– Shooting Wednesday –

Hei og hopp og riktig fin onsdag alle sammen! Her skinner sola som bare det i dag. Én dag uten er visst alt som skal til for å sette pris på godværet igjen. Jeg skulle gjerne ha solt meg litt ute i hagen før jobb i dag, men det skal jeg heller prioritere i morgen ettermiddag! Da er det nemlig fisketur, soling, vors og moro med fine jenter som står på planen min. HURRA!

– Pumps fra Missguided, Jakke og skjørt fra Gina Tricot, Topp fra Vero Moda –

Jeg har hatt fine Hannemor på besøk igjen denne morgenen, og fy søren som den dama knipser! 1000 nye bloggbilder ligger nå på og godgjør seg på minnebrikken min. -Samt en rekke videosnutter som skal settes sammen til ei litta videoblogg. Åjada! Det er ikke noe fancy pancy, så dere vlog-elskere må ikke juble alt for høyt. Det er bare en liten antrekksvideo! Tenkte jeg skulle prøve å variere litt fremover, mellom antrekksbilder og videosnutter. Er ikke det greit?

Vi får se hvordan det blir. Jeg skal redigere litt etter jobb i kveld tenkte jeg! Nå skriker magen min etter mat her. Jeg hadde bare en smoothiebowl til frokost, og det metter jo bare i et par timer. Heldigvis lagde jeg også en diger bolle med ny brokkolisalat før Hanne kom på besøk, så nå skal jeg gå løs på den. YUM! Tenkte jeg kunne dele oppskriften på denne også med dere jeg? Det er andre gang jeg lager meg akkurat dette denne uken nå. Synes det er så lett og forfriskende med ulike salatvarianter om dagen. Både til frokost, jobblunsj og som tilbehør til spesielt koteletter eller noe krydret grillmat. Mmm!


Skal se hva jeg får til i morgen jeg!
Ønsker dere ihvertfall en flott lille-lørdag <3

20 kommentarer
    1. du er så nydelig! Både inni og utenpå 🙂 blir alltid glad av å lese bloggen din å du inspiserer meg på alle områder! Digger deg, måtte du ALDRI slutte å blogge 😛 ps: denne kommentaren hadde ikke noe spesielt å gjøre med dette innlegget, men følte bare for å gi deg en hyggelig og oppmuntrende kommentar :*

    2. Du er så nydelig! Håper du nyter sommeren, selvom du jobber😊 har nettopp blitt dumpet, og synes denne sommerferien har vært ekstra tung. Tenker hele tiden at jeg ikke kommer til å finne meg noen andre, noen gang. Ser nå at du muligens har funnet deg en mann! Så glad på dine vegne, og håper det er drømmemannen! Lurer bare veldig på hvordan dere møttes? Trenger selfølgelig ikke svare dersom du føler det er for privat eller for tidlig å dele😊 nyt ferien videre iallefall!

    3. Fine Marthe!
      Jeg likte time-for-time innlegget ditt om dagvaktene på sykehjemmet! Kunne du laget et innlegg for aftenvakt og nattevakt, hvis du jobber det, også? Du kommer til å bli en fantastisk sykepleier <3
      Klem - og god ferie snart!

    4. Hei Marthe! Jeg skal begynne på sykepleiertudiet til høsten, og etter å ha fulgt deg noen år gleder jeg meg veldig! Måten du forteller om studiet gjør at det virker veldig bra 🙂 Jeg har lest innleggene dine fra august 2016 om dine studieteknikker og tips til sykepleiestudenter, og de var veldig nyttige! Lurer egentlig bare om du har noe mer å legge til, eller om du har noen andre erfaringer etter å ha gått på studiet et år? Kunne du isåfall laget et nytt innlegg om temaet? Ha en fiin dag!!

    5. A: Tusen takk <3 Leit å høre at du ikke har hatt drømmeferien i år. Alltid trist med brudd, og spesielt dersom du ikke ønsket ut av forholdet. Jeg treffer stort sett mine dates på Tinder eller instagram. Dagens samfunn altså.. Hehe! Sveiper man nok så dukker det opp noen godbiter innimellom. Hehe! Ønsker deg masse lykke til på kjærlighetsfronten <3 Stor klem!

    6. A: Tusen takk <3 God du er! Hyggelig å høre at du likte dette innlegget! Kveldsvaktene går ut på akkurat det samme som dagvaktene bare at en steller for kveld istedet for morgen. Hehe! Ellers går det i akkurat det samme med matlaging, påfyll, prosedyrer osv. Nattevaktene ser nok litt annerledes ut, men det har jeg ikke fått erfare enda. Jeg jobber ingen netter i min turnus ser du 🙂 Men den dagen jeg får prøvd meg på det, skal jeg helt klart dele erfaringene videre!

    7. Martine: Heisann! Så moro å høre at du også skal la deg bite av sykepleie-basillen 😀 Høhø! Det er virkelig bare å glede seg 🙂 Jeg tenkte jeg skulle komme med et innlegg som du etterspør her snarest, så stay tuned! 😀 Og ha en super helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg