Punsj til sene sommerkvelder

Jeg lurer alvorlig talt på om det feiler meg noe om dagen. Jeg har så mye energi (ja sånn etter klokken 07.00 om morgenen) at det nesten føles som kroppen aldri skal finne roen! Jeg gikk fra kveldsvakt tirsdag klokken ti om kvelden, til morgenvakt igjen onsdag, gikk bokstavelig talt på føttene mine i syv timer på jobb, dro til byen, handlet middagsingredienser, dro hjem, monterte hagemøbler, lagde meg entrecote med salat og maiskolbe, slukte det i hagen, bestemte meg for å bake kake, dro på butikken igjen, kjøpte enda mer ingredienser, bakte, ryddet leiligheten, bakte mer, pakket til helgen, og pyntet den ferdig-stekte og avkjølte gulrotkaken. Først halv tolv om kvelden satte jeg meg ned på rumpa i sofaen i går, og det for å forhåndsskrive et blogginnlegg til helgen. Jeg føler faktisk ikke at dette her er helt på normalen? Det må være sola som gjør det… Eller kombinasjonen av finvær, varmegrader og dagslys helt til elleve om kvelden <3 Jeg D-I-G-G-E-R det. 

– Super Easy Summer Punch –


Det føles som jeg aldri går tom samme hvor mye jobbing og hygge jeg fyller dagene mine med! I dag har jeg fridagen min fra helsesenteret, så da skal jeg se og få gjort litt fornuftig i heimen. Annika kommer på besøk rundt lunsj-tider og skal hjelpe meg med å knipse litt bilder til dere, og så har jeg store planer om å bare sitte pal og redigere i så mange timer jeg har før kveldsbesøket mitt kommer. Noen må jo prøvesmake bakverket mitt også! Jeg har ikke bare bakt for bloggens skyld denne gang skjønner dere <3 Oppskriften skal dere selvsagt få siden! I mellomtiden kan dere få en sniktitt på snapchat.

Du trenger: 
1.
En flaske solo 2. En boks DUGG mangois (smeltet) 3. En halv pose isbiter 4. Fem lime i skiver 5. 1 flaske appelsinjuice med fruktkjøtt

Slik gjør du:
Hiv alle ingrediensene oppi en drikkedispenser. La mangoisen smelte naturlig før du tilsetter den og rør rundt! Det er et eller annet med den sorbetisen i punsj som blir helt magisk! Limen brukte jeg bare til pynt, men det hadde helt sikkert vært godt med litt presset limesaft også oppi. Yum yum!

Skal du ha punsjen til fest, er det bare å tilføye en flaske sprudlevin! Mmm!

Håper dere hadde en produktiv og fin onsdag selv i går <3
I dag har vi faktisk fått litt regn her i sør for første gang på.. jeg husker ikke engang.

10 kommentarer

Siste innlegg