B.O.R.T.E.L.I.D


God kveld kjære, gode dere! Jeg har hatt nok en nydelig dag her på Bortelid og lever bare det gode hytteliv. Jeg er så glad for at jeg valgte å ta turen hit disse dagene her, for dette var akkurat hva jeg og lesemotivasjonen min trengte nå. Jeg har studert hele søndagsmorgenen, og rundt lunsjtider dro jeg med meg farmor og farfar på puggetur i pøsregnet. Oh yes! Sikkert kjempekjedelig for farfar som måtte stille meg ørten pensumrelaterte spørsmål, men veldig veldig lærerikt for meg å måtte svare på galskapen mens vi trasket ute i frisk luft! Hehe, vi ble kanskje klissvåte, men deilig var det uansett. Spesielt å komme inn igjen til en myk sofa proppfull av varme saueskinn. 



Ellers har jeg mellom slagene fått servert en nydelig rødspette til middag, og etter en god porsjon sjokoladepudding-dessert tittet jammen solen frem også! Gjett om jeg var rask med å hive meg ut på solsengen da! Høhø, det var bare femten grader, men etter å ha blitt pakket inn i saueskinn og ulltepper av en stykk snill farfar ble jeg faktisk liggende på sengen der ute og lese i flere timer. Ah, jeg forstår godt hvorfor besteforeldrene mine trives så innmari godt her.

– Et bildedryss fra gårsdagen –


Her kommer et lite bildedryss fra mine første timer her. Jeg sier bare sprudlevin, pinnekjøtt, jordbær med fløte, 23 gode varmegrader og sol helt til halv ti om kvelden… FOR en dag. Fjell-livet er helt upåklagelig altså.

Min halvgale farfar hilser, og ønsker dere alle en finfin søndagskveld! 

5 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder!!❤️ Vet du har nevnt dette før, så sorry for masingen, men hva heter kameraet du bruker?😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg