve mandalsfestivalen da jeg frøs 😀 Aldri hørt navnet før så jeg tror ikke den er så kjent dessverre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg