Life Through Snapchat

God morgen fra meg! Nå har jeg akkurat dyttet i meg en ny porsjon tunfisksalat og er klar for en dag med kurs på jobb. Jeg har aldri hatt noe særlig matlyst på morgenkvisten og brekker meg nesten når jeg må spise frokost før hjernen i det hele tatt har våknet, men jeg er jo helt nødt dersom jeg ikke skal sulte ihjel fra klokken ti til lunsjtider. Hehe, jaja jeg blir vandt til disse tidlige matrutinene etterhvert tenker jeg! Har dere sovet godt? -Og stått opp på riktig ben denne torsdagen?

Jeg sov som en engel etter å bare ha lest og roet helt ned i går kveld, så nå er jeg så opplagt og optimistisk at jeg til og med har pakket med treningstøyet på jobb. Spørs om bena er like ivrige til å ta meg på Fresh-senteret i ettermiddag da! Lysten til å gå hjem og ligge strekk ut på sofaen har en tendens til å være litt for… ja overveldende. 

Noen av mine siste snaps får dere oppsummert over og under her, og dere som enda ikke følger meg må se og få fingeren ut! Det gjelder deg og farmor! Jeg vet du har lagt meg til, men du må finne ut hvordan du skal søke opp, og åpne mystorier, så du faktisk kan se snapene jeg legger ut! Bare ikke gjør det om søndagene. Jeg tror visst jeg er innmari morsom på fylla, og lærer aldri at rølpesnaps fra lørdagsfestlighetene ikke er noe særlig å titte på søndag morgen. 

Kan dere ha en finfin lille-lørdag i dag?
-Og følge meg på snapchat! Hehe, Martheborge heter jeg der.

14 kommentarer

Siste innlegg