Antrekk – 310517

At jeg enda har blogglesere igjen er for meg nesten uforståelig, men jeg er evig takknemlig for at dere er så tålmodige med meg! Halvannen lesedag igjen, så kan jeg ta tilbake livet mitt. Mihi! Gleder meg som et barn til sommerferie nå.. Fredag kveld skal ihvertfall jeg slå noen rekorder i feiring! Hele 120 stykk fra klassen har meldt seg på avslutningsfest med mat og drikke før turen går videre på byen, og det tror jeg faktisk blir helt VILT hyggelig <3

Farmor og farfar kjørte rumpen min hjem fra Bortelid i går ettermiddag, og det første som møtte meg da jeg kom hjem var en pakke i posten fra en leser og sykepleierstudent. Hurra! Sånt lever jeg i ukesvis på skal jeg si dere.. Hva pakken inneholdt kan dere se på snapstoryen min “MARTHEBORGE”, og til du herlige student som har tatt deg tiden til å sende meg en sånn gladpakke i posten midt i din egen eksamensinnspurt: Tusen hjertelig takk <3  

Jeg hadde håpet på ordentlig knallvær i dag, så jeg kunne tilbringe mine siste lesetimer ute i hagen, men i stedet har vi fått rene stormen her. Jeg hører hagemøblene flyr alle veier der ute. Snart kommer de vel flyvende inn gjennom ruta mi og.. Jaja, så får jeg ta en puggedag innendørs da. Jeg er så lei av denne lesingen nå at jeg egentlig bare skulle ønske eksamen var i dag, så jeg kunne fått dritten overstått, men fader heller. Motivasjonen MÅ vare et par dager til. Fredagen er her hvert øyeblikk. Hang in there Borge, og hang in there blogglesere <3

Her kommer dagens antrekk! Synes disse buksene er så sinnsykt behagelige å studere i.. Føler liksom jeg trasker rundt i et slags… telt. Skulle helt klart ha kjøpt dem i alle fargene som var.

– Bukse fra Gina Tricot, Belte fra Bikbok, T-skjorte fra Vero Moda –

15 kommentarer
    1. Nydelig antrekk, Marthe! Egentlig ikke så fan av slike bukser, men du kledde de jo helt perfekt! Lykke til videre med lesingen! Ikkje lenge igjen nå! Dette vil du greie!

    2. Føler meg så igjen med det du skriver, har også eksamen på fredag! gleder meg bare til å bli ferdig og få sommerferie .. Til en trøst så ser du forresten veldig bra ut under eksamenslesning kontra meg, her ligger jeg i senga med tutt i håret og har ikke vært sosial på flere dager haha! Du må ha masse lykke til på eksamen, dette går bra <3

    3. Madde: Haha, tusen takk! Det er en slags trøst i å høre vi er flere som lider med lesing om dagen.. Du må ha masse masse lykke til på din egen eksamen! Snaaart kan vi ta igjen det sosiale, og leve igjen 😀 Heia oss!

    4. Så fint antrekk, må definitivt sjekke ut den buksen! Er selv i eksamsensinnspurten nå, med eksamen på tirsdag! Gleder meg til å ta pause fra alt som har med anatomi og sykdomslære å gjøre etter tirsdagen, men fram til da er det hodet nedi pensum…
      Du må ha masse lykke til, du nailer det helt sikkert, jeg har hvertfall ståltrua!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg