A Little Outfit Vlog

Hei og hopp fra en stykk sliten frøken! Puh, jeg har hatt en aldri så liten løpedag på jobb i dag, og det etter kveldsvakt i går og 4,5 stusselige timer med søvn, så nå sitter jeg i sofaen her med pcen på fanget og lurer på hvordan i all verden jeg skal orke å dra på jentekveld. Haha! Jeg får bare se og ta meg sammen, for jeg har gledet meg til å se de fine jentene mine igjen hele uken. Jeg reiser heldigvis avgårde til Stavanger by i morgen tidlig, for å dra videre til Kopervik for en heel helg med familiekos, finvær (forhåpentligvis) og kos, og DET skal bli godt nå <3 Jeg har fått beskjed om å pakke med badedrakt til helgens aktivitet, så det forundrer meg ikke om elverafting står på agendaen. Haha, elsker at jeg er en del av en spinnvill familie <3 Pappa har også kommet fra Thailand for anledningen, og det nærmer seg et helt år siden sist, så nå gleder jeg meg VILT til å se ham også igjen! Ah, for en bra helg det skal bli.

video:BS

Jeg redigerte en liten video av kveldens antrekk til dere i natt, så her kommer den! Liker dere denne nye, lille antrekkspost-vrien så får jeg vel se og be Hannemor filme litt mer fremover. Hehe! Hun gjorde ihvertfall en knalljobb i går, og med litt øvelse i redigeringsprogrammet, tror jeg dette kan bli riktig så bra til slutt! Skoene er fra Missguided, skjørtet fra New Yorker og Toppen fra Gina Tricot til dere som lurer på det. Dette nye video-oppsettet til blogg.no var ikke så lett å forstå seg på, men bare klikk på bilde, så skal snutten komme opp!


Måtte kvelden deres bli fin, kjære gode lesere <3

6 kommentarer

Siste innlegg