Throwback saturday

Da var kjøleskapet mitt fullt opp og jeg klar for pinsen! Jeg fikk lyst på en ordentlig rekemiddag i dag da jeg våknet, så jeg dro like godt på meny og kjøpte både det og litt krabbeklør som jeg skal kose meg med i kveld. Nom nom nom! Kanskje blir det noe fisk i garnet også, som og kan grilles på bål i kveld? Ah, det er lite som er så godt som grillet fisk. Spesielt når den er egenfisket!

– Missing it already –

Jeg skal hoppe avgårde hvert øyeblikk, men først ville jeg bare titte innom og dele noen bilder fra min siste solskinnsdag på Bortelid. Jeg savner det stedet og de fine fine besteforeldrene mine allerede. Jeg har blitt så skjemt bort disse lesedagene på fjellet at dere ikke aner det engang. Jeg lå seriøst bare på en solstol på verandaen i tre døgn i strekk, og fikk servert all den maten og drikken jeg måtte ønske. Prøvde farmor å stille meg et ikke-pensum-relatert spørsmål så avbrøt farfar henne med et “hush! Hun må ha lesero!” -Og glemte farfar seg ut, så kjeftet farmor tilbake. Hahaha, sånn gikk no dagan! Utenom under middagsbordet da. Da tok vi oss selvsagt tiden til å kjase om hyggelige ting <3 De er så skjønne de besteforeldrene mine at jeg kunne spist de opp alle fire. 


Like etter eksamen i går, ringte de meg alle sammen, spurte nervøst hvordan det hadde gått og fortalte at de hadde tenkt på meg hele formiddagen <3 At jeg har de mest omtenksomme familiemedlemmene har jeg lenge visst, men jeg slutter aldri å sette pris på det. Det er definitivt ingen selvfølge å bli født inn i en så varm, snill og ikke minst morsom familie <3 Under her er noen fristebilder av laksemiddagen til farmor, som er helt amazing! Jeg har delt oppskrift på tomatsalaten hennes før, og den finner dere HER. Akkurat denne komboen her med ovnsgrillet laks, salat, agurksalat, båtpoteter og tomatsalat.. Helt prima!



Måtte det ikke bli lenge til neste hyttetur! 

6 kommentarer
    1. Åh, SÅ herlig!! 😀 Du stråler! Jeg må bare spørre; hvor har du kjøpt denne badedrakten? <3

    2. Så herlige bilder <3
      Jeg må bare gi deg litt ros. Etter å ha lest ulike blogger i over 7 år(har lest din siden 2014) har jeg merket at jeg er ganske lei av de fleste jeg har lest. Det er flere blogger jeg bare klikker meg inn på av ren vane, og de jeg fant inspirerende før, har tapt seg veldig og har masse annonser.
      Men du. Du er like fantastisk nå som da jeg startet å lese bloggen din(om ikke mer fantastisk) og jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg titter innom. Jeg finner masse inspirasjon i alt fra dagens middag, antrekk, filmtips, interiør og mye mer. Jeg opplever ikke bloggen din som en med mye annonser, noe som gleder meg.
      I tillegg er du et supert forbilde for andre jenter, som har begge beina godt plantet på jorden. Jeg beundrer deg virkelig som klarer å studere fulltid samtidig som du blogger, at det virker som du har et sunt forhold til penger med tanke på at det virker som de fleste klærne dine er fra "vanlige" butikker som Bikbok og Gina Tricot(klær som leserne faktisk har råd til) og at du ikke har gitt etter for presset i bloggverdenen med operasjoner 🙂 Stå på videre! 🙂
      Jeg håper du får en fantastisk sommer! Klem <3

    3. byAnne: Åå herlighet <3 For en nydelig kommentar å logge seg inn til. Tusen tusen takk for at du tok deg tiden til å legge igjen denne. Blir helt varm i hjertet <3 Så glad for å høre at du har fulgt meg i tre år og enda blir inspirert av å klikke deg inn :') Tusen takk for gode ord. Jeg håper du følger med i hverdagen min i minst tre år til <3

      Måtte du få en knallsommer selv! Stor klem tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg