How i like to spend my free time

– Hjemme alene i favorittpysjen, med snacks, og en god bok –

Okei, det skal sies at jeg har sosialisert meg litt også denne nydelige solskinnsdagen. Etter en hyggelig jentekveld hos Annika i går, dro Siri og jeg til byen sammen i formiddag for å nyte en bedre lunsj ute i solen. Jammen ble vi hengende i byen i noen timer etterpå også, for å jakte på bursdagsgaver til helgens festligheter. Vår kjære Selini fyller 25 år til lørdag (samme dag som min nydelige bestemor), og har for anledningen invitert oss på fest til henne. -Og ikke nok med det. Fredag kveld er vi fem fine frøkner som skal reise til Skottevik camping med campingvogn, og tilbringe en solskinnsdag ved havet der(!)


Har dere hørt så gøy? Vi avtalte det på jentekvelden i går, og booket oss plass i ettermiddag. Hihi. Denne helgen blir bare fantastisk.. Det skal grilles på grillmat, fiskes langs berget og padles i kajakk som kan leies for en slikk og ingenting der borte. Kamera blir med og blir det like mange varmegrader som det har vært i dag, blir dette kanskje et av de beste minnene jentegjengen får sammen sommerferien 2017. Gleder meg som en kid!

-Men først venter litt andre ting. Jeg har et 6 timers jobbkurs på Valhalla i morgen som jeg gleder meg til å få gjennomført. Jeg sitter bare og lader opp her i kveld. -Til å skulle stå opp tidlig igjen altså. Heh! Jeg fikk heldigvis unnagjort en ordentlig sommervask av leiligheten før frokost i dag, så nå sitter jeg egentlig bare og nyyter de friske, rene luktene! -Også med et fat vannmelon, litt tunfisksalat, en roman og litt chips da. En uslåelig kombinasjon, spør du meg <3

– This weeks craving –

En iskald eplemost på boks smaker også helt nydelig nå i varmen.
Jeg var så heldig å få med noen bokser hjem fra bestemor forrige uke <3

11 kommentarer
    1. Hei, elsker bloggen din! Men lurte på om du har noe kontakt med moren din og far din? Siden du bare snakke om besteforeldrene dine å aldri noe om foreldrene dine?

    2. Åh, den eplemosten så digg ut. Eplemost smakte bedre da jeg var liten, men jeg vet ikke om det er fordi smaksløkene har forandra seg, eller om jeg bare ikke har funnet den rette enda, haha! God natt 🙂

    3. Ååååå, den tunfisksalaten så god ut! 😍
      Kan du lage et eget innlegg for den?
      Ellers keep up the work! Du er kjempeflink!! 😃
      Hilsen en fast leser

    4. Anonym: Tusen takk :’) Jeg har bare blandet sammen to egg, litt skinkestrimler, en boks tunfisk, salat, agurk, cherrytomat og avokado sammen med 3-4ss lettmajones og 1ts karri ca 😀 Superdigg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg