Update på livet!

Å du deilige juli måned! De siste dagene har vært helt prima for min del. Jeg føler ikke jeg har fått oppdatert dere noe særlig på hverdagslivet den siste halve uken, så nå får jeg ta det igjen denne onsdagsmorgenen. Etter tapaskosen fredag kveld, jobbet jeg både hele helgen og mandag. -Så rakk jeg jammen ikke å slenge inn én oppdatering engang før syforening hos Cathrine ventet med reker og deilige fruktfat! Til og med Annette fra Oslo var med oss denne gang, og himmel som vi skravlet, lo og koste oss. Hele gårsdagen gikk til romantisk hygge ute i det nydelige været, og dagen i dag tenker jeg å tilbringe… wait for it: Ute i det nydelige været. Haha! I disse fridager orker jeg ikke sitte innendørs i ti minutt engang..

Gradstokken viser 15+ allerede før alarmen ringer på morgenkvisten og himmelen har ikke så mye som en sky! Da må det være lov til å slippe det man har av innendørs-oppgaver noen dager og bare nyte istedet. Det er jo denne årstiden her jeg lever for! Det er fra mai til september jeg suger til meg livsgnist som skal vare hele vinterhalvåret ut! Jeg kjenner jeg er langt ifra lei sommer og varme enda, så her må det inntas enda mer grillmat, enda flere skalldyrsmåltid, enda flere solstråler og enda mer sprudlevin sene sommerkvelder med flotte venner <3 Nå om dagen craver jeg spesielt kokosnøttvann, og sitter og piller ut fersk kokos etter at nøtten er tømt for vann. Mmm! Bare så synd at disse nøttene er så forbaska vanskelige å få åpnet.

Nå skal bikinien på for andre dag på rad, og så skal jeg legge meg i hagen med pensum fra sykepleiepluss på ørene. Jepp! Jeg startet på neste års pensum i går og lå flere timer i solen med hjertesykdommer på ørene. Ingen dum måte å starte det neste semesteret på. Hihi! Jeg må bare si at jeg er frelst av dette sykdomslære faget allerede. Fy søren så smart jeg skal bli de neste månedene. Haha, DET GLEDES! 

Håper det står bra til med dere fine blogglesere også. -Og håper dere som jobber hele sommerferien får utnyttet de få fridagene dere har godt. Selv om man er supersliten i hodet og ben etter en lang dag på jobb, så tror jeg det er viktig å prøve og komme seg ut på et eller annet hyggelig om kvelden. -Bare så hverdagen ikke kun består av jobb, måltider og søvn. Det blir ihvertfall ikke jeg lykkelig av, samme hvor godt jeg trives på jobb!

I morgen har jeg min siste fridag så da skal jeg se å komme meg i dyreparken!
Bortifra en liten kveldsvisit i fjor, har jeg ikke vært der på to år. *Skammermeg*

15 kommentarer
    1. så enig -vi må alltid kose oss og nyte litt selvom vi er travel med jobb, skole, somemrjobb og mas….bare jobbe og studerer gjør at vi blir helt utslitt… I fjor gikk g på to skoler samt jobbet.ble litt mye og lite sosialt -i juni har eg KUN gjort ting eg sier JAAAA til ,alt gøy og ting EG vil, unntat jobben da,men må man nesten gå på -intil videre..og uansett er eg jo glad den fins, uten den ville eg hatt null hus, null hund, null klær etc. Så jobben er eg takknemlig for selv når man føler at man har vært der i 200 år 🙂 kose deg. Oh har du funnet en herremann -IKKJE dele ham for tidlig på bloggen..vi ønsker alle at du skal være lykkelig,men eg tenker også på ham….kanskje ikke så gøy å bli regnet for herr Marte og og at alle skal vite alt mulig om ham 🙂

    2. cuskima: Det er så sant! Man lærer heldigvis av å gå på en jobbsmell også 🙂 Litt jobb og litt kos hver uke og hver dag er helt prima spør du meg. Får liksom ikke fullt opp kjøleskapet på luft og kjærlighet, men litt hygge hver dag MÅ til <3

      Neida, det blir ikke noe mannfolk å spotte på denne bloggen med det første. No worries! Skal ha han for meg selv denne gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg