Morning Powerwalk

Du deilige lørdag! Nå har jeg akkurat kommet inn døren fra en liten morgen-powerwalk i 17 varmegrader. Håhå! Ja til en rekke flere slike i sommer. Kofferten er pakket, bøkene lagt frem og alt gjort klart til hyttetur, så nå skal jeg bare se og få i meg noe tunfisk til frokost, ta meg en dusj og hoppe i et behagelig reiseantrekk! 

– My favourite way to exercise –


Farmor og farfar kommer og henter meg rundt tolv, og da blir jeg på Bortelid i noen dager for å studere, spise god mat, skravle med den fine familien, og gå meg noen friske turer! Krysser fingrene for at det er ordentlig knallvær der oppe også, for da skal jeg ligge utendørs halve dagen og bare sole meg til den nydelige utsikten. Ah, dette skal bli terapi for sjela!

Her kommer noen bilder fra en annen powerwalk jeg hadde med bestis her om dagen! Jeg tror snart jeg har tatt med meg hver eneste venninne jeg har på sightseeing i mitt eget nabolag. Haha, jeg synes det er så flott her at jeg føler på et sterkt behov for å vise det frem til alle og enhver! Disse utsiktstoppene på en solskinnsdag er altså helt… ja breathtaking! Tror aldri jeg vil få nok av slike syn her i livet. Det er lite som gir meg så mye som å gå opp på en fjelltopp og bli møtt av en ordentlig fin utsikt.


Håper dere får en knall-lørdag! 
Vi skrives mer fra Bortelid vi <3

4 kommentarer
    1. Så fine bilder! Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg med tips om studieteknikker? Tror flere hadde satt pris på det! Og jeg blir såå inspirert av å se de fine notatene dine, kanskje du kunne lagt ut litt bilder av de for litt motivasjon og notattips😀😀 lykke til på eksamen!

    2. Heei! Jeg skal flytte til Justneshalvøya til høsten og er bare gørr nysgjerrig på hvor du finner alle disse fine plassene! Hadde det vært noe å laget en turguide Justneshalvøya? 😍😍

    3. Nydelige bilder og nydelig utsikt! Kos deg på hyttetur og nyt finværet! Jeg skal hvertfall tilbringe hele dagen ute!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg