– Gone Fishing –

Jaaa til mange flere dager som gårsdagen! Planen var vel egentlig å dra med meg jentene i dyreparken, men når en fisketur til Odderøya fristet hakket mer, måtte det bare bli sånn! Jeg skulle ha investert i en fiskestang for en måned siden, men så klarte farmor og farfar å love meg en ubrukt de hadde stående i boden sin, så den skal få bli med hjem til meg etter årets familietreff neste uke! *GLIS*. Heldigvis hadde Caroline utstyr for hele jentegjengen i går! Herlighet, så gøy det er med sporty venninner. Jeg hadde kjedet livet av meg jeg, dersom venninnene mine bare ville sitte inne og se på film hver gang vi skulle møtes. Det er jo så GØY å komme seg ut, lage sommerminner sammen, fiske, dra på camping og gjøre helt andre ting. Spesielt nå som været er helt fantastisk!

– Been busy making summer memories –



Se på de gladlaksene da! Vi fisket i flere timer uten så mye som et napp, så da fisken omsider bet på ble det jubelskrik til månen! Haha, for en herlig stemning, og for noen flotte jenter! <3 Den kommende helgen er faktisk den første jeg ikke skulle ønske jeg hadde sommerjobb, for værmeldingene sier skyfri himmel og jentene planlegger bursdagsfeiring, konsert og fiske hele helgen. Nesten så jeg har lyst til å gråte en skvett av tanken på at jeg ikke får ta del i det, meeen sånn er det når du har takket ja til å jobbe i fellesferien! Jeg får heller nyte de dagene jeg får med snuppene mine, og tenke på det fine jeg får ut av å traske på jobb også.

-For jeg ville ikke valgt annerledes, og kommer helt klart til å gjøre det samme neste sommer også, enten det er på helsesenter eller sykehus. Jeg trenger tross alt all erfaring jeg kan få i disse studieårene! Jeg skal hoppe avgårde på jobb om et par timer, og der blir jeg til halv elleve i kveld, men først ville jeg bare ønske dere en super helg, og dele noen stemningsbilder fra fiskestunden vår <3 Fire timer holdt vi på før vi avsluttet dagen med et skalldyrsmåltid på Sjøhuset i byen.


Absolutt en fridag well spent!​




-Og fangsten fikk katten til Caroline til kveldsmat <3

18 kommentarer
    1. du veit du kan evt bytte helg? det som er nydelig med turnus. Evt bytte helg eller bytte vakter, eller vytte helg med noen 🙂

    2. Så utrolig herlig. Gøy å se en jentegjeng som gjør noe litt annet enn å sippe vin på svaberget (selv om det er fint det også altså). Så må jeg bare få si at det var utrolig morsomt å se hvor forskjellig påkledning dere hadde 😛 En bukse, en shorts og en badedrakt 😛
      Kos deg med jobbing og nyt det litt ekstra da du har fri 🙂 Du er flink og inspirerende som står på sånn med jobb 😀

    3. Ser såå koslig ut! Personlig får jeg så syykt dårlig samvittighet av å fiske dersom fisken biter på kroken, jeg føler jeg er personlig ansvarlig for at fisken dør (som jeg da faktisk er..) og takler ikke å ha det på samvittigheten haha.. Men jeg vet at det er helt naturlig og jeg spiser fisk fra butikken liksom så vet ikke helt hvorfor det føles annerledes, det er vel bare det at du faktisk ser fisken som spreller og starter å analysere følelsene osv!
      Det er veldig motiverende at du også har sommerjobb Marthe <3 Jeg skal ha kveldsvakt på sykehjemmet der jeg jobber i kveld, og når jeg leser at du også skal på kveldsvakt får det meg til å føle meg mye mer positiv og klar for vakt, enn å tenke at jeg heller vil være hjemme å slappe av denne kvelden osv. Slappe av kan jeg gjøre en annen dag, man får jo som regel såå mye mere ut av å være på jobb <3 Klem til deg

    4. HAHAHA “Anonym: Ja du vett <3 <3 Ha en fin dag!" dette gjorde jammen dagen min! Sikkert derfor du får så få negative kommentarer, du svarer på en fin måte 🙂 Du er nydelig Marthe <3 Hvis du vil ha på badedrakt så må du da få lov til det. Får håpe de unge som leser bloggen har sterk nok psyke til å skjønne at ikke alle ser sånn ut! 😀 Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg