Små billige forandringer fryder

Hei på dere! Har dere en fin lille-lørdag så langt? Jeg har hatt fri fra jobb i dag, og har fartet ute i sentrum hele formiddagen. Litt sushi og et nytt sett sengetøy fikk bli med hjem, og så ble jeg så giret på en forandring at jeg kvittet meg med absolutt alt det rosa på soverommet og erstattet det med både litt grønt, hvitt og blått. Jeg hadde både bilder, planter, sengeteppe og pynteputer liggende, så det ble en riktig så billig oppgradering av soverommet denne gang! Dynetrekket fant jeg på Princess, og ettersom de hadde 50% på alt Sateng, fikk jeg to sett for 599kr. Wihuu! (Neei, ingen sponserier i dag heller). Synes det er så stas med hyppige forandringer i heimen <3 Alt det gamle er selvsagt tatt vare på slik at jeg kan bytte tilbake om jeg vil en liten måned eller to.

Nå sitter jeg i sofaen og føler meg helt ferdig! Ikke vet jeg hva som skjedde med den fantastisk energien jeg pratet så varmt om forrige uke. I dag er den ihvertfall long gone! Haha. Jeg har sovet på sofaen den siste timen, og kjenner jeg enda sliter noe innmari med å holde øynene åpne. Det skal visst smake godt med tre hele fridager nå <3

– Nytt sengetøy fra Princess –

Jeg får bare se og kave meg opp fra sofaen, for om en liten times tid får jeg middagsbesøk. Lam med couscous og tzatziki står på menyen. YUM! En liten oppgradering fra gårsdagens rett. Det eneste jeg hadde i skapene mine i går var en maiskolbe og en pakke ris, så da lagde jeg meg det og sendte bestis en snap av den svært kreative tallerkenen. Tre minutter senere sto hun på døren min med 2kg(!) kyllingfileter, og 500g kjøttdeig som jeg skulle ha i fryseren til neste nødstilfelle. Hahaha, de venninnene mine altså <3 Tar så godt vare på meg at jeg blir helt varm i sjela.

Ville bare titte innom for å vise hvor koselig jeg har fått det på mitt lille sovested <3 Det er jammen ikke mye som skal til alltid! Håper det står bra til med dere alle, og at onsdagskvelden deres blir like fin som min. Vi sees her i morgen igjen. Da får jeg Hannemor på besøk for ei litta fotoseanse!

15 kommentarer
    1. Så fint, Marthe! Jeg lurer på om du trives på Justneshalvøya? Jeg flytter nemlig til høsten og prøver å finne meg leilighet i Kristiansand. Er det langt unna sentrum? En helt annen ting, har du planer om å kjøpe eller skal du bo der en stund til? Ha en fin kveld!

    2. Hei kan du skrive et inlegg om tips til å jobbe på sykehjem. Blir alltid inspirert av deg når du skriver slike innlegg 🙂

    3. Maiken: Takk! 🙂 Jeg stortrives på Justneshalvøya. Superfint område og 9 minutt med buss fra UIA. Ca 20 minutt til byen med buss, men bussen går bare 2 ganger i timen på dagtid og 1 gang i timen etter 18.00 så man må planlegge litt dersom man ikke har bil 🙂 Jeg har ikke tenkt til å bo her så veldig lenge med mindre det dukker opp noe fint til salgs her da! Akkurat nå leier jeg jo, og det kan jeg ikke gjøre i en evighet, men til jeg finner det perfekte hjem å kjøpe så bor jeg her 🙂

    4. Ååå, det er så deilig å komme inn på denne bloggen. Endelig noen som har et normalt forhold til ting, klær og penger. Slippe det skrytet om det og det merke. Det er så unødvendig! Digger deg, du virker som ei jordnær, herlig jente. Og jaaa, soverommet ditt ble superkoselig 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg