En liten bloggferie – Check!

Hei på dere! Da var jeg tilbake igjen fra noen nydelige dager offline. Ah, det har gått så fryktelig fort!? Hjelpe meg. Denne gang har jeg faktisk ikke savnet verken bildeknipsing, skriverier eller mailsvaring (haha ihvertfall ikke sistnevnte), men jeg finner nok raskt tilbake til gleden ved de to førstnevnte skal dere se. Jeg har hatt det helt perfekt på hyttetur uten strøm. Bare fisket og fisket, drukket vin, grillet, spist reker, badet(!) og spilt kort med favorittkaren. Akkurat hva jeg trengte nå <3 Helt nydelig har det vært å få tilbringe hele dager utendørs i 23 grader og under skyfri himmel <3 Livet altså!

I dag var det rett tilbake til åtte timer med jobb igjen, og det var noen innmari harde også. Etter en to timers nedvask av leiligheten i tillegg føles dette definitivt mer som en blåmandag enn fredag, men jeg godter meg ihvertfall litt av at de melder regn hele jobbhelgen min. Hihi! Det blir ingen sol og badesnaps fra venninnene mine nå, og da slipper jeg i det minste å være misunnelig på den slags. Heh, dessuten fikk jeg en magisk avslutning på min lille “bloggferie” med jentene i går. 

Caroline hadde invitert på spansk aften og hadde tilbrakt hele torsdagen på kjøkkenet for å lage både vårruller, pasta, tapasruller, kjøttboller, scampi, kyllingvinger, løkringer og ja ikke vet jeg.. ALT sto på det deilige middagsbordet. Vi var vel åtte jenter som drakk sangria og spiste som gale <3 Syforening med venninnene en gang i måneden er virkelig et arrangement å anbefale. Det blir like forbaska koselig hver eneste gang! Gleder meg allerede til det er min tur å diske opp igjen i oktober. 

Her kommer noen få snapshots fra mine to nettfrie dager! Ja, jeg hadde med meg kamera, men denne mannen jeg dro på tur med kan faktisk ikke F-O-R-D-R-A verken å ta bilder, eller bli tatt bilder av, så jeg fikk bare lurt ham til å knipse i sånn ca.. to minutt. Haha, jeg kan ihvertfall si med 100% sikkerhet at han ikke er ute etter noe bloggfame.

Nå skal jeg på butikken jeg og handle inn for helgen. Kjøleskapet mitt er bare fullt av sjokomelk, eplemost og kake, og det fordi bestemor pakket det med i kofferten min hjem fra Stavanger. Haha! Hva skulle jeg vel gjort uten den dama der <3 På tide å få noe middagsingredienser også i hus! Så blir det kanskje en bloggoppskrift i løpet av helgen?

Håper dere har kost dere litt dere også de siste par dagene <3

14 kommentarer
    1. Det første jeg la merke til i innlegget ditt var at denne mannen hadde noen perfekte blodårer til veneflon ect. Oss sykepleierstudenter altså 😀 Håper du har hatt noen fine dager, og at du får en fortsatt fin kveld, gode Marthe <3

    2. Hei! Lurte på om du kunne lage et innlegg om tips for nye sykepleiestudenter, hva man trenger av bøker og utstyr, studietips osv.? Hadde vært supert! 🙂

    3. Her trodde jeg at jeg hadde vært flittig å lest mye av bloggen din, men jeg har ikke hørt om denne karen før?!
      Håper han tar godt vare på deg, for en slik godjente som deg fortjener en prins!!

    4. Hei Marte! Jeg har kommet inn på sykepleien til høsten men har ingen erfaring verken fra sykehjem eller noe annet helserelatert. Tenker selvfølgelig på utfordringer med feks å vaske andres “private kroppsdeler”, vaske avføring osv. Synes du det var ubehagelig i starten eller hadde du erfaring med sykehjem? Stor klem!

    5. Hei! Jeg har et litt spesielt spørsmål, men kunne du spurt frisørene der du går om det er noe sted frisører/vippeteknikere i kristiansand-området legger ut om de trenger folk? Jeg skal flytte dit ila høsten, og trenger jobb 🙂 kjenner ingen, så er så vanskelig å vite.. 🙂 mvh benedicte

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg